abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:45:36 #1
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_59819331
zowel MBO ( ) als HBO ( ) als WO ( )

En dan weet ik niet wat ik erger moet vinden, HBO dat op MBO kankert of het WO dat op het HBO (en MBO) kankert. Doe eens lief en niet zo elitair want jullie zijn nog steeds fftjes niets

Vergelijking moeilijkheidsgraad VMBO/HAVO/VWO:

VMBO - 1 velletje papier van sommetjes onder de tien
HAVO - 2 velletjes papier van sommetjes onder de twintig
VWO - 4 velletjes papier van sommetjes onder de twintig

kutleeghoofden die denken dat ze slim zijn omdat ze een 'hoge' opleiding doen
Well, I can take you far away, with my mind
pi_59819375
Eens met TS.
pi_59819397
Eens met TS.
pi_59819441
Slimmerikken hier. Kantjeboordvmbo
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59819670
De grap is altijd het feit dat er veel naar beneden wordt gescheten en gepist door mensen die, zoals je het in je topic ook aangeeft, de opleiding doen. Iemand die een MBO af heeft gerond is verder dan iemand die op een universiteit of het HBO zit, maar dat wordt voor het gemak altijd even vergeten.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_59819706
Afschaffen zeg ik je.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:02:36 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59819716
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:00 schreef AlphaOmega het volgende:
De grap is altijd het feit dat er veel naar beneden wordt gescheten en gepist door mensen die, zoals je het in je topic ook aangeeft, de opleiding doen. Iemand die een MBO af heeft gerond is verder dan iemand die op een universiteit of het HBO zit, maar dat wordt voor het gemak altijd even vergeten.
Als het je het MBO doorgefietst bent heb je net het kennisniveau van een havist grapjas.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:05:31 #8
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_59819783
quote:
Men beoordeelt niet op wat je bereikt hebt (kijk eens hoeveel mensen er klaagden over Esmee Denters 'met haar plastic trekpleisterkop') maar op hun waarde. De waarde bij de meeste mensen hier op dit cynische forum ligt niet bij hoeveel je bereikt, maar bij hoeveel brainpower je hebt en over het algemeen zijn MBO'ers dommer dan WO'ers (alhoewel ik die nuancering moeilijk kan maken, voor mij zijn het allemaal grafmongolen alleen de WO'ers kunnen langere woorden en zinnen maken ).
pi_59819979
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:05 schreef Armoed het volgende:

[..]

Men beoordeelt niet op wat je bereikt hebt (kijk eens hoeveel mensen er klaagden over Esmee Denters 'met haar plastic trekpleisterkop') maar op hun waarde. De waarde bij de meeste mensen hier op dit cynische forum ligt niet bij hoeveel je bereikt, maar bij hoeveel brainpower je hebt en over het algemeen zijn MBO'ers dommer dan WO'ers (alhoewel ik die nuancering moeilijk kan maken, voor mij zijn het allemaal grafmongolen alleen de WO'ers kunnen langere woorden en zinnen maken ).
Kortom, bezoekers van een forum zijn gemiddeld genomen een stelletje anonieme eikelpoetsers en blaaskaken...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:17:07 #10
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59820069
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:17:37 #11
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_59820085
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Kortom, bezoekers van een forum zijn gemiddeld genomen een stelletje anonieme eikelpoetsers en blaaskaken...
.....maar dat was al heel lang bekend
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:26:03 #12
217906 Leedie
Uhmm....
pi_59820275
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:05 schreef Armoed het volgende:

[..]

Mbo-ers zijn slimmer dan WO-ers... jaja, de mbo-ers kiezen er niet voor hun halve leven in de schoolbanken te zitten en naar professoren te luisteren die dusdanig lange zinnen maken dat je er op een gegeven moment dusdanig moedeloos van wordt dat het leven toch zwaar begint tegen te vallen en je je gaat bedenken; goh, was ik toch maar mbo gaan doen. Komen we bij het volgende punt als ex-mbo en ex-hbo student kan ik zeggen dat mbo toch aardig wat leuker is, je kan lekker doorwerken, zo vaak op stage als je zelf wil en alvast een gehele cv aan werkervaring opbouwen voordat je klaar bent met je opleiding. Mensen die wo gaan doen, erg goed dat jullie zover komen, maar je bent na jaren studeren klaar... en dan? dan moet je nog je werkervaring opdoen en voordat je de baan hebt die je wil ben je toch wel aardig dicht bij de 40 in de buurt. Voor ieder mens is het juiste niveau heerlijk, je bent een levensgeneiter of je bent het niet
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:31:27 #13
197338 Knevelt
pi_59820409
Eens met je conclusie
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:32:43 #14
122997 zquing
Drama Junk
pi_59820435
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:00 schreef AlphaOmega het volgende:
wat bedoel je met verder?
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:41:51 #15
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_59820685
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als het je het MBO doorgefietst bent heb je net het kennisniveau van een havist grapjas.
Maar je hebt wel een veel grotere kans op een baan dan een havist.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_59820772
TS heeft helemaal geen opleiding gedaan?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:52:40 #17
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_59820944
quote:
TS heeft helemaal geen opleiding gedaan?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:52:43 #18
197338 Knevelt
pi_59820945
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Tja, het is maar voor welke banen je gaat en in hoeverre je 'een baan' als het hoogst haalbare goed middels onderwijs beschouwt.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:55:34 #19
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_59821027
TS is duidelijk een HBO'er/MBO'er.

Derhalve: Waardeloos topic.
pi_59821056
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Precies, en wat is een havist tegenwoordig nog... dat heb je zelfs al nodig om achter de kassa te mogen...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:59:35 #21
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_59821130
quote:
TS is duidelijk een HBO'er/MBO'er.
TS is helemaal niets.

Misschien toch maar eens stoppen met de pseudo-freudische psychoanalyses en een cursus begrijpend lezen volgen.

pauper
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:59:59 #22
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59821141
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Leedie het volgende:

[..]

Mbo-ers zijn slimmer dan WO-ers... jaja, de mbo-ers kiezen er niet voor hun halve leven in de schoolbanken te zitten en naar professoren te luisteren die dusdanig lange zinnen maken dat je er op een gegeven moment dusdanig moedeloos van wordt dat het leven toch zwaar begint tegen te vallen en je je gaat bedenken; goh, was ik toch maar mbo gaan doen. Komen we bij het volgende punt als ex-mbo en ex-hbo student kan ik zeggen dat mbo toch aardig wat leuker is, je kan lekker doorwerken, zo vaak op stage als je zelf wil en alvast een gehele cv aan werkervaring opbouwen voordat je klaar bent met je opleiding. Mensen die wo gaan doen, erg goed dat jullie zover komen, maar je bent na jaren studeren klaar... en dan? dan moet je nog je werkervaring opdoen en voordat je de baan hebt die je wil ben je toch wel aardig dicht bij de 40 in de buurt. Voor ieder mens is het juiste niveau heerlijk, je bent een levensgeneiter of je bent het niet
Ik denk dat de gemiddelde student meer van het leven geniet dan een loodgieter. Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat je niet altijd in dat verrekte OV hoeft omdat je wat meer verdient.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:05:16 #23
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_59821263
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Armoed het volgende:

[..]

TS is helemaal niets.

Misschien toch maar eens stoppen met de pseudo-freudische psychoanalyses en een cursus begrijpend lezen volgen.

pauper
Over jezelf zeggen dat je helemaal niets bent. Wie is hier nu de pauper?

Dat je je uberhaupt druk kunt maken om MBO/HBO/WO discussies is al treurig genoeg, maar dat je hier de wijsneus uit gaat lopen hangen maakt het allemaal nog een tikkeltje ernstiger.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:03:09 #24
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_59822633
quote:
Over jezelf zeggen dat je helemaal niets bent. Wie is hier nu de pauper?
Weer een gebrek aan begrijpend lezen

Andere persoon noemde me een HBO'er, maar aangezien ik helemaal geen opleiding doe ben ik dus niets (was geen algemene statement, had betrekking op opleidingen).

Fail.
quote:
Dat je je uberhaupt druk kunt maken om MBO/HBO/WO discussies is al treurig genoeg,
Hier moet ik je echter wel gelijk in geven
quote:
maar dat je hier de wijsneus uit gaat lopen hangen maakt het allemaal nog een tikkeltje ernstiger.
Ik ben ook de wijsneus. Dankzij mij blijft het gemiddelde IQ op klaagbaak 3 digits.
pi_59823037
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Armoed het volgende:

[..]

TS is helemaal niets.

pauper
Klok en klepel verhaal, knul
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')