Ik heb misschien een groot ego, maar dat is alleen om mijn onzekerheid te verbergenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Volgens mij moet je eens in de spiegel kijken
Uit de buurt blijvenquote:
je hebt ook negatieve narcisten he, mensen die zichzelf juist losers vinden en daar de hele tijd mee bezig zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:53 schreef floris.exe het volgende:
Wat kan ik mij toch ergeren aan narcistische mensen. Mensen die oprecht geloven dat ze zelf overal de beste in zijn en er niet over peinzen zelfs hun kleinste foutjes toe te geven. In plaats daarvan verdraaien ze de waarheid waar je bij staat zonder enige schaamte of aarzeling. Het punt is dat deze mensen vrijwel niet te corrigeren zijn, omdat ze daarnaast ook nog charismatisch zijn en daarmee de meer eenvoudigen van geest moeiteloos op hun hand krijgen.
Wat moet je beginnen met zo'n narcist?
hmm... misschien verbergen andere mensen ook die onzekerheid en is het enige verschil dat je van wel opmerkt dat ze de waarheid verdraaienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik heb misschien een groot ego, maar dat is alleen om mijn onzekerheid te verbergen. Ik ben daarnaast altijd eerlijk en oprecht en zal tegenover anderen niet snel de waarheid verdraaien om die ander onderuit te halen.
Zat's too daark! Life is a zelebration!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Acinonyx het volgende:
Het punt is dat TS in zijn jeugd zodanig is misbruikt door clowns dat hij het leven nu ziet als een donkere tunnel met een zwart lichtje op het eind en al zijn frustraties gaat uiten in dit topic![]()
goeie analyse ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
ik ben een Narcist. Ik denk dat ik de beste ben in veel dingen. En ja dat is serieus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Geef eens een voorbeeld van iemand die een narcist is?
Ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ik ben een Narcist. Ik denk dat ik de beste ben in veel dingen. En ja dat is serieus.
En je bent toch overduidelijk een faler. Hoe houd je die waanbeelden zo goed vast voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ik ben een Narcist. Ik denk dat ik de beste ben in veel dingen. En ja dat is serieus.
Oh ja... hier noemen ze dat geen narcisten maar vrouwen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik erger me ook dood aan deze mensen. Ze denken dat ze altijd gelijk hebben, maar wanneer ze eens een fout maken (en dat gebeurt niet zelden) dan geven ze het niet toe en/of geven anderen de schuld.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik heb misschien een groot ego, maar dat is alleen om mijn onzekerheid te verbergen. Ik ben daarnaast altijd eerlijk en oprecht en zal tegenover anderen niet snel de waarheid verdraaien om die ander onderuit te halen.
Je had moeten zeggen: ik wéét dat ik de beste benquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een voorbeeld aan mij laten nemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:53 schreef floris.exe het volgende:
Wat moet je beginnen met zo'n narcist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |