abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218201
quote:
op 11-10-1999 om 03:02 PM schreef barry het volgende:

doordevil doet het um weer, met zijn dikke cock alle mensen op zijn hand krijgen..
van mij hoeft dit niet. Gewoon serieuze topics man!

Barry,als je er niet van houdt lees ze dan niet.
er zijn veel mensen(waaronder ik)die de stukjes van Nico graag lezen.

Nico ga zo door!!!!!!

Lucky 13
  woensdag 10 november 1999 @ 20:13:00 #27
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_218202
Er is een moderne Simon Carmiggelt opgestaan

Elke avond een kronkel ?

woensdag 10 november 1999 @ 21:08:00 #28
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_218203
Hm. Nee dit is het niet. Te veel op de man spelen is niet zo lekker als gewoon de mensen naar je thuis brengen. De kritiek op de bewoners, met name op Karin is niet erg terecht als je bedenkt dat saaiheid niet in de bewoners is maar in de BB. Zij kan het niet helpen dat een normaal gesprek over een zwaar onderwerp wordt uitgezonden. Had dat niet gebeurd dan had je helemaal geen uitzending gehad.

Over mensen met interessante koppen, ik zie juist maar weinig van die mensen die ook nog wat interessants te vertellen hebben, misschien kom ik op de verkeerde plekken.

Goed, iedereen heeft wel eens een off-day. Hopelijk morgen beter. Veel succes met je inspiratie!

Gaby2

Live young, die fast.
pi_218204
quote:
op 11-09-1999 om 11:29 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
En dit vind ik nou het leukste. Een flutuitzending, en na het lezen van doordevil toch weer genoten !!

Nico, toch hoop ik stiekum dat als je een uitnodiging van Paul de Leeuw krijgt, je toch gaat. Weet ik zeker dat we weer kunnen lachen

Ja goed idee. Lijkt mij ook erg leuk, kondig het wel van te voren aan want PdL komt zo laat, dan kunnen we het opnemen.

Topic is top!

Luan
  woensdag 10 november 1999 @ 21:38:00 #30
242 Pinball
Electric Monk
pi_218205
Ik hoop dat de ijzerdraadsculptuurfascinatie van maurice nog vele avonden mijn lachspieren een oncontroleerbare olympische inspanning zal bezorgen komkommertijd of niet, de strips maken de krant!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_218206
Kijk, als VOO nu echt kiest voor een kwalitatief verantwoorde donderdagavond, dan kan ik me voorstellen dat je er naar toe gaat. Maar dan moet er ten eerste een andere presentator komen en ten tweede inzage in de gastenlijst.
Maar, veel belangrijker is waarschijnlijk dat je, zoals je nu schrijft, lekker anoniem blijft, en volgens mij moet je dat zo houden. Op deze manier wordt je niet beinvloed en krijgen we zuivere verhalen waar we vervolgens volop van genieten. Ergens spek je VOO wel, want het maakt dat ik er iig voor zorg dat ik donderdagavond weer voor de buis zit. Want stel je voor dat jij er weer wat over schrijft, dan wil ik me voor de volle 100% in kunnen leven. Blijf schrijven en vergeet de studio's!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')