Liever niet.
Maar, volgens mij wordt er dus veel serieuzer dan wij voor mogelijk houden rekening gehouden met het idde dat Anouk er toch uit gaat.
Ik geloof er niet zo in, maar hoop het wel. Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden vanavond, neemt u het mij maar niet kwalijk.
Morgen iets bezetener en duidelijker over het programma.
Groeten, Nico Dijkshoorn
Anouk moet nodig ge-deinstalleerd worden. Indien nodig zelfs met cleansweep.
Je zou haast gaan hopen op meer saaie afleveringen.....
KEEP GOIN' !!
oh ja
quote:
. Het deed me sterk denken aan reizen in het openbaar vervoer. Twee meter van je af, reusachtige vrouw met baard, korte pantykousen in de kleur "vlees" en kapsel als een moeras. Je verzet je, neuriet, ritselt met je krant en probeert of een in de mondholte gebromde toon, precies op de frequentie van de spreekster, al haar geluid neutraliseert, maar je moet luisteren. Zo'n gesprek waar langzaam de hele bus bij stilvalt.
Ook ik ben geen regelmatige poster, maar lees je stukkies altijd met veel plezier DD!
Grtz,
TAA
Volgens mij lach jij je rot om al dat succes. Groot gelijk heb je, want dat zou ik ook doen.
Ja moest er toch een keer van komen Nico, uitgenodigd voor de do-avond uitzending. Ze kunnen langzamerhand niet om je heen, Nico wereldberoemd op Internet.
Goed dat je niet bent ingegaan op de uitnodiging van Veronica. Daar heb ik echt heel veel respect voor, want de meeste doen het toch alleen maar op tv te komen en jij slaat dit gewoon af.
Maar je had het altijd nog beter gedaan dan die saaie columnist "Big Cindy" van de Nieuwe Revu van vorige week. Volgens mij heeft ze die hele uitzending 3 woorden gezegd. ja, ja en ja.... Als die columns van haar even goed zijn als haar antwoorden....
En het geeft niet als je een dag niet een even leuk stukje schrijft als de dag ervoor. Ik vind het al knap dat het je elke dag lukt om er zowieso een te schrijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Nando (Datum 09 November 1999).]
Nico, toch hoop ik stiekum dat als je een uitnodiging van Paul de Leeuw krijgt, je toch gaat. Weet ik zeker dat we weer kunnen lachen
quote:
op 11-09-1999 om 11:00 PM schreef Letterman het volgende:
GAAF om VOO gewoon af te wijzen...das dan weer de klasse! Want laten we eerlijk zijn 99 van de 100 doenn het wel..
En dat zegt meer over, nah ja lamaar.
Nico, tweede helft zeker OK, tot het ego-geiligerige stukkie over VOO. Jij, of all people, moet toch weten dat ze alles voor geld doen..........
'columnist', tja..............
P.S
Voor een mogelijke prive strandwandeling met Daphne mag je mij ook uitnodigen
(voor de screenshots zeg maar... he he)
Groeten
Rob
Pas op dat je niet uitgroeit tot een legende !
P.s.: ik heb vandaag een nieuw toetsenbord gekocht, maar 't helpt me nix !
Je zal niet de eerste zijn de door het internet "wereldberoemd" wordt, het is je gegund!
en dat van zo'n saaie aflevering!!!!!
ga zo door en je gaat weer naar beven zoals je dit verdient,heel goed dat je niet naar de studio gaat(alhoewel het me leuk lijkt wat je zo schrijven na zo'n bezoekje naar een "klapvee"studio)
Het lijkt me inderdaad een topper als "onze" Nico bij Paul de Leeuw gaat zitten. Zou dat een stak plan zijn Nico? Bij paul hoef je temminste NIET voor die tijd naar de knipscheer...maakt nix uit daaro. Ach denk er es over na, het aanbod zal binnekort wel komen.
CU
doordevil doet het um weer, met zijn dikke cock alle mensen op zijn hand krijgen..
van mij hoeft dit niet. Gewoon serieuze topics man!
Lijkt me een prachtige afsluiting van de avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |