abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 1999 @ 22:41:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_218176
Je kan beter een 87-delig feuilleton over het drugsverleden van de Kellyfamily of over de wilde nachten van Frans Bauer moeten schrijven dan fris van de lever reageren op het vertoonde van vanavond.
Wat een tergende, naar de keel grijpende saaiheid. Ik heb er tot nu toe nog niet over geklaagd, maar dit is hels.
Wel een mooie scène als Karin, steeds harder pratend, haar leed van zich af probeert te praten, fysiek in 1e instantie tegen Willem maar eigenlijk tegen zich zelf. Herkenbaar tafereel ook. Anouk en Cyril deden, 1 meter naast haar, zolang mogelijk of ze er niet waren. Zaten gezellig wat met elkaars haar te spelen, strengetjes haar zoeken met de veerkracht van bamboe en de gezondheid van Kiwi. Het deed me sterk denken aan reizen in het openbaar vervoer. Twee meter van je af, reusachtige vrouw met baard, korte pantykousen in de kleur "vlees" en kapsel als een moeras. Je verzet je, neuriet, ritselt met je krant en probeert of een in de mondholte gebromde toon, precies op de frequentie van de spreekster, al haar geluid neutraliseert, maar je moet luisteren. Zo'n gesprek waar langzaam de hele bus bij stilvalt. "Maar ik zeg, je blijft er af, smeerlap, hoor, je, je mag me dokter zijn maar je blijft met die beefhanden van me lijf, kale kobolt"
Daarna met een gekmakende precisie de kwalen. "Dus als ik hier mijn arm optil dan komt dat haar vrij, (zicht op bos goudgeel, aan de puntjes iets naar wit neigend tarwebokselhaar ) en dat zet druk op mijn spataderen, kijk hier (mastodontenbeen met een blauwe delta van aderen wordt, met veel gepiep en gehijg in verticale positie naast hoofd gebracht. Met uitzicht op vulva) Dus Arie van Teun en Annie die komt dan ieder avond me verschonen en me de trap optillen, want ik laat alles lopen, zeg maar". Je moet luisteren, of je wilt of niet. Zoets dacht ik ook even bij het verhaal van Karin te merken, een soort plaatsvervangende schaamte om een zo intiem verhaal. Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.
Anouk is in haar eentje een geheel nieuwe Godsdienst aan het uitvinden, inclusief martelaarsrol. Zeer vrij naar Hans Dorrestein. "Jezus aan het kruis had het beter dan Anouk in dit huis" Wat een nederigheid. Kan iemand mij uitleggen waar die diepe eerbied voor de huidige bewoners vandaan komt. Willem de Heilge Vader??? Zelden iemand met zo'n interessante kop zo weinig horen zeggen.
Wat ik wel heel goed vind van Anouk is dat zij het nog totaal onbekende
Body-Sculpture enige bekendheid heeft gegeven in Nederland. Het gaat hier om de nieuwste hysterische variant op de oervorm "aerobicen". Zeg maar vanuit het aquajoggen via "steps en go" geëvolueerd naar het huidige Wet Blistering Thumb Jumping, wat zoveel inhoudt, alles natuurlijk met de instructievideo en erkende Thumb instructeurs rechtstreeks uit Amerika, dat je op een zo artistiek mogelijke manier de duim brandt en dan de vrijgekomen energie vertaalt in een looppas en een Screambreathing techniek, het zo hard mogelijk schreeuwen: "Fok, nou heb ik het gehad, klootwijf". Op Olympisch niveau worden de artistieke waardering voor de blaasjessculptuur op de duim en de publiekswaardering opgeteld.
Maar die onderdanigheid, dat Vertrap Mij Maar Ik Ben Een Nutteloze Boktor gedrag, dit uitgestorven Slanke Loerie gedoe moet ophouden. Laat Anouk, die met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in het huis blijft, waarover straks meer, zich in Godsnaam profileren als Jong, Bekakt en (een beetje) Wild. Ik heb het al eerder gezegd, maar het zit me nogal hoog. Minder gezapig. Bonje in de tent! Mensen beschadigen voor het leven! Naast Maurice gaan staan als hij tafeltennist. En vragen naar zijn gymlessen vroeger. Net zo gezweet vroeger als in de dagboekkamer tijdens het nomineren denk ik. Op school partijen kiezen, altijd het mooiste sportgoed aan hebben en iets te witte sportschoenen en dan langzaam iedereen gekozen zien worden. Hartverscheurend leed, dat wel. Als laatste overblijven. Het ligt dus ook niet aan de kleding. "Nou, dan nemen wij Maurice wel"
Er wordt op school over Maurice gefluisterd want hij is een beetje artistiekerig, met ijzerdraad. Hij wil iets duidelijk maken aan ons, maar wat. Het is een soort geheime boodschap die hij vouwt, begrepen we hem maar!!"
Maar, wat ik wil zeggen, veel en veel harder lachen als die op hol geslagen stofzuigerslang staat te sporten. Midden in het gezicht graag. No respect, Anouk.
Over het nomineren. Ik wil geen gekke roddels verspreiden, maar vanmiddag had ik. ik zal ter plekke doodvallen als ik lieg, een alleraardigste meneer van Veronica aan de telefoon of ik Donderdagavond op de tribune wil komen zitten. Mijn nachtmerrie. Of ik, in mijn hoedanigheid als "columnist" iets over een eventueel vertrek van Anouk wilde zeggen. Nee, dat wilde ik niet. Geen zin om met mijn kop op de televisie te verschijnen, meneer van de televisie. Misschien wel met Daphne Deckers over het strand van Texel, ik ook met een soort van Davy Crocketmuts op, wat over het leven filosoferen, daar zou ik nog over twijfelen, maar ik heb hem vriendelijk gezegd dat ik alleen maar mijn stuk er uit wil rammen en niet naast mensen op de tribune wil zitten die allemaal nog even snel naar de kapper zijn geweest, want op de televisie!!! Gejuich in huiskamer en de voltallige familie valt elkaar huilend in de armen: Onze Zoon Op De Televisie!!!!

Liever niet.

Maar, volgens mij wordt er dus veel serieuzer dan wij voor mogelijk houden rekening gehouden met het idde dat Anouk er toch uit gaat.
Ik geloof er niet zo in, maar hoop het wel. Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden vanavond, neemt u het mij maar niet kwalijk.

Morgen iets bezetener en duidelijker over het programma.

Groeten, Nico Dijkshoorn

dinsdag 9 november 1999 @ 22:44:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_218177
Top! Grote klasse dat je wederom niet op het aanbod ingaat.

Anouk moet nodig ge-deinstalleerd worden. Indien nodig zelfs met cleansweep.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_218178
Hoe een saaie uitzending toch nog leuk kan worden

Je zou haast gaan hopen op meer saaie afleveringen.....

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_218179
Hmmm , deze gaat wel ..........
MAAR DE ANDERE ZIJN GAAAAAAAFFFFFFFF !!!

KEEP GOIN' !!

oh ja

quote:
. Het deed me sterk denken aan reizen in het openbaar vervoer. Twee meter van je af, reusachtige vrouw met baard, korte pantykousen in de kleur "vlees" en kapsel als een moeras. Je verzet je, neuriet, ritselt met je krant en probeert of een in de mondholte gebromde toon, precies op de frequentie van de spreekster, al haar geluid neutraliseert, maar je moet luisteren. Zo'n gesprek waar langzaam de hele bus bij stilvalt.

whahahahahaaaaaaa , ben jij diegene die ik nog in de bus zie zitten ??? ja vroeg me al af wie dat was ..........
pi_218180
GAAF om VOO gewoon af te wijzen...das dan weer de klasse! Want laten we eerlijk zijn 99 van de 100 doenn het wel..IDD met pas geknipte haartjes op de buis.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:03:00 #6
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_218181
maal 100
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:04:00 #7
680 TAA
Liever IRC
pi_218182
Eigenlijk was ik deze hele saaie aflevering uit het leven van de BBers alweer bijna vergeten. Maar zo door de column lezend, lachend zelfs, komt alles nog even naar boven.

Ook ik ben geen regelmatige poster, maar lees je stukkies altijd met veel plezier DD!

Grtz,
TAA

pi_218183
Nico, voor de zoveelste keer: het is weer top

Volgens mij lach jij je rot om al dat succes. Groot gelijk heb je, want dat zou ik ook doen.

Ja moest er toch een keer van komen Nico, uitgenodigd voor de do-avond uitzending. Ze kunnen langzamerhand niet om je heen, Nico wereldberoemd op Internet.

Goed dat je niet bent ingegaan op de uitnodiging van Veronica. Daar heb ik echt heel veel respect voor, want de meeste doen het toch alleen maar op tv te komen en jij slaat dit gewoon af.

Maar je had het altijd nog beter gedaan dan die saaie columnist "Big Cindy" van de Nieuwe Revu van vorige week. Volgens mij heeft ze die hele uitzending 3 woorden gezegd. ja, ja en ja.... Als die columns van haar even goed zijn als haar antwoorden....

En het geeft niet als je een dag niet een even leuk stukje schrijft als de dag ervoor. Ik vind het al knap dat het je elke dag lukt om er zowieso een te schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Nando (Datum 09 November 1999).]

pi_218184
En dit vind ik nou het leukste. Een flutuitzending, en na het lezen van doordevil toch weer genoten !!

Nico, toch hoop ik stiekum dat als je een uitnodiging van Paul de Leeuw krijgt, je toch gaat. Weet ik zeker dat we weer kunnen lachen

Van alles is weer waardeloos

woensdag 10 november 1999 @ 00:29:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_218185
quote:
op 11-09-1999 om 11:00 PM schreef Letterman het volgende:
GAAF om VOO gewoon af te wijzen...das dan weer de klasse! Want laten we eerlijk zijn 99 van de 100 doenn het wel..

En dat zegt meer over, nah ja lamaar.

Nico, tweede helft zeker OK, tot het ego-geiligerige stukkie over VOO. Jij, of all people, moet toch weten dat ze alles voor geld doen..........

'columnist', tja..............

woensdag 10 november 1999 @ 00:39:00 #11
374 beelzebub
master of disaster
pi_218186
Topper. Ik heb het vanavond niet gezien en ben te laat voor de herh, maar ik krijg bijna spijt dat ik het niet gezien heb...
  woensdag 10 november 1999 @ 02:09:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_218187
Ik had het een week of 2 min of meer al voorspeld in het Forum waar je meedeelde dat je was uitgenodigd voor RTL-live. Ik zei toen dat ik hoopte dat als je een uitnodiging mocht krijgen voor de donderdagavond uitzending je alleen moest gaan als je je kritisch over Rolf of Daphne mocht uitlaten. Dit is nog beter: helemaal niet gaan. Wat moet je in hemelsnaam in 1 minuutje, zweterig op een volle tribune, vol aanhangers van Anouk of Cyrille voor leuks, scherps en zinnigs zeggen over de uittredende kandidaat. Kan bijna alleen maar misgaan. Schrijver hou je bij je pen ,dat heb je goed gezien.(wat viel die columniste met die tattoos door de mand vorige week)
Ik kan me herinneren dat in het begin ook een keer een DJ van de VARA was uitgenodigd, die indertijd hele uitzendingen lang aan Tara en BB besteedde, Giel Beelen is zijn naam.,zat schaapachtig op de tribune mee te lullen met Rolf en zei daar later over :""het ging zo snel ik kon niets kritisch zeggen""
Nogmaals klasse om niet op tv te verschijnen, laat de lezers maar in het ongewisse over hoe je er uit ziet. En hoe was dat oude gezegde ook al weer? ""Elimineer je vijand door hem je vriend te maken"" die vlieger gaat nu voor big-Brother niet op
Mocht trouwens Anouk alsnog donderdag vertrekken dan kan dat eigenlijk alleen maar vrijwillig zijn , dan zullen ze Cyrille laten zitten en beuren ze toch het geld van het 06- nummer, welk een ellende staat ons nog te wachten ?

P.S
Voor een mogelijke prive strandwandeling met Daphne mag je mij ook uitnodigen
(voor de screenshots zeg maar... he he)

Groeten

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 10 november 1999 @ 03:44:00 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_218188
Na afloop van de allerallerallerallerlaatste uitzending zegt Henk van Dorp: Welkom Nico Dijkshoorn in ons programma, het is een eer je hier te hebben. Je schrijft leuke columns, maar WHAT THE HELL IS BIG BROTHER ?

Pas op dat je niet uitgroeit tot een legende !

P.s.: ik heb vandaag een nieuw toetsenbord gekocht, maar 't helpt me nix !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 10 november 1999 @ 08:23:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_218189
Dat je er na zo'n saaie aflevering toch nog dit stuk uit jast is klasse!!!

Je zal niet de eerste zijn de door het internet "wereldberoemd" wordt, het is je gegund!

pi_218190
hij was weer heerlijk
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_218191
wederom een meesterstukje Nico !!!!!

en dat van zo'n saaie aflevering!!!!!

ga zo door en je gaat weer naar beven zoals je dit verdient,heel goed dat je niet naar de studio gaat(alhoewel het me leuk lijkt wat je zo schrijven na zo'n bezoekje naar een "klapvee"studio)

Lucky 13
pi_218192
Toppie!
Ik ben online
pi_218193
Maar deze kobolt heeft een hoed op!
Ik ben online
  woensdag 10 november 1999 @ 09:38:00 #19
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_218194
Amen

Het lijkt me inderdaad een topper als "onze" Nico bij Paul de Leeuw gaat zitten. Zou dat een stak plan zijn Nico? Bij paul hoef je temminste NIET voor die tijd naar de knipscheer...maakt nix uit daaro. Ach denk er es over na, het aanbod zal binnekort wel komen.

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_218195
Rommelig stuk, en waarom opscheppen over dat je niet naar Veronica wil.... hmmm
Wie ben ik om anderen te beoordelen

woensdag 10 november 1999 @ 12:36:00 #21
1657 Spark
Bambi, don't U understand
pi_218196
Ook ik ben iemand die ze allemaal leest maar tot op heden nog geen reactie heeft geplaatst. Bij deze. En om maar met de woorden van Prince te spreken:
Welcome 2 the dawn. Playground for the Doordevil's generation.

CU

Bambi, It's better with a man.

woensdag 10 november 1999 @ 13:08:00 #22
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_218197
Body-sculpture

Toppiewoppie

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_218198

doordevil doet het um weer, met zijn dikke cock alle mensen op zijn hand krijgen..
van mij hoeft dit niet. Gewoon serieuze topics man!

pi_218199
Misschien een idee om Doordevil bij de VPRO laat op de avond zijn colum voor te laten lezen ala Arjan Ederveen's "Hallo, hier aarde".
(misschien dat Ederveen dit ook wel wil doen, heb je er nog een lepe kop bij ook.)

Lijkt me een prachtige afsluiting van de avond.

woensdag 10 november 1999 @ 17:06:00 #25
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_218200
Very good!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')