abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59839958
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 04:30 schreef Stone2211 het volgende:
Kleine update...

Ik ben vanochtend naar mijn werk gegaan omdat ik niet kon wachten op de slangenvanger... helaas dus geen pics. Nu ben ik net opgebeld en ze hebben hem toch gevangen (een zogenaamde eastern brown snake). Het is de eerste keer dat ze er een in dit stadsdeel gevonden hebben en is dus behoorlijk zeldzaam te noemen.

[ afbeelding ]

Ooh ja en voor de mensen die het aanstellerig noemde... dit is blijkbaar de op een na giftigste land slang ter wereld.
Hij is wel mooi
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59840651
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 04:30 schreef Stone2211 het volgende:
Kleine update...

Ik ben vanochtend naar mijn werk gegaan omdat ik niet kon wachten op de slangenvanger... helaas dus geen pics. Nu ben ik net opgebeld en ze hebben hem toch gevangen (een zogenaamde eastern brown snake). Het is de eerste keer dat ze er een in dit stadsdeel gevonden hebben en is dus behoorlijk zeldzaam te noemen.

[ afbeelding ]

Ooh ja en voor de mensen die het aanstellerig noemde... dit is blijkbaar de op een na giftigste land slang ter wereld.
Het was pas echt mooi geweest als je gebeten was en dáár een topic over geopend had.

Potentieel goed topic met fotoverslag van zwellende wond en een steeds bleker wordende TS, dát was nog eens interessant geweest.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:38:33 #53
219200 xyz147
I got shot
pi_59840724
Kun je mooi al je fantasieën daar op uitleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')