hier stopte ik met lezenquote:Dus ik zit zo op chesscube.com en ik heb zo vet hoge rate (2401)
ik hier alquote:op schaaksite
dit dus, maar hoe bewijzen ze dat je een cheater bent dan? of gaat het altijd op vermoedes?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
schaken is leuk![]()
helaas doe ik het veelste weinig
Wat een sukkel.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:31 schreef Armoed het volgende:
Dus ik zit zo op chesscube.com en ik heb zo vet hoge rate (2401) en zo'n moderator challenged mij, dus ik denk easypoints en ja hoor wat een noob. Zegt hij '7 ply move seen in 9 sec??' (voor degenen die niet zo bekend zijn met schaken, een 7 ply is een combinatie van 7 achtereenvolgende zetten die no matter what de tegenstander schaakmat zetten) dus ik zo trotshij zo 'lets play again'
Dus wij weer spelen, ik deze keer zwart. Hij maakt dodelijke fout en ik pull een 3-deep move combo waar ik uiteindelijk zijn queen/king vork met mijn paard. Dus hij zo 'compliments on your chess engine cheater, bye bye' en zie ik zo 'You have been permabanned. Reason: engine use'
2uber4human![]()
ik zal jullie even voor zijn:
[..]
hier stopte ik met lezen
[..]
ik hier al
verkapt kijk-mij-schaakmeester zijn topic
etc.
Voor de mensen onder ons die vanwege de minder strenge criteria dezer dagen wat betreft het onderwerp begrijpend lezen nog steeds goed kunnen functioneren in het dagelijks leven, ik gebruikte dus geen schaaksoftware.quote:waarom speel je eigenlijk vals?
Maar hoe moet je het spel dan spelen?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Armoed het volgende:
[..]
Voor de mensen onder ons die vanwege de minder strenge criteria dezer dagen wat betreft het onderwerp begrijpend lezen nog steeds goed kunnen functioneren in het dagelijks leven, ik gebruikte dus geen schaaksoftware.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
schaken is leuk![]()
helaas doe ik het veelste weinig
Dat is niet wat de moderator zei..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Armoed het volgende:
[..]
Voor de mensen onder ons die vanwege de minder strenge criteria dezer dagen wat betreft het onderwerp begrijpend lezen nog steeds goed kunnen functioneren in het dagelijks leven, ik gebruikte dus geen schaaksoftware.
Ik kliktequote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Handige site voor beginners:
www.ziemijeenshendigsjiekschaken.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |