Mensen die denken dat tweakers niks beter wetenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:21 schreef fathank het volgende:
Mijn god wat een volk is het ook. Nasa heb een nieuw schermpje laten bouwen wat bestaat uit 128 lcd-panelen maar de tweakers weten het allemaal weer beter hoor. Alsof Nasa niet weet hoe ze zo'n ding moeten bouwen.
Zie de reacties onder het artikel
tweaker-alertquote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat tweakers niks beter weten
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
FOKkers weten ook altijd alles beter.
NASA weet ook als geen organisatie ter wereld hoe raketten en ander ruimte-veroverend tuig gebouwd moet worden. Toch hebben ze ook op dat gebiewd geen 100% score.quote:
idd, liever een Fok! know-it-all dan een nerdige tweakertjequote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
FOKkers weten anders ook altijd alles beter hoor.
moet je je tweaker-bril afzettenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
Post dan eens een voorbeeld van die posts daar, ik kan niet echt veel vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
Ik zie geen reden waaromquote:Op maandag 30 juni 2008 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
tweakers
mensen die wel eens op tweakers komen
quote:Door YopY, maandag 30 juni 2008 19:35
Score: 0
Ze kunnen ook wit geschilderd worden....
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:37 schreef Agiath het volgende:
Ze overdrijven altijd alles.
1 keer zocht ik informatie over oordopjes, welke zijn de beste?
Gelijk een OP van 10000+ woorden met uitgebreide samenvattingen van elk oordopje dat op deze planeet te koop is. Tering man.
Nou, de tweakers die daar zo dom lopen te blaten zullen daar weinig invloed op hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:12 schreef Quir het volgende:
Zonder mensen zoals Tweakers, die alles ontwerpen en in elkaar laten steken (programmeren etc.) zou Fok! niet eens bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |