Goeie observatiequote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef Gierigesloeber het volgende:
TS is jaloers omdat ie nog nooit een studie heeft afgemaakt en nu aan bier zit van 30 cent per blik.
Dat is niet zo heel moeilijk aangezien de opbouw van de OP. Van elke zin een alinea maken is gewoon kansloosquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
mensen die talen studeren
wtf moet je daarmee??
Dat zal best, maar wat kan je ermee als je klaar bent? Meer dan leraar of tolk kan ik niet bedenkenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Het zijn meestal mensen met meer diepgang dan die een rechten of psychologiestudie doen
Nee, leuk dan zit je met autistische nerdsquote:Op maandag 30 juni 2008 21:43 schreef Nobu het volgende:
Ga een fatsoenlijke technische studie doen, dan heb je dat soort figuren niet.![]()
Zal je nog tegenvallen denk ik. Het is wel altijd handig om je breder te ori๋nteren dmv minoren/bijvakken. Maar als je een taal/talen vloeiend kan spreken is dat voor veel internationale bedrijven een pre.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat kan je ermee als je klaar bent? Meer dan leraar of tolk kan ik niet bedenken
Dat zou je echter niet verwachten na zo'n bekrompen opmerking.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Het zijn meestal mensen met meer diepgang dan die een rechten of psychologiestudie doen
Tja, als je verder niets kan behalve een taal vloeiend spreken hebben ze nog niet veel aan jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen denk ik. Het is wel altijd handig om je breder te ori๋nteren dmv minoren/bijvakken. Maar als je een taal/talen vloeiend kan spreken is dat voor veel internationale bedrijven een pre.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:58 schreef Stigma het volgende:
[..]
Tja, als je verder niets kan behalve een taal vloeiend spreken hebben ze nog niet veel aan je
Die stellen tenminste geen domme vragen.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, leuk dan zit je met autistische nerds
Met een studie Duits valt nog goed geld te verdienen, de rest is gedoemd om leraar te worden .quote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat kan je ermee als je klaar bent? Meer dan leraar of tolk kan ik niet bedenken
Onzin.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een studie Duits valt nog goed geld te verdienen, de rest is gedoemd om leraar te worden .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |