abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:23:00 #1
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_218146
Beste Anouk

Sjonge jonge jonge, kind toch wat een teken van zwakte zeg. Waar is jouw ruggegraat? Ga maar snel weer naar je veilige studentenleventje waar oppervlakkigheid heerst en je vriendinnen geen lastige vragen stellen. Mis jij jouw paps en mams nou zo? Nou zij jou niet hoor, ze waren nog te beroerd om van hun hangmat in Spanje af te komen.

In ieder geval sterkte !

Hup NAC !!!
pi_218147
Blijkbaar wil ze gewoon aardig gevonden worden door de rest van de groep door zich op te offeren. Stel, ze gaat vrijwillig weg, dan heeft ze in ieder geval de eer aan zich zelf gehouden. Wel jammer dat het steeds zo gaat met de nieuwe mensen. Ze weten gewoon te goed hoe de buitenwereld over BB denkt en schrijft.
  dinsdag 9 november 1999 @ 21:25:00 #3
1656 GEeR+
een schaduw
pi_218148
Op zich wel leuk als Cyrille wordt weggestemd, want dan gaat the Nookie later zelf wel vrijwillig weg. Kunnen we weer een nieuwe bewoner verwachten. En dan ga je je toch afvragen hoelang VOO daar mee door kan gaan. (voor zover we dat allemaal al niet deden natuurlijk)
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 1999 @ 21:31:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_218149
Het is denk ik een soort overgave gedrag. Ik heb me wel eens vertellen als dominante hond een ander belaagt deze bij wijze van overgave op zijn rug gaat liggen (zich kwetsbaar maakt).
Nookie kan tegen C redelijk gewoon doen "pas op hoor ik pak je" maar de rest zijn allemaal mensen waar ze helemaal niet aan gewend is. Ze zal waarschijnlijk een heel stel vriendinnen hebben met allemaal dezelfde achtergrond, min of meer en hetzelfde gedrag. Hier is alles anders, ze weet het gewoon niet meer. Zie het maar als Culture shock.
The future is after you
pi_218150
Als ik Anouk (bijna dagelijks) in die dagboekkamer zie zitten, ga ik me toch sterk afvragen, hoe het met haar motivatie gesteld was om uberhaupt in dat huis te zitten...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_218151
Weer een misrekening van V.: Gecast op type en uiterlijk, maar vergeten dat er ook een motivatie nodig is.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218152
Er start vast een nieuwe serie bij V waar ze Anoekiepoekiewoekie in willen laten spelen...
Ze moet ff laten zien dat ze goed kan acteren en er zo snel mogelijk weer uit gaan zodat ze vrijdag nog kan beginnen!
The only thing we have to fear is FEAR itself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')