Als ze had LOPEN krikken was ze wel eerder thuis geweest, denk je niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:44 schreef reetveter het volgende:
Je moeder heeft met de buurman lopen krikken
En had TS koude spaghetti moeten opeten..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ze had LOPEN krikken was ze wel eerder thuis geweest, denk je niet?
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:41 schreef ThE_ED het volgende:
10 over 7 is toch niet laat?
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen, werken die niet ofzo? Of staan die allemaal om half 5 al bij de uitgang klaar om daarna naar huis te racen? Ik woon vlak bij mijn werk en ik ben meestal pas na 6-en thuis, dan moet ik nog boodschappen doen en koken.quote:
Je kan ook gewoon boodschappen doen voor meer dan 1 dag.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef ThE_ED het volgende:
Ik woon vlak bij mijn werk en ik ben meestal pas na 6-en thuis, dan moet ik nog boodschappen doen en koken.
Nee, een pakje vlees die 2 weken in de schappen ligt, is altijd vers!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon boodschappen doen voor meer dan 1 dag.
Dat boodschappen doen is de tijd niet echt, de AH is hier 40 meter vandaan ofzo, maar zoals je ziet snap ik niet hoe je nu voor 6en kunt eten als je pas na 5en klaar bent met je werk.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon boodschappen doen voor meer dan 1 dag.
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:32 schreef moonmovies het volgende:
zegt dat ze boodschappen gaat doen, en dat ze om half 6 weer terug is en het dan nodig vind om na het boodschappen doen nog even langs een vriendin te gaan om te kletsen waardoor ze echter pas om 10 over 7 weer thuis is. Waardoor mijn ouders ruzie krijgen en mijn vader geen zin meer heeft om zo laat nog te gaan koken, waardoor je uiteindelijk zelf om kwart over 7 nog spagetti moet gaan opbakken.![]()
![]()
klacht:
Onverantwoordelijke moeder
Samenvatting:
Lees het verhaal maar, is niet zo lang
Whehe, en het volgende tafereel zo bij de buren:quote:Op maandag 30 juni 2008 19:44 schreef reetveter het volgende:
Je moeder heeft met de buurman lopen krikken
Ze speelde doktertje met de buurman, nou goedquote:Op maandag 30 juni 2008 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ze had LOPEN krikken was ze wel eerder thuis geweest, denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |