Komende tijd juist nietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:32 schreef Metalfrost het volgende:
Dat wordt weer flink neuken de komende tijd.
Kun je met je dikke worstenvingers de lettertjes op je toetsenbord ook al niet meer vinden?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die moeten er natuurlijk wel ff vanaf voor de Olimpisge Spelen
Dat klinkt toch niet, het is dus gewoon frietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
"Sow jij ben wel erg bijgekomen"
"Damn, wat heb jij gevreten de afgelopen tijd"
Etc. etc.
Het is fucking EK geweest. Dan wordt er gewoon meer gepatatuurd![]()
Ben tijdens het EK 4,5 kg. bijgekomen overigens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moeten er natuurlijk wel ff vanaf voor de Olimpisge Spelen
Klacht: Vrienden die je een vetzak vinden.
Nee. Friet is voor Belgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet, het is dus gewoon friet
Patat is voor brabo's en dat soort uitschotquote:
pa·tat (de)quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Patat is voor brabo's en dat soort uitschotHet is friet, 1 x mogen we de vandale negeren
Idd, patat vind ik echt voor "gezellige" te dikke brabantse mensen, die..als je om een taske koffie komt ook meteen vragen of je mee eet, er is toch nog genoeg patat overquote:
friet heeft idd dezelfde klank als hart en vaatziekten erg goede vergelijkingquote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef afcajos het volgende:
patat bekt ook gewoon veel lekkerder, net als dat kanker lekkerder bekt dan hart- en vaat ziekte!
Niet vaak iddquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ten eerste kom jij duidelijk nooit in Brabant en ten tweede zeggen we hier ook gewoon friet
Friet dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Niet vaak iddIk had het even over het stereotyp brabo
niks mis met normale brabo's maar ik had het over die mensen die je tegen komt als je naar een camping zou gaan
Maar laten we hier geen brabantdiscussie over houden, ts heeft dit topic gestart om er een patat friet discussie van te maken en niet anders
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Patat is voor brabo's en dat soort uitschot![]()
n00bquote:Op maandag 30 juni 2008 20:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd, patat vind ik echt voor "gezellige" te dikke brabantse mensen, die..als je om een taske koffie komt ook meteen vragen of je mee eet, er is toch nog genoeg patat over
Welquote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
n00b
Volgens mij ben jij nog nooit in Brabant geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |