abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59842938
Ach vat het niet verkeerd op, zoals in Turkije blond en blauwe ogen zeldzaam is, zo zijn hier knappe donkere jongens zeldzaam.
Dat bijna alle NL meiden hier Turks zaad hebben geproeft en in zich hebben gehad tja zie dat maar als een vorm van intergratie.
Het is anders gewoon een Nederlands gebruik die ze over hebben genomen; neuken wat je neuken kan en zoveel mogelijk.
Daarnaast eet je veel meer calorieen d.m.v. een broodje kebab dus dit is zeg maar de light versie daarvan voor de vrouwtjes die niet te dik willen worden.

Volgende keer niet huilen als een nederlands wijf je niet wilt, ga dan gewoon naar kinky.nl
  woensdag 9 juli 2008 @ 04:10:44 #52
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59988235

Als ik hem zie dan ben ik zeker een Turkenlovert!
Gangstarr
pi_59988257
Gelukkig!!!!, zijn er ook nog normale meiden op de wereld i.p.v. 'de turkenloverts'.. En ik denk dat ik hier enige jaloezie zie bij TS, dat die turken het gewoon soepel genoeg aanpakken.
En TS is een lutsert die dan maar dikke Nederlandse terrorchicks versiert (nee dat is wat)

BTW (ben 100% Hollander, alleen vind het een achterlijke klacht)
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:08:17 #54
140904 MLF
Unazukin
pi_59990175
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
Met hun kut turkensjaals om midden in de zomer.

En maar bejegend worden door Turkse hangjeugd van: Meisje jij ben goed, kom eens naar papa etc.

meisjes met een sjaal in de zomer
pi_59995286
Meestal een bepaald 'type' meisjes die dat doen
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_59995369
Ga je nu frituren?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')