En wat betreft dat alleen calobbis posten. Hij doet dit al heel lang elke dag een stripje plaatsen, dus in zekere zin is het wel zijn only post topic jah
correctie:
Haha, en X-ray is echnie geen modje, zoutie willen.
Trouwens, ben maar niet bang, hij is weer unbanned:
van een moderator....
[Dit bericht is gewijzigd door Delnooz op 04-08-2002 11:47]
quote:Wil jij je irritante kop houden? Ik zie niet wat strips hiermee te maken hebben..
Op woensdag 07 augustus 2002 00:51 schreef Sphere het volgende:
Calfloppes is denk ik beledigt omdat hij is gebanned.Is ook niet niks voor een wannabe-mod.
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:38 schreef SigmundFreud het volgende:
(ook nog maar even een om de dag verder met een glimlach mee door te komen)
[afbeelding]
Zie calvobbes? waarom ik er effe niet ben! Laat mijn tijdelijke afwezigheid jullie er niet van weerhouden om dagelijks een C&H stripje te plaatsen! Zo moeilijk is het niet en ik heb er niet het alleenrecht op! Gewoon reageren op de laatste dag, nieuwe [img] tags eromheen plaatsen en 1 bij de datum optellen. Of effe verder rekenen als je aan het einde van de maand ben!
Tot later!
Owhja, als er door 1 stripje alleen maar een kleine glimlach op je gezicht komt mag je ook een tweede plaatsen
moet ik jullie alvast voorbereiden op het feit dat ik van woensdag t/m zondag niet in staat ben C& strips te posten en dat jullie het zelf moeten doen?
tot over een paar dagen, vergeet dus niet dat ze hierbij de datum anders opschrijven! jaar-maand-dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |