Conclusie: Cyrille moet eruit!!!!!!!!!
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 November 1999).]
Maurice: "Het publiek kan zeggen wat een klootzak, en die blijft erin"
Bart: "Dat kan altijd, daarom zit jij hier nog Maurice"
Top!
quote:
op 11-09-1999 om 07:30 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik hoop nu maar dat VOO niet twee dagen lang nu zielige Anouk laat zien zodat velen op het verkeerde been worden gezet zodat Cyrille zou kunnen blijven, want dat zou ik vreselijk vinden.
knipConclusie: Cyrille moet eruit!!!!!!!!!
Hee oliebol, ik ben het helemaal met je eens en volgens mij heb jij de FOK bezoekers al aardig beinvloed . Hopelijk denkt de rest van NL er ook zo over.
Ik vond het wel een aardige uitzending. Ik heb alleen het ongeluk van Seriel gemist (met d'r tenen onder de bank). Heerlijk dat de mannen het gevoel van Nookie over de hechtigheid van de originele bewoners zo benadrukken door ineens allemaal op de grond te willen slapen. Begrijp alleen niet wat daar nou zo gezellig aan is.
De grote schrik zat vanavond in de aftiteling vond ik. Ik had verwacht dat we niks meer van Martin zouden horen maar nee hoor. Een officieel internet journaal zeg. Ben benieuwd wat dat wordt want ik kan me er niet zo heel veel bij voorstellen.
Sluit
Wat bedoel je hiermee, ik heb dit niet gezien, hou ons even op de hoogte
[Dit bericht is gewijzigd door luan (Datum 09 November 1999).]
Ik ben blij dat je met me eens bent. Bah, het zal toch niet gebeuren dat we nog een tijd met Cyrille on onze maag zitten, mag er nog even niet aan denken.
Tja waarom ze op de grond slapen is mij eigenlijk ook een raadsel wat daar nu gezellig aan is. Misschien dat het muisje dat in huize BB loopt nu beter bij de tenen kan van Ruud, of iets anders...
quote:
op 11-09-1999 om 07:50 PM schreef Chafre het volgende:
Tja, Anoek wil weg, nou van mij mag ze...
Ciryl is effe wat interessanter met dat gekke gedoe van d'r ik ben meer benieuwd wat daar allemaal nog uitkomt. Anoek mag nog zo'n schatje zijn, boeiend is ze niet.
OK maar daarna dan wel weg met Juffrouw Stemband!
Groetjes
quote:
op 11-09-1999 om 07:59 PM schreef luan het volgende:
Wat bedoel je hiermee, ik heb dit niet gezien, hou ons even op de hoogte
zie: http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/
Martin gaat internet programma presenteren
(8-11-'99)
Vanaf woensdag gaat ex-bewoners Martin het nieuwe LIVE BigBrother internet journaal presenteren! Het zal te zien zijn via de officiele BigBrother site ( http://www.big-brother.nl ) Hij had het aanbod vandaag aangeboden gekregen en stemde meteen toe Meer is er nog niet over bekend.
Karin die alles opnieuw vertelt, niet echt boeiend maar dingen die mij opvielen:
Steriel die om de 2 zinnen zegt: weet je wel dit, weet je wel dat, bla bla bla weet je wel
Beetje Jerry Springer gehalte met het 'You know what I'm saying', echt heel irritant.
En Anouk over Steriel: Ik vind dat Steriel moet blijven wat ze kan heel goed zingen en ze is ook heel goed in eehhhhh uhhhmmmm aaahhhh *denk denk* ;-)
En de opmerking van Steriel nadat Ruud zijn bed had weggehaald en zei dat hij graag op de grond sliep waarop Steriel zei: Och ik slaap ook overal....
Waarom verbaast me dat niet:-)
Ik zelf zou geeneens weten wie ik zou moeten kiezen, ik vind zowel Anouk als Steriel echt helemaal 10 keer niks. Maakt ook niet uit want over 2 en een halve week zijn de 5 van vorige week weer over dus.......
Het is te hopen dat de 'mannen' weten dat je je matras wel iedere dag overeind moet zetten als je op de grond slaapt. Anders zullen ze er binnen niet al te lange tijd er weer een paar (groene) bewoners bij hebben!
quote:
op 11-09-1999 om 08:50 PM schreef DIGGER het volgende:
Wat een onzinnige aflevering vandaag zeg...Karin die alles opnieuw vertelt, niet echt boeiend maar dingen die mij opvielen:
Steriel die om de 2 zinnen zegt: weet je wel dit, weet je wel dat, bla bla bla weet je wel
Beetje Jerry Springer gehalte met het 'You know what I'm saying', echt heel irritant.En Anouk over Steriel: Ik vind dat Steriel moet blijven wat ze kan heel goed zingen en ze is ook heel goed in eehhhhh uhhhmmmm aaahhhh *denk denk* ;-)
En de opmerking van Steriel nadat Ruud zijn bed had weggehaald en zei dat hij graag op de grond sliep waarop Steriel zei: Och ik slaap ook overal....
Waarom verbaast me dat niet:-)
Cyrille is net zo'n matras als Sabine, nu weten we eindelijk waarop ze is geselecteerd
...'t was weer een fantastisch saaie uitzending
quote:
:
* Morgen 14.00 uur: Het allereerste Big Brother-Internetjournaal. Met
nieuws, interviews en spannende reportages. Kortom: www.Big-Brother.nl
trekt Nederland in. Elke werkdag live op Internet.
* Op donderdag, van 16.00 uur tot 17.00 uur: Chat-event met uitvoerend Big
Brother-producent Paul Römer. Live op Internet via de videostream. Vraag in
de chatbox alles wat je altijd al wilde weten aan de man die er echt álles
van weet!* 12.00 uur: De weekopdracht: Het Big Brother-circus. 18.55 uur op
Veronica. 14.00 uur is het Big Brother-Internetjournaal.
quote:
op 11-09-1999 om 07:36 PM schreef Ritorno het volgende:
Maurice: "Het publiek kan zeggen wat een klootzak, en die blijft erin"Bart: "Dat kan altijd, daarom zit jij hier nog Maurice"
Top!
Verplaats deze naar topic Quotes, daar staat ie nog niet tussen ....
quote:
op 11-09-1999 om 08:17 PM schreef Hunter het volgende:Martin gaat internet programma presenteren
(8-11-'99)Vanaf woensdag gaat ex-bewoners Martin het nieuwe LIVE BigBrother internet journaal presenteren! Het zal te zien zijn via de officiele BigBrother site ( http://www.big-brother.nl ) Hij had het aanbod vandaag aangeboden gekregen en stemde meteen toe
Meer is er nog niet over bekend.
En z'n koelkasteen, vrieskisten, koeltechniek bedrijfje dan????
quote:
op 11-09-1999 om 08:17 PM schreef Hunter het volgende:Martin gaat internet programma presenteren
(8-11-'99)Vanaf woensdag gaat ex-bewoners Martin het nieuwe LIVE BigBrother internet journaal presenteren! Het zal te zien zijn via de officiele BigBrother site ( http://www.big-brother.nl ) Hij had het aanbod vandaag aangeboden gekregen en stemde meteen toe
Meer is er nog niet over bekend.
En z'n koelkasteen, vrieskisten, koeltechniek bedrijfje dan????
Bij ons zouden ze zeggen: Kiend, lop toch nie zo te neule, gewoon doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |