Alleen homofiele WoW-spelende stinknerds steken hun klauw op naar de bus.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook nog van de oude garde.
De chauffeur had ook door moeten rijden. Zo leren de mensen het wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook nog van de oude garde.
Komen die uberhaupt hun huis uit?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Alleen homofiele WoW-spelende stinknerds steken hun klauw op naar de bus.
zegt iemand die zich online voordoet als een rosbiefquote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, boeiend leven heb jij.
die chauffeur moet gewoon zijn werk doen. stoppen bij haltes waar mensen staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De chauffeur had ook door moeten rijden. Zo leren de mensen het wel.
Waar ik woon rijden ze door als je je hand niet opsteekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
die chauffeur moet gewoon zijn werk doen. stoppen bij haltes waar mensen staan.
Verbeterd.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook een enorme prutser.
Gewoon je poot uit steken sim-pel, of voel je je daar te goed voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
lekker handig als bij een halte dan 10 lijnen steeds stoppen. je bent zelf een huillie, want de busmaatschappij heeft gewoon regels opgesteld waar zowel jij als de chauffeur zich aan moeten houden, en dat wil je blijkbaar niet, dus moet je nu ook niet huilenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toevallig was dit een halte waar alleen die bus stopte, maar dan nog. En aangezien deze chauffeur gewoon gestopt was, heb je helemaal geen punt. Het gaat me erom dat hij zomaar gaat janken tegen reizigers.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:32 schreef simmu het volgende:
[..]
lekker handig als bij een halte dan 10 lijnen steeds stoppen. je bent zelf een huillie, want de busmaatschappij heeft gewoon regels opgesteld waar zowel jij als de chauffeur zich aan moeten houden, en dat wil je blijkbaar niet, dus moet je nu ook niet huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |