Uiteraard!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En natuuâhlèk komt niet de eauievâh, mâh een reigâh het kindje bgenge!
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!quote:
Ik zie daar op een rijtje bovenaan Arma, Buuv en de vogel die de biebie brengt. Daaronder Teun, Miep (die is ook zwart en harig), Saar, die drie beesten met scooter-naam, een rooie barbadinges die dan maar de baby moet voorstellen (pet = mutsje en vergrootglas = rammelaar) en Foxy de hondquote:
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Mereltjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
Dankjewelquote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
ERquote:
Dankjewel!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!
En als dat wel het geval is dan laat je Arma maar mooi voor je rennen
Fijn dat het goed gaat. En gelijk heb jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Merel het volgende:
[..]
ER
Alles gaat goed hoor, lekker druk leventjeMaar tijd zat om hier nog af en toe mee te lezen
Hahaha!!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaha!!![]()
En je weet toch dat een vrouw ook nog 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |