ik vind hem wel lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 20:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Luna_-_Who_We_Are_(MIM002)-WEB-2008-SRG
Benieuwd wat ie er van gemaakt heeft!
ga zelf naar groundzero zaterdag , en het weekend er na naar dance valleyquote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
ik zou zaterdag niet naar Spaarnwoude gaan als ik jou was!
Dance Valley is de 12e
euhm Jort, we hebben het toch over de 5e?
PS: Matrixx @ the Park regelt geen HS tijdens de zomerfeesten![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen feesten voor mij de komende 2 weken.. het kriebelt wel kan ik je zeggen.. maar ik zit in Ierland & Noord Ierland dus het zit er niet inik wens iedereen een prettige voortzetting van dit topic en ik spreek jullie allen over 2 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mazzeltov
Adios, veel plezier daar. Ierland is best tofquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen feesten voor mij de komende 2 weken.. het kriebelt wel kan ik je zeggen.. maar ik zit in Ierland & Noord Ierland dus het zit er niet inik wens iedereen een prettige voortzetting van dit topic en ik spreek jullie allen over 2 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mazzeltov
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
noujah. het ligt wel een beetje in de inham van tochmgoed.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En nou niet zeggen dat die witte vlek de flits is
voor die hoes zou je 'm wel kopen jaquote:
shit betraptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jaja, zeker gekocht om de foto
En nou niet zeggen dat die witte vlek de flits is
en wie heeft hem dan van wie gejat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef LeonH het volgende:
trouwens zat net zo weer es wat op dance-tunes te beluisteren, en daar kwam ik Schwarze Puppen - F-town 2008 tegen. Als jullie die nu eens luisteren en dan weer Outburst van The Prophet op willen zetten?
dat is idd een vraag... als ik het 2008 zie staan zou ik zeggen dat het gaat om weer een remake van een oud iets. Weet niet of iemand anders een oude versie van F-town kent misschien hier?quote:
Hebben we het hier meerdere keren over gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kon niemand ff iets zeggen over het scantraxx unreleased album.
Ik heb 'm gister ff snel geluisterd. Tuuduu (dj tool) is erg vetquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hebben we het hier meerdere keren over gehad.
Path of the Righteous.
Hij is gelekt, dus hij zwerft ergens rond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kon niemand ff iets zeggen over het scantraxx unreleased album.
Maar we zeggen absoluut niet waar. Want dan krijgen we boze Muz-Modjes op onze dak.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:23 schreef Kinz het volgende:
[..]
Hij is gelekt, dus hij zwerft ergens rond.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er misschien mensen die Virtual DJ hebben voor mij??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |