Dat ziet er wel heel gaaf uit. Goede tracklist hoor. Heb GH3 als mijn eerste game in dit genre en vond het eigenlijk wel genoeg, maar met zo'n tracklist....quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef Twarres het volgende:
[Gerucht] Tracklist Guitar Hero: World Tour bekend?
Vind ik eigenlijk veel interessanter. GH:WT gaat echt wel bij mij in huis komen!!
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Tokus het volgende:
oeh, gelukkig blijkt de versie van Guitar Hero: On Tour hier de UK versie te zijn, zonder Tokio Hotel!
Hier in Nederland gekocht, ik heb de UK versie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.
Ik ga beginnen met spelen.
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Kinz het volgende:
Gister GH3 op medium uitgespeeld. Of nja, ik kreeg 'n melding daarvan. Nu maar eens kijken of ik alles op 5 sterren kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |