Je bedoelt Fok! ?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:51 schreef nachtdier2 het volgende:
En nu is mn pc retetraag dus. Maar ja, ik kan wel weer op de site waar ik een ip=ban heb.
Men noemt zulks routerisme.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef PretKroket het volgende:
proxyservers hebben geen moer met de snelheid van je computer te maken, het laden van websites enzo gaat alleen wat trager doordat je via een buitenlandse connectie zit te internetten xD
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Men noemt zulks routerisme.
Overigens heb ik ook een uitstekende proxy, nl. het onbeveiligde accespoint van mijn buurman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Die heb ik geprobeerd, maar die loopt vast op het javagedeelte van de sitequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:03 schreef TenWords het volgende:
gebruik mijn proxy sites danhidemyass.com en privax.us
Java is een ebola stuk software.quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:51 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd, maar die loopt vast op het javagedeelte van de site
Java start (inlogscherm) om vervolgens een wit vlak met een roos kruisje te geven.
TOR icm mozilla doet dat ook en ik weet niet hoe ik dat op moet lossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |