Iemand met een winnaarsmentaliteit als die van onze Duitse vriend Ballack zal het je niet nazeggenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Cruoninga het volgende:
vier keer 2e worden is dus een meer dan prima seizoen.
Ik vind Lahm en Zwijnstijger ook echt goed.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Vind het wel wat sneu voor Ballack. Hij is de enige echt goede speler van Duitsland, hij moet zich haast moedeloos gaan voelen met die gasten om zich heen.
Schweinsteiger is soms goed, Lahm is verdedigend vrij zwak, hij viel gisteren ook weer genadeloos door de mand.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind Lahm en Zwijnstijger ook echt goed.
een van de weinige goede uitspraken van de heer Derksen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schweinsteiger is soms goed, Lahm is verdedigend vrij zwak, hij viel gisteren ook weer genadeloos door de mand.
Ik vond dat Johan Derksen wel een goed punt had toen hij zei dat op Ballack na vrijwel geen een Duitser echt iets toe zou voegen aan Oranje.
Hoe veel finales heeft Duitsland ook alweer gespeeld?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schweinsteiger is soms goed, Lahm is verdedigend vrij zwak, hij viel gisteren ook weer genadeloos door de mand.
Ik vond dat Johan Derksen wel een goed punt had toen hij zei dat op Ballack na vrijwel geen een Duitser echt iets toe zou voegen aan Oranje.
Heeft er niks mee te maken, Derksen kijkt per speler en dan heeft hij toch echt gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:38 schreef Peter_Europa het volgende:
[..]
Hoe veel finales heeft Duitsland ook alweer gespeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |