abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59781128
Voor zo lang als ik me het kan herinneren heb ik een moedervlekje op de schacht van mijn penis. Ik kijk er echter maar 1 keer per zoveel tijd naar en vandaag zat ik em nog eens goed te bestuderen.

Hij is niet groot, max. 5 mm lang en 2 mm dik. Rechthoekig van vorm dus. Hetgeen wat mij angst aanjaagt is dat hij niet helemaal symetrisch van kleur is want in de hoeken zit ook wat rood...

Wat ik ook moet vermelden: Hij lijkt niet 'diep' te zijn. De huid van de penis is anders dan van je arm ofzo. Ik kan de huid (inclusief de moedervlek) 'oppakken' en 'verplaatsen'. Kan ik hieruit de conclusie trekken dat hij niet diep zit en dus niet in mijn penis zelf al zit?

Heb er trouwens ook nooit last van, geen jeuk of bloedingen ofzo. Ik herinner em sinds een jaar of 5 en sinds die tijd volgens mij niet of nauwelijks groter geworden. Heb er in de eerste jaren dat ik em zag weinig aandacht aan besteed en kan weinig zeggen over veranderingen in kleur enzo. Ben nu trouwens 22.

Sorry voor deze vage uitleg maar ik zit nu in het buitenland en even niet in de mogelijkheid naar een dokter te gaan. Denken jullie zo dat dit een risico kan zijn of al is?
pi_59781138
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 22:43:25 ]
pi_59781165

[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 22:43:45 ]
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2008 @ 22:24:02 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59781174
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:22 schreef overwogen het volgende:

Sorry voor deze vage uitleg maar ik zit nu in het buitenland
En dan is NU de juiste tijd om je druk te gaan maken over een moedervlek op je snikkel die er al jaren zit denk je?
pi_59781280

[ Bericht 90% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 22:44:03 ]
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_59781539

[ Bericht 75% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 22:44:29 ]
pi_59781573

[ Bericht 75% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 22:44:43 ]
pi_59781608
Waarom kan hier niet normaal gereageerd worden? Het is toch niet in ONZ geplaatst? Dankjewel.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:45:50 #9
16715 Mylene
*schatje*
pi_59781972
Een vriendelijk doch dringend verzoek om normaal te reageren.
pi_59782108
Zit er al vijf jaar. Kan nog wel twee weken wachten. En laat er dan even een professional naar kijken.

Een dokter dan he. Niet die andere professional.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:03:01 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59782474
-edit: opzouten

[ Bericht 85% gewijzigd door Mylene op 29-06-2008 23:03:49 ]
Ik ga naar huis.
pi_59782997
Sorry hoor, maar waarom is mijn post verwijderd? Een moedervlekje kan in sommige gevallen gewoon kanker veroorzaken hoor.
pi_59784465
huidkanker wordt over het algemeen gewoon door gemuteerde moedervlekken veroorzaakt
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_59784591
Go see the doctor.
Als je weer thuis bent dus. Hij zit er al vijf jaar dus een paar weken kan er ook nog wel bij.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 30 juni 2008 @ 00:29:24 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_59784625
Ik heb meer dan 2 moedervlekken hoor maar ik heb er 1 op me linkerbeen die is precies vierkant en 1 ronde op me rechter die is rood.

Nooit mee naar de dokter ofzo geweest maar me moeder vertelde dat het niks ernstigs was.
Maarja hoe dat zit als je er 1 op je penis hebt, ik denk dat het geen kwaad kan want het is gewoon huid maar je weet het nooit. Bel na je vakantie de dokter eens zou ik zeggen.

Fijne vakantie! (ik moet nog 3 dagen)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_59790544
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb meer dan 2 moedervlekken hoor maar ik heb er 1 op me linkerbeen die is precies vierkant en 1 ronde op me rechter die is rood.

Nooit mee naar de dokter ofzo geweest maar me moeder vertelde dat het niks ernstigs was.
Maarja hoe dat zit als je er 1 op je penis hebt, ik denk dat het geen kwaad kan want het is gewoon huid maar je weet het nooit. Bel na je vakantie de dokter eens zou ik zeggen.

Fijne vakantie! (ik moet nog 3 dagen)
Ik denk zelf dat de plek opzich niet zo veel uitmaakt maar meer de kleuren en vorm.
Zou het ook een onrustige moedervlek kunnen zijn? (maar dus niet gevaarlijk?)
pi_59790883
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom een paar jaar studeren als er ook moeders bestaan?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:02:19 #18
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_59794732
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waarom een paar jaar studeren als er ook moeders bestaan?
Logisch toch... moedervlek.... moeders... Het is naar hun vernoemd, dus die weten t vast wel

OT: Een moedervlek is in eerste instantie niet gevaarlijk, wel als hij ineens verschijnt (5 jaar geleden dus neem dit mee als les voor de volgende keer) of als hij veranderd. Roodheid is niet goed, maar kan ook komen door wrijving door bijv. seksuele handelingen of ondergoed. Zelf heb ik een moedervlekje op mijn buik, en soms is die ook een beetje rood door mn trui, de huisarts heeft er toen naar gekeken, en het was niet ergs.
Maar ik zou toch als je terug bent van vakantie even langs de huisarts gaan, gewoon voor de zekerheid Voor nu zou ik me er niet druk om maken, die paar dagen maken toch niet uit
Of niet soms?
pi_59795174
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een vlekje een melanoom is? Is het een melanoom vanaf het begin meestal of wordt de moedervlek een melanoom?
Want ik heb em naar ik weet al minimaal 6 jaar, maar dat zou eigenlijk nog wel veel langer kunnen zijn... Had ik dan niet al 'iets' moeten voelen? Of had dat ding al 3 keer zo groot moeten zijn?
pi_59795690
Okee, je maakt je ongerust. Kan ik snappen. Maar 1, 2, 3 weken maakt hoe dan ook geen verschil. Kan je pas over een jaar naar huis, okee. Moet je daar even naar laten kijken. In worst case, nu nog drie weken wachten gaat geen verschil tussen leven of dood uitmaken.

Wanneer ben je weer in Nederland?
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_59795733
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:46 schreef Paveway het volgende:
Okee, je maakt je ongerust. Kan ik snappen. Maar 1, 2, 3 weken maakt hoe dan ook geen verschil. Kan je pas over een jaar naar huis, okee. Moet je daar even naar laten kijken. In worst case, nu nog drie weken wachten gaat geen verschil tussen leven of dood uitmaken.

Wanneer ben je weer in Nederland?
Eind juli

Ja je hebt gelijk, deze 4 weken zullen geen verschil maken. Maar zou graag gewoon een beetje gerustgesteld worden (mits gebasseerd op feiten )
Jezelf niet ongerust maken is makkelijker gezegd dan gedaan
Maar bedankt voor je antwoorden, je hebt gelijk.
pi_59796160
Snap je wel dat je je zorgen maakt. En ook dat je het jaren negeert maar als er dan opeens een eng idee in je hoofd zit, dan gaat dat er niet uit. Geruststelling kan je hier niet vinden. De enige manier dat het een beetje in de buurt zou kunnen komen is dat je een high res foto maakt en die upload. En dan maar hopen dat er een arts bij zit. De kans is groter dat 34 kleuters je de meest erge dingen gaan vertellen.

Kan trouwens wel, er is op internet een dermatoloog die op basis van een macrofoto wat kan doen. En geld natuurlijk. Moet je even op googlen. Maar 99% kans dat ook hij zal zeggen dat je naar de huisarts moet.

Maar het blijft kloterig.

Sterkte ermee.
pi_59800930
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef overwogen het volgende:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een vlekje een melanoom is? Is het een melanoom vanaf het begin meestal of wordt de moedervlek een melanoom?
Want ik heb em naar ik weet al minimaal 6 jaar, maar dat zou eigenlijk nog wel veel langer kunnen zijn... Had ik dan niet al 'iets' moeten voelen? Of had dat ding al 3 keer zo groot moeten zijn?
Een 'normale' moedervlek wordt bijna nooit een melanoom. Een dysplastische moedervlek, of atypische moedervlek heeft een grotere kans op het ontaarden in een melanoom. Deze moedervlekken herken je aan: grilligheid, verschillende kleuren, veranderen van vorm/kleur, jeuken, bloeden etc. Als jouw moedervlek er al 5 jaar zit, niet veranderd in welke hoedanigheid dan ook, niet jeukt en niet bloedt, dan is het géén kandidaat voor een melanoom. Daarbij komt kijken dat de blootstelling aan zonlicht de kans op het ontstaan van een melanoom vergroot. Als je niet elke dag met je tampeloeres onder de zonnebank ligt is die kans nóg kleiner. Ga nu maar lekker genieten van je vakantie.
I feel kinda Locrian today
  maandag 30 juni 2008 @ 19:59:00 #24
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59801408

[ Bericht 71% gewijzigd door Mylene op 30-06-2008 21:03:19 ]
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: