Laat ze maar lekker vegetarisch worden en vroeg sterven, dan zijn we van hun genen af.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef Enslaved het volgende:
Je hebt trouwens gewoon gelijk... ik heb laatst een anti-dierproefhyve gevraagd wat nou alternatieven kunnen zijn voor dierproeven. Helaas wist geen enkel 14-jarig lid mij dit te vertellen. Zelfs toen ik de anti-dierproef-stichting mailde bleef mijn inbox leeg... nu 3 weken later zal ik et nog eens proberen. Stel hypocrieten die wel tegen vanalles zijn maar niet weten waarom!
Kunnen we niet eens een combinatie-Fok!-hyves maken? Suggesties welkom!quote:Op maandag 30 juni 2008 08:19 schreef kaakaa het volgende:
Kenker vet topic..
Maar wat is nou dr MSN?
Edit: speciale hyve voor jullie:
http://kankeriscool.hyves.nl/
Misschien kun je de dierproefmensjes en de kankermensjes wel tegenover elkaar zetten m.b.t. dierproeven voor kankeronderzoek ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:21 schreef focal het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens een combinatie-Fok!-hyves maken? Suggesties welkom!
- Voor dierproefkankerlepra
- Voor veganistenkanker
Good idea, en dan alles platbombarderen..quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kun je de dierproefmensjes en de kankermensjes wel tegenover elkaar zetten m.b.t. dierproeven voor kankeronderzoek ofzo.
quote:Saskia (155)
gisteren, 22:03
Ja
ELS. (374)
gisteren, 21:21
Nee altijd. Ik vind je echt heel achterbaks. Ga het hier maar weer uitgebreid over hebben op FOK, echt stoer.
ELS. (374)
gisteren, 21:15
Wat ben jij een mongool Bjorn.
ELS. (374)
gisteren, 21:06
Dus mij krabbelen?
ELS. (374)
gisteren, 21:02
Ja dus? Vanwaar die berichten opeens allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |