Pearl Forum is gewoon de allergoedkoopste serie van Pearl. Echte instappers voor beginners. Je kunt er in het begin redelijk mee spelen, maar op den duur krijg je iets meer eisen en dan kan deze serie niet meer voldoen.
En wat betreft klinken, tja, dat ligt in principe het meest aan welke vellen er op liggen. Ik krijg de meest goedkope Basix ook wel lekker klinken als er goede vellen op liggen. Jammer dat ze dan na 1x slaan weer ontstemt zijn, maar toch

Pearl maakt trouwens geen bekkens, de standaard bekkens van Pearl bestaan niet

(zal meestal wel Paiste zijn overigens). Die Zildjian serie die er bij zit, tja.. laten we zo zeggen, ik kan ook een pannendeksel pakken en dan krijg je ongeveer dezelfde klank. Dat het merk Zildjian er op staat, zegt niet altijd dat het super bekkens zijn. Maargoed, bekkens is echt puur je eigen smaak. Misschien vind jij ze wel geweldig klinken, dat is je goed recht uiteraard

Die MusicStore set is een leuk setje voor beginners maar als je er serieus muziek mee wil maken (lees, bij een band), zou ik toch wat doorsparen imho.
Mijn advies is sowieso (voor iedere drummer) om een set eerst te bespelen (en vooral ook bekkens) en eigenlijk nooit zomaar online kopen. Ga gewoon naar een Feedback waar je over het algemeen wel mag spelen. Of beter nog, ga naar een fatsoenlijke drumwinkel en probeer daar wat setjes uit (en bekkens) en kies dan. Daarna kun je altijd nog online kijken of het goedkoper is om ze online te bestellen....