Ik bedoelde eigenlijk de 16e op de hi-hat.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef DrD00m het volgende:
ik speel ze nu gewoon RRRR , dubbel kickdrum pedaaltje komt pas als ik de rest allemaal netjes onder de knie heb
Dat klinkt als 8e noten.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:10 schreef DrD00m het volgende:
hum.. ben nog niet helemaal bekend met al die termen. Ben pas 3 maanden ongeveer bezig hehe.
hihat ; hihat + snare ; hihat ; kick ; hihat + kick ; hihat ; hihat + snare ; hihat ; kick ; hihat + kick etc
die kick komt 2x snel achter elkaar. Dat lukt mij 2x om vol te houden, maar daarna trek ik mijn hiel compleet de lucht in waardoor alleen voorkant van mijn voet nog op het pedaal staat met alle gevolgen van dien.
Speel je heel-up of heel down ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:10 schreef DrD00m het volgende:
hum.. ben nog niet helemaal bekend met al die termen. Ben pas 3 maanden ongeveer bezig hehe.
hihat ; hihat + snare ; hihat ; kick ; hihat + kick ; hihat ; hihat + snare ; hihat ; kick ; hihat + kick etc
die kick komt 2x snel achter elkaar. Dat lukt mij 2x om vol te houden, maar daarna trek ik mijn hiel compleet de lucht in waardoor alleen voorkant van mijn voet nog op het pedaal staat met alle gevolgen van dien.
1 2 3 | S - x - x B x -xx - |
1 2 | B x - - - x x - - |
1 2 | B x - - x x - - - |
Gewoon hem een klap met z'n reserve stok geven, en anders zit die niet op z'n plek in jullie bandquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef KaMo het volgende:
Hoe motiveer je je drummer om door te slaan?
Hem is altijd aangeleerd in de fanfare dat hij zachter moet spelen, maar voor onze muziek speelt die veel te zacht. Waar zit die resetknop?
1 2 3 | s| - - - - - x - - - - | b| x x - - - - x - - - | |
1 2 3 | s| - - - - - x - - - - | - - - - - - x - - - - | b| x x - - - - x - x - | - x - x x - - x - - - | |
Probeer eerst eens met je metronoom tot de 110 bpm te komen ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef MarsX het volgende:
uitgaande dat je HH gewoon op de 1,2,3,4 is (dussss) is dat oefeningetje van boven wel fijn. Hoe snel wil je het spelen dan?
Doen we nu al een tijdje. Maar gister deed hij het, hij leefde zich lekker in. Hopelijk volgende week ook bij Battle of the Bandsquote:Op donderdag 9 april 2009 01:17 schreef LuieDonder het volgende:
Misschien vergezocht, maar vraag het hem gewoon?
Dit menneke verdient bijna een eigen topicquote:Joe was born and raised in a thriving Canadian Metropolis way back in the Summer of 2004 to very proud parents. He is very proud of his Canadian/African heritage, and that's why there is so much Canadian content in Joe's choice of music.
Joe is a drummer who began playing in May of 2008. He was 3.5 years old. He has had no lessons and has learned to play by watching drummers on YouTube. He plays at least an hour a day. Joe also chooses all of the song that he puts on YouTube.
He plays a ____ Junior 5 Piece kit with ___ _____ Coated Heads. Joe Kicks a __ ____ ___Pedal and uses __stands and Hardware. He punishes _____ 8" and 12" Splash Cymbals. Joe also assaults a ______ 14" Crash and a 16" _____Crash. He also hammers on ________ 13" Hi-Hat cymbals and ________ 16" Splash and 12" China Cymbal . He also uses ___ ___7a custom sticks(custom as in, cut down 1.5 inches by daddy). LOL...
He says he still needs more cymbals. LOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |