Nah, de WC schoongemaakt in de haast met een fles WC-eend en een borstel en dat moet je dan laten intrekken.
Er kwam hier en daar ook wat WC-eend op metalen oppervlakken (doffe plekken), het plastic van de bril (blauwe vlekken) en het ergst nog, op de vloer.. zo'n standaard grijs-zwart gespikkelde badkamervloer: witte vlekken die weg zijn als het nat is, maar weer terugkomen als het opdroogt.
STOM natuurlijk, stond op de gebruiksaanwijzing: Pas op! bevat zoutzuur, WC-Eend mag nergens anders op terecht komen dan op de WC. Komt het op niet keramieke oppervlakken, dan onmiddellijk schoonmaken, spoelen met veel water enz. enz.
Niet gelezen natuurlijk en nou zit ik met de brokken.
Heeft iemand tips over of en hoe ik die vlekken op de vloer, metaal en plastic weg kan krijgen?
Of is er niks meer aan te doen (het is gisteren gebeurd.)
Het lijkt me dat er wat de vloer betreft toch wat aan te doen moet zijn niet? Want als de vloer nat is (als ik de vloer met water schrob) zijn de vlekken meteen weg.
Nou ja, al zorgt dit topic er alleen maar voor dat een ander niet dezelfde blunder begaat dan is het tenminste niet voor niks geweest.