Vuile NSB-er ben je dan ook als je zoiets doet.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef JenDaMan het volgende:
Zoiets moet toch wel te melden zijn ergens?
Nederland
Dit ZIJN gvd je eigen zaken, die nutteloze levensvorm profiteert van het belastinggeld van anderenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vuile NSB-er ben je dan ook als je zoiets doet.
Hou je gewoon bezig met je eigen zaken.
Dit is nog erger dan meld misdaad anoniem![]()
En nee ik krijg helemaal niks van de regering
Ja laten we arbeidsongeschikten vechten!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Dit ZIJN gvd je eigen zaken, die nutteloze levensvorm profiteert van het belastinggeld van anderen
Wat mij betreft sowieso alle uitkeringen afschaffen, laat degene die hier de dupe van zijn maar verhaal halen bij losers als die vriend van de TS.
Als geld aan bomen zou groeien...quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef dagdag het volgende:
als die gasten zelf wat gingen doen had ik 30 procent meer loon
Gemeente oid al gebeld?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef dagdag het volgende:
Wat is zijn "lichte" handicap? Een extra chromosoom 21?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:06 schreef dagdag het volgende:
...waarom omdat hij een lichte handicap heeft en hij zegt zelf ja dan hoef ik nooit wat te doen...
Wedden van niet? NSB-er.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef dagdag het volgende:
Weet je wel waar je 't over hebt? Denk eens na over iemand die echt een handicap heeft en niet kan werkenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Dit ZIJN gvd je eigen zaken, die nutteloze levensvorm profiteert van het belastinggeld van anderen
Wat mij betreft sowieso alle uitkeringen afschaffen, laat degene die hier de dupe van zijn maar verhaal halen bij losers als die vriend van de TS.
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:08 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
[..]
Wat is zijn "lichte" handicap? Een extra chromosoom 21?
Nogmaals: die mogen dergelijke paupers gaan bedanken, dat zijn er gewoon teveel in Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je wel waar je 't over hebt? Denk eens na over iemand die echt een handicap heeft en niet kan werken
Teren op het geld van de staat (waar alle belastingbetalers dus aan meebetalen) en je ziek voordoen, dat is pas verraad.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ja, ff de sociale dienst bellen denk ik. Ken er ook zo een.... arbeidsongeschikte ex-directeur.. ww/wao-uitkering van 3 keer mijn maandsalaris en dan ook nog zwart bijklussen....
Ik vind het geen stijl, heb er ook aan zitten denken... maar ja, het blijft verraad... hou ik niet van.
Dus mensen die echt niets kunnen doen moeten maar op straat komen omdat jij 't niet kan hebben?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:09 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Nogmaals: die mogen dergelijke paupers gaan bedanken, dat zijn er gewoon teveel in Nederland.
Er zou gewoon een veel strengere wetgeving moeten komen op: Mag jij de wet in?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus mensen die echt niets kunnen doen moeten maar op straat komen omdat jij 't niet kan hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |