Citaat Voyear
"Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB. Eternal gratitude is misschien toch jullie deel.
En nou weer aan het werk.."
R: Is aan het oefenen buiten met de weekopdracht en merkt op "Lekker weer joh he"
C: Assisteert hem erbij en maakt alles wat aangenamer door haar stemgeluid te laten horen.
K: helpt ook met het stabiliseren van degene die op die bal aan het lopen gaat. Mona's val komt weer omhoog. "Ik vindt het eng weet je dat"
R: die circusgasten springen er zo op, goed he.
Ze zullen nog wel even moeten oefenen zo te zien
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 November 1999).]
Maurice is er niet zo handig in, vreemd eigenlijk als ik de stem van die jongen hoor moet ik altijd aan Ernie van Sesamstraat denken dat gaat zo:
" Ernie, je hebt een banaan in je oor"
" Wat zeg je Bert?"
" Je hebt een banaan in je oor"
" Wat zeg je Bert?"
" Je hebt een banaan in je oor"
" ik kan je niet verstaan Bert want ik heb een banaan in mijn oor
Het heeft helemaal niets met BB te maken maar Maurice doet me daar telkens aan denken
R: "We krijgen ander weer dat is niet zo mooi he, joh he "
R: "als je door blijft gaan hou je kontact met het bordje, daarom moet je het stokje het werk laten doen. Het is eigenlijk polsenwerk he.."
M: "ja dat klopt, als ik beter oplet op mijn polsen gaat het beter"
quote:
op 11-09-1999 om 02:01 PM schreef sombie het volgende:
Ruud probeert te fietsen op die fiets met 1 wiel; het lukt niet erg. De dames zitten op de stretcher in de tuin en praten over patat en kaassoufflés enzo. Het lukt Willem om een klein stukje te fietsen. Iedereen juicht hem toe.
Oeps, het moest zijn: 'Willem probeert te fietsen...'
R: is nu aan het lassowerpen en heeft eindelijk doel geraakt, wat voor een doel is me nog niet duidelijk Als het de kipjes maar niet zijn.
K + A + C: zitten bij te komen op het bankje en lekker in het zonnetje en ze praten soms erg zachtjes, zelfs fluisteren ze.
A: een patatje met een kaassoufle wat zou ik daar een zin aan hebben. Ik hoop geen Kipsoufle
W: is bezig op de eenwieler en zo te zien gaat dat redelijk lukken.
B: is met de bal bezig en balanceert al redelijk goed.
Dat noemden wij vroeger in de luchtmacht een Lockheed F-16/C , ook wel aan gerefereerd door burgers als "straaljager".
Hij vloog zo laag dat ze hem konden zien zwaaien , dus er is weer een officier op base-ops die veel lawaai-overlast telefoontjes gaat krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 09 November 1999).]
Bart niet te zien, Karin ook niet, wat doet Ceril nou toch... aaa die zit nou op de fiets.
als je reageert en je bent zelf de laatste die heeft gepost (druk ff op refresh om dat te kunnen bekijken) maak dan geen nieuw bericht aan, maar EDIT je eigen bericht en voeg het toe aan het einde...
Zo kunnen er meer stukjes in 1 thread en dat scheelt weer een beetje...
Ik hoop dat jullie het nut ervan inzien.. het is geen verwijt.
Greetinx [eNeRGy]
ik heb alweer een uur het gekwek van Cherille moeten aanhoren in schitterend samenspel met het gekras van de perfect ontstemde gitaar van Ruud , shit er knallen nu net 2 streams uit !
Er ligt er 1 in bed , ik geloof Anuk .
18:23 Bart kruipt ook in bed ..... (ALLEEN)
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 09 November 1999).]
16:38
Bewoners zitten in de keuken
Bart zoals gewoonlijk aan kop netzoals Karin aan de andere kant
R: hoeveel mensen zouden er kijken? 600,000?.. 400,000? zeg 400,000
B en W das te weinig dan houden ze er mee op , ze denken ongeveeer 600,000
(Baas op bezoek… was da?… uhmm BB meneer, oh…. oops)
16:45
babbbelen, niet echt spraakmakend
Zingen tezamen I'll will survive.. lekker toepasselijk
Hermes houseband vs Gloria Gaynor ( or whatever)
Ze bepraten uitgaan, in Rotterdam.. Nighttown Danssalon
C: vind Belgie toch leuker Highstreet… R: kent dat ook
C: is John de Wolf tegen gekomen , zit zeer op de praatstoel vannavond
keuvel keuvel (forum nog steeds offline)
W en K zijn zeer stil .. geen affectie met modern uitgaan
C heeft ook in Groningen gestaan… ik heb overal gestaan eigelijk , op elke tent die de bewoners noemen C: ohh heb ik ook gestaan ja, daar ook
ze hebben het over XTC overdosis over jongeren die niet gewend zijn pillen te slikken en een hartstilstand krijgen
R tegen C: ben je de laaste tijd nog hyper geweest hehehehe
C: nou daar heeft alleen m'n vriend van geprofiteerd
Bewoners gaan van tafe A naar de tuin voor een sigarettje, overpeinzende blik
losse opmerking
B: mis geschoten is altijd raak
Toch leuk vertraagde streqams.. A gaat in 4 etappes naar binnen… wordt wel voorspelbaar na 2 keer
W en B kaarten voor zichzelf, Ruud speelt gitaar A komt erbij zitten C ook, begint te zingen begeleid door R.. klinkt wel mooi maar dat wisten we al toch?
C en R en A maken een liedje B zit erbij en kaart met A
'When I feel down
I take my guitar, and play
Watching the time, I know it is slipping away
the time, the time will be your best friend
18:11 end of my transmission
C zegt al we moeten zo een keer eten maar ik zie niemand in de keuken bezig zijn, Willem ligt in bed en wie weet probeert hij wel uit hoe het zal zijn als hij genomineerd zal worden . Willem lijkt dus onmisbaar maar niet heus
Verder zingen ze wat, een liedje van Rene Froger, Karin ligt in bed, Maurice nergens te zien zal ook even een uiltje aan het knappen zijn.
Verder ben ik benieuwd wat er te eten is straks....
18.41: Karin ligt nog steeds in bed in streams 1 en 2. Op de andere twee schermen krijg ik de blauwe beelden dus de anderen zien ik niet. Maar ik hoor ze wel. Cyrille geeft nu een impressie van de Gipsy Kings. Karin lijkt wel echt te slapen want daarnet kwam Cyrille even de slaapkamer in lopen en ze reageerde totaal niet.
18.44: De camera verandert op stream 1 van standpunt en nu zie ik dat er in het andere bed nog iemand ligt. Ik kan alleen niet zien wie.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 09 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 09 November 1999).]
quote:
op 11-09-1999 om 06:45 PM schreef Chafre het volgende:
Hij voeg karin dit voor zich te houden want hij werd een beetje eng van dit hele gedoe.
Wat dom van Willem zeg, hij weet toch dat hij 24 uur in de gaten wordt gehouden en dat dat dus nooit voor zichzelf wordt gehouden..DOM! DOM!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |