quote:
op 11-09-1999 om 06:45 PM schreef Chafre het volgende:Hij voeg karin dit voor zich te houden want hij werd een beetje eng van dit hele gedoe.
op 11-09-1999 om 07:52 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Wat dom van Willem zeg, hij weet toch dat hij 24 uur in de gaten wordt gehouden en dat dat dus nooit voor zichzelf wordt gehouden..DOM! DOM!
Jazeker, en de belastingdienst kijkt ook mee, 500 ballen per week, en als-ie wint 25% van dat bedrag (kansspelbelasting)
Zit me nu te bedenken: willem had het vanmiddag met karin over zijn huwelijk en wilde dat 'onder ons' houden, nu heeftie het hoogste woord.... hebben ze dit onderwerp van BB aangereikt gekregen? zou wel erg toevallig zijn
Opvallend vind ik ook dat zowel karin als willem deze dagen met hele intieme verhalen komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 09 November 1999).]
ze hebben dus weer wat interessants te melden daarbinnen.
bogus
Ietsjes later:
-Bart gaat de tuin in, gooit een kogel, schopt een grote gele bal en besteed daarna meeste tijd aan het oefenen met 1 wieler (gaat niet best nog). Hij zingt 'Sitting in the dock of the bay'
-Binnen zie ik alleen Cyrille, Karin en Maurice aan tafel zitten nu. gesprek gaat over Amerika, Maurice vertelt dat ook de machines zo slecht zijn daar...dat een landbouwmachine maar 1 kleur draad heeft (?). Dat weet ie omdat zn broer nog ns heeft gewerkt bij n bedrijf die landbouwmachines uit Amerika importeerde.
Dan weer vastloper....bij opstarten op alle camera's Bart in de tuin op zn fietsje...weinig interessant.
[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 09 November 1999).]
Willem nu op de eenwieler, binnen vaag gesprek over Make-up...vooral van Cyrille. Over mensen a/d deur die het verkopen ofzo, maar camera schakelt vaak van binnen naar buiten.
[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 09 November 1999).]
he, ik mis Ruud geloof ik.
Ze neuriet een beetje, en mompelt dat ze zo relaxed wordt van die massage
"Je bent de beste masseur die ik van m'n leven heb gehad"
"Ik zal iedereen naar je doorsturen als je straks je eigen massagebedrijf hebt"
.....
Twee streams slechts, beiden op R. & A.
De rest zit in de woonkamer, en lachen luid.
"Ook al ben ik donderdag weg, jullie vergeten me niet he? Komen jullie in Utrecht een keer stappen?"
Ruud:"We vergeten je heus niet hoor"
Dank aan iedereen die de streams verslaat. Ook ik "teer" op jullie verslagen, ben niet de hele dag in staat om ze in de gaten te houden jammergenoeg, en het is een rustig idee dat ik het later terug kan lezen!
Hoop trouwens dat BB-spy het morgen wat beter doet. Heb tot nu toe geen problemen gehad, maar afgelopen twee dagen is er geen doorkomen aan. Hebben anderen dat nou ook?
Lee.
stream 3 cyrille en ruud zijn aan het dammen.
Op stream 3 heeft Cyrille ondertussen Ruud verslagen bij het dammen, volgens hem omdat ie het zolang niet heeft gespeeld, volgens haar omdat ie veel over het hoofd ziet.
C & R gaan nog niet slapen, ze gaan zingen en gitaarspelen (onbekend lied voor mij) Cyrille heeft haar timing minder goed voorelkaar dan Ruud (volgens C)
Na een paar minuten is C plots verdwenen, rommelt R nog wat rond in de keuken en gaat dan kennelijk ook naar bed. Van de Regie mogen de streambekijkers weer de stoeptegels gaan tellen.
twee blauwe schermen en de tuin.
Hé, ligt er iemand op de bank te slapen? Ik zie alleen een blauwe deken, die er vanochtend nog niet lag.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]
Willem zit aan tafel, praat maar zonder geluid. Tegen wie??? niet te zien.
Gelukkig is de tuin er nog, zo rustgevend
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 10 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |