abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:31:00 #26
374 beelzebub
master of disaster
pi_218068
quote:
op 11-09-1999 om 06:45 PM schreef Chafre het volgende:

Hij voeg karin dit voor zich te houden want hij werd een beetje eng van dit hele gedoe.

op 11-09-1999 om 07:52 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Wat dom van Willem zeg, hij weet toch dat hij 24 uur in de gaten wordt gehouden en dat dat dus nooit voor zichzelf wordt gehouden..DOM! DOM!

Jazeker, en de belastingdienst kijkt ook mee, 500 ballen per week, en als-ie wint 25% van dat bedrag (kansspelbelasting)

dinsdag 9 november 1999 @ 20:34:00 #27
1400 Chafre
who am i...
pi_218069
Iedereen zit aan tafel en nu word er uitgebreid door Willem gepraat over zijn relatie... er is meer dan het materiele, meer dan huisje, boompje, beestje.
Bart: voorkomen is beter dan genezen maar is het te vermijden (huwelijksproblemen).
Ciryl doet weer pocahontas na (zit met een veer op d'r hoofd).
Willem: 72% van de mannen gaat vreemd, hij is met zijn vrouw bij hulp geweest en een reden is niet echt te noemen, het zijn allemaal verschillende factoren.
Ruud: een man is niet gemaakt om één vrouw trouw te zijn.
Anoek: ik ben het er niet mee eens dat geen enkele man trouw kan blijven.
Karin: iemand kan best trouw zijn aan zijn vrouw maar wel vreemdgaan.
Willem: je hebt je verstand en je lul.
Ruud: met je vrouw is het liefde met een ander is het alléén lekker naaien.
Nou, een heleboel commentaar nu!!

Zit me nu te bedenken: willem had het vanmiddag met karin over zijn huwelijk en wilde dat 'onder ons' houden, nu heeftie het hoogste woord.... hebben ze dit onderwerp van BB aangereikt gekregen? zou wel erg toevallig zijn
Opvallend vind ik ook dat zowel karin als willem deze dagen met hele intieme verhalen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 09 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

dinsdag 9 november 1999 @ 20:45:00 #28
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_218070
tuin tuin testbeeld tuin.

ze hebben dus weer wat interessants te melden daarbinnen.

bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 9 november 1999 @ 21:29:00 #29
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_218071
Mnou...niet echt iets spannends lijkt het. Het laatste half uur waren er wel veel schakelingen (maar ik ben allang blij dat ik weer iets zie).
-rond negen uur: club van 5 aan tafel serieus gesprek over iets onverstaanbaars
-Twee genomineerden in de hoek van de keuken lol om iets onduidelijks

Ietsjes later:
-Bart gaat de tuin in, gooit een kogel, schopt een grote gele bal en besteed daarna meeste tijd aan het oefenen met 1 wieler (gaat niet best nog). Hij zingt 'Sitting in the dock of the bay'
-Binnen zie ik alleen Cyrille, Karin en Maurice aan tafel zitten nu. gesprek gaat over Amerika, Maurice vertelt dat ook de machines zo slecht zijn daar...dat een landbouwmachine maar 1 kleur draad heeft (?). Dat weet ie omdat zn broer nog ns heeft gewerkt bij n bedrijf die landbouwmachines uit Amerika importeerde.

Dan weer vastloper....bij opstarten op alle camera's Bart in de tuin op zn fietsje...weinig interessant.

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_218072
Bart, Willem en Ruud zijn in de tuin aan het oefenen voor de Circusopdracht.
Alle dames (Karin, Anouk, Cyrille en Maurice) zitten te theekransen aan de tafeltennistafel (het water heeft net gekookt).
Ruud en Willem zijn nu aan het voetballen geslagen (hup NAC). Bart is naar binnen en zit inmiddels ook aan de thee.
De flip flop regisseur is weer bezig (continu schakelen tussen binnen en buiten waardoor je moeilijk de gesprekken kunt volgen).

[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 09 November 1999).]

Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

dinsdag 9 november 1999 @ 21:43:00 #31
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_218073
Heren waren de bal kwijt (over de schutting), maar krijgen m na wat geroep weer terug van BB.

Willem nu op de eenwieler, binnen vaag gesprek over Make-up...vooral van Cyrille. Over mensen a/d deur die het verkopen ofzo, maar camera schakelt vaak van binnen naar buiten.

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_218074
Cyrille heeft vanavond (zoals al eerder gemeld) het hoogste woord. Sterke verhalen over modeshows (?) en een meisje dat naast het podium was gevallen. C is helemaal los nu de nominaties zijn geweest.
Het gaat niet over modeshows, maar over een musical (bij Endemol weten jullie nog wel).

[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 09 November 1999).]

Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

pi_218075
Pocahontas en de rest zitten nog steeds na te tafelen. Jammer dat ik geen geluid heb, heeft iemand gehoord wat het thema uit de after dinner mand was?

he, ik mis Ruud geloof ik.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218076
Anouk wordt weer eens door Ruud gemasseerd i.v.m. nekklachten. Voor dat Ruud begint vraagt ze nog even voorzichtig of het handig zou zijn als ze haar T-shirt uit zou doen.
Alvorens ze deze uitdoet, checkt ze nog even of ze een voor de camera toonbare BH aanheeft. Ze merkt nog even op dat haar oma haar heeft gezegd dat ze haar familie niet te schande mag maken.
Ruud doet het beter dan haar fysio thuis.
Anouk vertelt nog eens omstandig dat ze verwacht donderdag a.s. uit huis te gaan en dit ook wil. Om zus te zien, op jaarclubweekend, te gaan studie weer op te pakken, etc.
Ruud stelt ook nog voor om van de week Anouks voeten te masseren aangezien dit ook goed is voor de nek (althans volgens Ruud).
Punten op de voet corresponderen met andere lichaamsdelen. Door het masseren van deze punten kun je deze lichaamdelen behandelen.
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:52:00 #35
783 Lee
Eye watch 2
pi_218077
23.42 uur
Ruud masseert Anouk. Ze heeft lief gevraagd of het beter is als ze haar T-shirt uit doet, en natuurlijk zegt R. geen nee.
Ze begint weer (...) over de nominaties. Ze zegt dat ze morgen maar eens uit gaat slapen, zodat ze donderdag uitgerust is als ze eruit gaat.
Ruud vraagt of ze nu zeker is dat ze eruit gaat, en ze antwoordt ja.
"ik heb jullie niets te melden, jullie kunnen niets van mij leren"
"ga ik lekker met m'n vriendinnen feesten dit weekend"
"nee (voor de zoveelste keer op de vraag van Ruud of ze lekker naar d'r ouders gaat) dat kan niet" (Ruud vergeet steeds dat haar ouders in Spanje zitten).
"Cyrille kan zo goed zingen, dat is voor jullie veel leuker"
"Zij heeft jullie veel te melden, ik kan jullie alleen maar ABN bijbrengen, maar daar zit niemand op te wachten"

Ze neuriet een beetje, en mompelt dat ze zo relaxed wordt van die massage
"Je bent de beste masseur die ik van m'n leven heb gehad"
"Ik zal iedereen naar je doorsturen als je straks je eigen massagebedrijf hebt"

.....

Twee streams slechts, beiden op R. & A.
De rest zit in de woonkamer, en lachen luid.

"Ook al ben ik donderdag weg, jullie vergeten me niet he? Komen jullie in Utrecht een keer stappen?"

Ruud:"We vergeten je heus niet hoor"

woensdag 10 november 1999 @ 00:10:00 #36
783 Lee
Eye watch 2
pi_218078
Twee streams onbereikbaar, en twee streams op buitenkant huis en tuin.
Ik hou het voor gezien!

Dank aan iedereen die de streams verslaat. Ook ik "teer" op jullie verslagen, ben niet de hele dag in staat om ze in de gaten te houden jammergenoeg, en het is een rustig idee dat ik het later terug kan lezen!

Hoop trouwens dat BB-spy het morgen wat beter doet. Heb tot nu toe geen problemen gehad, maar afgelopen twee dagen is er geen doorkomen aan. Hebben anderen dat nou ook?

Lee.

pi_218079
stream 2 willem en anouk zijn aan het tafeltennissen met veel lawaai, dat zou morgen wel eens tot klachten kunnen leiden

stream 3 cyrille en ruud zijn aan het dammen.

pi_218080
Willem en Anouk zijn naar bed gegaan,

Op stream 3 heeft Cyrille ondertussen Ruud verslagen bij het dammen, volgens hem omdat ie het zolang niet heeft gespeeld, volgens haar omdat ie veel over het hoofd ziet.
C & R gaan nog niet slapen, ze gaan zingen en gitaarspelen (onbekend lied voor mij) Cyrille heeft haar timing minder goed voorelkaar dan Ruud (volgens C)

Na een paar minuten is C plots verdwenen, rommelt R nog wat rond in de keuken en gaat dan kennelijk ook naar bed. Van de Regie mogen de streambekijkers weer de stoeptegels gaan tellen.

pi_218081
7.53 u

twee blauwe schermen en de tuin.

Hé, ligt er iemand op de bank te slapen? Ik zie alleen een blauwe deken, die er vanochtend nog niet lag.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218082
Goedemorgen, even de streams opengegooid want als er een paar uur niks ik gemeld word ik zelf ook ongerust.... zijn ze er nog?

Willem zit aan tafel, praat maar zonder geluid. Tegen wie??? niet te zien.
Gelukkig is de tuin er nog, zo rustgevend

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 10 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')