tnx beebquote:Op zondag 29 juni 2008 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, je bent een lieverd. Ondanks dat je een kattekopje bent
Het lijkt mij ook serieus leuk om langs te komen! Maar eerst morgen overlevenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh maar PF, ik meen oprecht dat je welkom bent in Belgique! En de anderen ook. Het is ver weg, maar oh zo'n leuke stad!
Dat kan ik beamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh maar PF, ik meen oprecht dat je welkom bent in Belgique! En de anderen ook. Het is ver weg, maar oh zo'n leuke stad!
Mag ik eind juli of midden augustus eens langskomen?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
quote:
Jazeker! Leuk!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik eind juli of midden augustus eens langskomen?
Volgens mij was het wel de stad waar ik eventueel nog een master zou kunnen doen. Maar daar heb ik maar van af gezien.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hou er niet van om uitgebreid mijn woonplaats aan te kondigen, daar het een klein kutstadje isWeird privacy-thing, zeg maar.
ga je anders mee, per fiets, ergens volgend jaar?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het lijkt mij ook serieus leuk om langs te komen! Maar eerst morgen overleven
Nou, tegen die tijd heb ik of een rijbewijs of geld voor een treinkaartje.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef Vork het volgende:
[..]
ga je anders mee, per fiets, ergens volgend jaar?
Ja maar daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, tegen die tijd heb ik of een rijbewijs of geld voor een treinkaartje.
Ik ben echt enthousiast over de universiteit! Waarom heb je er vanaf gezien? En waar heb je toen je master gedaan?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel de stad waar ik eventueel nog een master zou kunnen doen. Maar daar heb ik maar van af gezien.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat was een grapje. Ik had ook kunnen zeggen
"Zo, das best ver!." Oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |