Je was me voor!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:59 schreef Biefstuk het volgende:
Ze gebruiken vast dit: http://www.wowhead.com/?item=4397
http://www.nidcd.nih.gov/health/voice/laryngeal.aspquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef Rosbief het volgende:
Waarom ben je in godsnaam aan je stembanden geopereerd?
Opzouten, biefstuk in de tent.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef Rosbief het volgende:
Kwakje werd te hard in z'n keel gespotenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik dacht dat we vrienden waren?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Opzouten, biefstuk in de tent.
Rosbief is overrated en duur
Halve koe!..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
M'n topic word overgenomen door een slagerij!
TS is cool aangezien de TS netzoals ik een fan is van Gears of War...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zie ik net een mug op de muur zitten, wil ik 'm doodslaan, uiteraard mis ik, ga ik 'm achterna en ineens verdwijnt ie. like, WTF?
klacht: Niet mogen praten wegens operatie aan de stembanden
Subklacht: zie TT.
cool....quote:Op zondag 29 juni 2008 11:47 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
TS is cool aangezien de TS netzoals ik een fan is van Gears of War...
In November, Gears of War 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kan een vlieg volgen? Hoeveel uur gamen heeft het je gekost om die reflexen te ontwikkelen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:02 schreef Tism het volgende:
Mensen die denken dat alles wat zich beweegt alleen maar vooruit gaat!..![]()
Zo'n mug vertoont afwijkend vlieggedrag, dat betekend dat ie zijn vijand ontwijkt door ineens van richting te veranderen, meestal gaat dit met een plotselinge verandering van richting, meestal in een hoek van 90 graden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |