quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef suus21 het volgende:
en hoe is het mogelijk dat ik iedere dag wel een wijf zie spelen met overgewicht. Als je iedere dag sport dan kun je toch onmogelijk zo dik zijn....en dan ook nog ver komen met dat vatsige lichaam; ongelofelijk..
Ik weet niet wat ik meemaak. Verdasco speelt echt geweldig zegquote:
Verdasco speelt voornamelijk erg goed. Had ook al momenten van echte genialiteit tegen Berdych. Ancic kan gewoon geen vuist maken tegen de Verdasco service+ijzersterk baseline spel. Verdasco retourneert daarnaast ook nog goed, en dat zorgde voor die paar breaks.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco 2-0 voor tegen Ancic verrast me toch wel.
Is het Ancic die matig speelt of is Verdasco echt zo goed?
Verdasco speelt de hele wedstrijd al fantastisch. Vanaf de baseline zet hij Ancic echt compleet voor lul. De ene fantastische winner na de andere schud hij uit de mouwen en op zijn eigen service heeft Ancic nog geen BP gehad.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco 2-0 voor tegen Ancic verrast me toch wel.
Is het Ancic die matig speelt of is Verdasco echt zo goed?
Dat is Hewitt zijn zus.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:12 schreef groenen het volgende:
Rebecca Cartwright heeft een vriendinnetje meegenomen.
Toch mooi van die Chinese. Meestal als een relatieve nobody van een topper wint wordtie daarna van de baan geveegd. Leuk voor dr dat ze het nu zo doortrekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zheng na de winst op Ana ook langs Szavay en gewoon QF op Wimbledon.
Helemaal uit het niets ja. Al 4 games geen punt meer gepakt en dan plotseling 4 in één game voor de break.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ancic breakt Verdasco voor de eerste keer.
Is 'ie een setje aan het tanken?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ancic breakt Verdasco voor de eerste keer.
Nee. Eén slechte servicegame van Verdasco en dat was het. Ancic heeft weer wat meer vertrouwen. Ik geloof nog wel in Verdasco echter.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Toch mooi van die Chinese. Meestal als een relatieve nobody van een topper wint wordtie daarna van de baan geveegd. Leuk voor dr dat ze het nu zo doortrekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |