Ja en?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit was gewoon een dubbelklappende knie hoor, die voel je wel behoorlijk tikken dan.
Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en?
Dat zou kunnen ja. Het gebeurd ook dat je er totaal geen last van heb en dat je uit voorzorg of als je een klein beetje pijn hebt je de trainer vraagt.
Wat zit je nou onzin te praten...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.
Probeer het anders eens zou ik zeggen.
Ik las het eigenljik ook zoquote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat jij dat anders leest ligt aan jou. En vooralsnog kan hij gewoon door.
Ik hoorde net dat de langste iets van 49-47 is op wimbledon.. dus valt nog meequote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
11-11, het begint nu toch epische vormen aan te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |