Wat zat er in je ontbijt?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef Bravebart het volgende:
WoohlieBoolieMoolieSoolieKooliDoohliShoolaaaiiiiiii
popopinopapininooooowwwwwwquote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef Bravebart het volgende:
WoohlieBoolieMoolieSoolieKooliDoohliShoolaaaiiiiiii
Mijn klok loopt iets voor, ant daar zag ik al de 12 staan, dus ik vrolijk goedemiddag typen. Kijk ik hier op FOK! zie ik dat ik 'em voor 12:00 uur gepost hebquote:
Ik had een aantal theebiscuitjes als ontbijtquote:
Ach ja, jij hebt niet veel nodig om raar te doenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik had een aantal theebiscuitjes als ontbijt
hihihi
x Yes
quote:
Ojaaaaa middagquote:
Ik zou er maar niet wakker van liggenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn klok loopt iets voor, ant daar zag ik al de 12 staan, dus ik vrolijk goedemiddag typen. Kijk ik hier op FOK! zie ik dat ik 'em voor 12:00 uur gepost heb
Daar wordt je altijd blij vanquote:Op zondag 29 juni 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojaaaaa middag![]()
Woooooooooooooooooooh. Zondagmiddag. Oja kut bijna weekend voorbij alMaar wel morgen boeken
![]()
Hoop ik wel dat het er nog is
![]()
x Yes
goedemiddag Luctorquote:Op zondag 29 juni 2008 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag Piles
goedemiddag Cali![]()
goedemiddag bart
Wat deed hij danquote:
Hij deed alsof hij me leuk vond.. en een andere kerel vond dat ook.. en toen koos ik ervoor om G een zoentje te geven.. en toen werd die andere kerel heel boos, en toen deed G zo van: nananan nanana... tegen mij.. Want hij wou t gewoon uitlokken.quote:
Was niet leukquote:
Arme Pilesquote:Op zondag 29 juni 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij deed alsof hij me leuk vond.. en een andere kerel vond dat ook.. en toen koos ik ervoor om G een zoentje te geven.. en toen werd die andere kerel heel boos, en toen deed G zo van: nananan nanana... tegen mij.. Want hij wou t gewoon uitlokken.
En later zaten we in een spel, samen met nog wat anderen. En we moesten iets koken volgens recept. En toen deed ie het volgens eigen recept en doordat ik daartegen in ging, werd iedereen boos op mij en ben ik maar uit het spel gestapt..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |