quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:28 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ik zou daar toch niet echt lekker onder liggen.... Hoewel de constructie er degelijk uitziet, zou ik nog steeds benauwd zijn om verpletterd te worden in mijn slaap.
Ik hoop ook dat de tv nog wat gekanteld kan worden richtng hoofdeind, nu hangt het recht boven het voeteneind, kan niet goed zijn voor je nek.
En wat een ontzettend lelijk bed!
Zo, ik heb mijn frustraties weer geuit
het is ook niet echt een scherm als in een tv gewoon plat gelegt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:28 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ik zou daar toch niet echt lekker onder liggen.... Hoewel de constructie er degelijk uitziet, zou ik nog steeds benauwd zijn om verpletterd te worden in mijn slaap.
Ik hoop ook dat de tv nog wat gekanteld kan worden richtng hoofdeind, nu hangt het recht boven het voeteneind, kan niet goed zijn voor je nek.
En wat een ontzettend lelijk bed!
Zo, ik heb mijn frustraties weer geuit
Ze zijn echt heel simpel te maken, ik begin zelf gewoon met de grootste ring (dat word de onderkant óf het midden) en lijm ze vast met een lijmpistool. Vervolgens moet je elk glaasje gewoon in het gat leggen tussen de 2 onderliggende glazen en aan 2 kanten lijmen. Omdat de randen in een soort hoek staan begint het na 3 randen naar binnen te staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij die gemaakt? hoe krijg je die zo mooi rond van vorm?
een tijd geleden hingen zulke lampen voor een bak geld bij loods 5
Bij de kruidvat hebben ze ook een dikke soort boenwas, weet alleen niet of ie dik genoeg is voor je. Zit in een glazen potquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:39 schreef saaw het volgende:
Ik heb 4 verschillende nieuwe tafelpoten gekocht [Scandinavisch grenen] voor onder mijn tafelblad.
Nu heb ik ze van de week in de kersenhout-kleurige, vloeibare antieke was gezet maar vind het nog niet helemaal mooi dus ben eigenlijk op zoek naar dikke, smeerbare boenwas.
Iemand enig idee waar ik dat tegenwoordig nog haal? [behalve in een heuse antiek zaak, volgens mij vragen ze daar expres het dubbele]
Wow! Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef saaw het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na het onteren van het blad e.d, een laag vloeibare kersen-was en een laag boenwas antiek:
[ afbeelding ]
Het kleurverschil [niet heel duidelijk op de foto maar het blad is een stuk lichter] komt omdat het blad van esdoorn is en de poten van grenen maar we vinden het eigenlijk juist wel tof zo.
Misschien binnenkort nog een laagje boenwas om hem nog iets donkerder te maken.
[edit] tafelpoten komen hier vandaan trouwens.
Een hele oude post maar deze moet ik echt even quoten. SUPERvet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef skyfire het volgende:
Deze is ook leuk! even langs de kringloop!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |