Wat ikzelf mooi vind is een rits dezelfde fotolijstjes met daarin je foto's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:03 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Wat zijn jullie tips voor foto's? Foto's ophangen in huis staat vaak zo slordig...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik maakte gisteren ook een briljante opmerking richting mijn zusje...
Ik: "Heb je dat schaaltje gekocht in die mongolenwinkel (winkel waar mensen met Down spulletjes maken en verkopen)?"
Zij: "Uhm.... nee, die heb ik zelf gemaakt....."
![]()
Daarna wel samen een kwartier lang met pijn in ons buik gehuild van het lachen
Zie post voor mij en IKEA, heeft een ruim assortiment, goedkoop tot wat duurder.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
En die fotolijstjes op dezelfde maat/zelfde kleur etc?
Waar kopen jullie die eigenlijk? Fotolijstjes zijn toch wel duur dacht ik?
* Lijstjes in dezelfde kleur kopen of verven (bijvoorbeeld de kleur van je muur dan vallen ze weg tegen de muur en vallen je foto's extra op) of juist een contrasterende kleur. Goedkope lijstjes vind je bij Ikea, Action en Xenos.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:03 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Wat zijn jullie tips voor foto's? Foto's ophangen in huis staat vaak zo slordig...
Ik vind het net allemaal vagina's...quote:Op zondag 27 juli 2008 15:40 schreef Buttercup het volgende:
Of een leuke variatie op voorgaande post: schilder een boom en hang er kleine zelfgeschilderde canvasjes aan op;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit; van http://howaboutorange.blogspot.com/2007/10/how-about-beige.html
Is allemaal stof van de ikeaquote:
Tof idee, heb je ook meer info over hoe die lampjes eronder zitten etc.?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef truttebosje het volgende:
ook wel tof die pallets met een lampje eronder.
[ afbeelding ]
Zo leek het mij leuk om 1 hele grote collage te maken in Photoshop.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
* Je kunt ook een collage maken van verschillende foto's maar als je de lijstjes in dezelfde kleur houdt valt het wel mee met de slordigheid.
Waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef styliste het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier ook zo'n winkeltje, die hebben wel hele leuke spullen!
Hartstikke leuk hoor, maar ik vraag me dan af hoe je de bodem uit de spuitbus krijgt... Want de lamp zelf zit in de bus maar als ik een spuitbus pak staat er toch met koeieletters op dat ik niet mag boren...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef truttebosje het volgende:
spuitbus recyclen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elastiekje om de dop en een dag laten staan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Hartstikke leuk hoor, maar ik vraag me dan af hoe je de bodem uit de spuitbus krijgt... Want de lamp zelf zit in de bus maar als ik een spuitbus pak staat er toch met koeieletters op dat ik niet mag boren...
So please explain...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |