Ik denk dat je de gaten wel met een dremel ofzo kunt maken, verder zie ik als ik goed kijk dat er 2 verschillende maten buizen in elkaar zitten. Die 2 buizen zou ik samen op een ronde schijf zetten die net binnen de buitenste vallt zodat je beide buizen daar aan elkaar kunt verbinden. Om het licht in het midden mooi defuss te maken zou ik iets van rijstpapier in de binnenste buis plakken of een iets steviger alternatief een dunne stof. En dan daar binnen in weer een lamp, het liefst iets langwerpig om het ligt goed te verdelen maar kleine lampjes die je een beetje kunt verdelen zoals kerstlampjes kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lampen vind ik mooi.Is daar ook ergens een beschrijving van?
Die kroonluchter van bananendozen blijft fantastisch! En die van dat wasrekje vind ik minstens zo leukquote:
Wat leuk! Heb je er ook een foto van hoe hij eruit ziet als hij 's avonds aan staat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:13 schreef hierissieweer het volgende:
vanmiddag dit lampje gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoe?
je maakt van gips-repen een afdruk van je eigen gezicht. (helaas daar geen foto's van, maar met mijn creabea-pedagische opleiding doe nog wel eens wat) En dat geschilderd
Een lampenkapje kapot geknipt. De onderkant die vast komt op de lamp eraf gehaald en een deel van de onderstangen laten zitten, die ik dan weer met het lijmpistool heb vastgelijmd op het gipsen masker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem net pas gemaakt, dus die foto zal ik zometeen maken en posten!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:25 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je er ook een foto van hoe hij eruit ziet als hij 's avonds aan staat?
led lampen! (die worden niet warm) En spaarlampen zijn ook een fractie kouder als gloeilampen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:19 schreef Merel het volgende:
Leuke ideeën hierMaar bij al die zelfmaaklampen vraag ik me af of het niet gevaarlijk is met de hitte die van de lamp afkomt? Vliegen die dingen dan niet in de fik? Of bestaan er lampen die niet zo warm worden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |