kijk via digitale televisie en dat is echt full hardcore fransquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef thaduck het volgende:
Er zijn ook uitzendingen op de Frans met ondertiteling hoor
Ik heb hier ergens een CD'tje liggen met Fort Boyard in het Nederlands. Prachtig spelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Er is een DS-spel van. Helaas alleen in het Frans, waardoor ik niks snap van de raadselsDe spelletjes zijn wèl leuk
Sleutels van Fort Boyardquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:08 schreef DABAMaster het volgende:
ja, die begin tune zou ik ook wel weer eens willen horen
en idd in het zwembad!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:18 schreef RSie het volgende:
ZO'n vet programma. dat moeten ze echt gewoon weer op de buis brengen. voorloper van Expeditie Robinson als ik er zo over nadenk.
Ik hield ook altijd mijn adem in op het moment dat ze aan het eind dat lange stuk onder water moesten zwemmen. Ik zat dan mee te doen maar kreeg het altijd benauwd enw as altijd bang dat de kandidaten ook doodgingen als ze geen lucht meer hadden.
heb daarna vaak in bad geoefend op adem inhouden zodat ik als ik groter werd ook mee kon doen.
Wist niet dat er ooit een dode was gevallen. Ik vraag me ook af hoe het kan dat 1 show 3,5 ton (in guldens of euro's?) kan kosten?quote:De televisieversie is een spel dat zich afspeelt in het fort. Vanaf 1990 wordt dit spel uitgezonden op televisie in veel verschillende landen.
In enkele landen is het spel maar kort op televisie geweest: België, Nederland, Rusland, Slowakije, Israël en Verenigde Staten. In Nederland was dit onder de titel De Sleutels van Fort Boyard. Het werd uitgezonden door de AVRO. In Belgie werd het uitgezonden op VT4. Nadat er bij het spel een aantal ernstige ongelukken waren gebeurd, en zelfs 1 met dodelijke afloop is het spel van de Nederlandse televisie verdwenen. Daar komt nog bij dat het programma te duur was. Destijds in 1991 werd er al 3,5 ton betaald voor 1 aflevering.
Ford Boyard (het fort zelf) is volgens mij privé eigendom, dus daar zal je flink voor moeten betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef wouterhelm1981 het volgende:
Wat ik trouwens nog op Wikipedia lees:
[..]
Wist niet dat er ooit een dode was gevallen. Ik vraag me ook af hoe het kan dat 1 show 3,5 ton (in guldens of euro's?) kan kosten?Wat mensen naar Frankrijk sturen Salaris van die oude knakker en een paar lilliputters Paar tijgers met een temmer of twee Lijkt me binnen 1 dag te doen zo'n show
Zouden er misschien zoveer rechten betaald moeten worden om daar te mogen filmen ofzo?
Dit kon ik me toch niet meer herinneren..quote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godnondeknetter, vooral de Franse en Italiaanse versies
Yep.. Zwieren over de 'afgrond' in het midden en het woord zien, boogschieten etc. etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik had/heb daar zo'n computerspel van. Wilde shit was dat
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godnondeknetter, vooral de Franse en Italiaanse versies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |