In het Frans heet het ook niet zo. Een paar Nederlandse nono's vonden het nodig om het zo te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was het niet gewoon Fort Boyard?
Les Clés de Fort Boyard klinkt ook best wel krom..
Ik ook zo van: dat type Ford ken ik gans niet. Dus opende ik dit topicquote:
Ja, echt tof om zo nu en dan weer eens te zien.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:28 schreef ScudRaket het volgende:
Het wordt elke zaterdagavond (23.30) en woensdag middag (ca 18.00) uitgezonden op TV5 (hier gewoon op de kabel)
passe partout en horloge...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:03 schreef Misstique het volgende:
Er waren 2 van die dwergjes bij met aparte namen, weet niet meer wat.
Gast,jij hebt zeker je school nooit afgemaakt want ieder weldenkend mens kent Fort Boyard. Zoooo retro. Nu nog te volgen op TV5 elke zondag?quote:
Volgens Bas Westerweel omdat het allemaal te duur werd hoorde ik een tijdje terug op de radioquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:55 schreef Daeron het volgende:
Geweldige serie, volgens wikipedia is het van de nederlandse tv verdwenen nadat een paar mensen dood waren gebleven daar...
Nee zojuist nog om 0:00 uur zag ik het.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:04 schreef FP128 het volgende:
[..]
Gast,jij hebt zeker je school nooit afgemaakt want ieder weldenkend mens kent Fort Boyard. Zoooo retro. Nu nog te volgen op TV5 elke zondag?
Ze waren prima te doen. Ook mijn favoriete spelletje (die met die ronddraaiende buizen en de bijzondere camerapositie) was er weer!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee zojuist nog om 0:00 uur zag ik het.
Lekkere chickies deden daar aan mee zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |