Nee hoor. 2 jaar geleden was ik nog dik tevreden met mijn oude Xbox, en had ik nog helemaal niet de behoefte om next-gen te gaanquote:
Ik heb inmiddels al een heel stapeltje games klaarliggen, zoals GTA4, Virtua Fighter 5, Forza 2, Gears of War, Guitar Hero 2, Halo 3, PGR 3 + 4, Blue Dragon, HL2 Orange Box, en Lost Odyssey. Daar komt dan binnenkort nog Skate 2 en Pes 2009 bij, en dan heb ik voorlopig wel weer genoeg om van te genieten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:42 schreef emokid het volgende:
En een hoop goede next-gen titels die je allemaal ontgaan zijn! Maar goed, die kun je nu alsnog voor een dubbeltje op de kop tikken.
Klasse Yi-Longquote:
Klasse Yi-Longquote:
Hou jij altijd je spellen of ruil/verkoop je ze door?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een heel stapeltje games klaarliggen, zoals GTA4, Virtua Fighter 5, Forza 2, Gears of War, Guitar Hero 2, Halo 3, PGR 3 + 4, Blue Dragon, HL2 Orange Box, en Lost Odyssey. Daar komt dan binnenkort nog Skate 2 en Pes 2009 bij, en dan heb ik voorlopig wel weer genoeg om van te genieten.
...en dan eind oktober komt zeer waarschijnlijk ook nog een PS3 met LBP in huis, waarvoor ik ook al games heb klaarliggen.
Alles natuurlijk voor een prikkie gekocht, of gewonnen.
Thanks manquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klasse Yi-Long![]()
Ik wens je er veel plezier mee!
[..]
Ik bewaar ze altijd. Ik heb hier ook zo'n 50 games nog van de oude Xbox liggenquote:Hou jij altijd je spellen of ruil/verkoop je ze door?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:25 schreef Lausteen het volgende:
BIj Otto.nl (jawel!): Controllers voor 25 euro
Link
Nog een tip: als je je aanmeldt voor de 'modellenwedstrijd', krijg je 10E shoptegoed. Als je dat gebruikt heb je dus een controller voor 15E
en over die 10 euro shoptegoed:quote:
Dit artikel is helaas uitverkocht.
Het wordt nu uit uw winkelwagentje verwijderd.
Kijk verder in ons assortiment.
quote:Minimumbedrag van je bestelling: ¤ 50,-.
En Yi-Long, ga je op Xbox Live of moet je daar ook nog over beslissen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks man
[..]
Ik bewaar ze altijd. Ik heb hier ook zo'n 50 games nog van de oude Xbox liggenZelfs van de Megadrive ligt er nog een rits games ergens in een tas.
Het was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
en over die 10 euro shoptegoed:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar was me te druk. Eerst even boodschappen gedaan, en om kwart voor 5 nog even een Elite gescored. die dingen stonden in het foldertje voor 270, maar ik kreeg hem mee voor 250. Ook pakte ik eerst een Elite zonder sticker van '50 euro terug', maar dat had ik gelukkig op tijd door, dus toen kreeg ik een 'nieuwe' met sticker. Uiteindelijk dus een Elite voor 199 euro!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.
Natuurlijk niet. Een winkel is vrij om te stunten wat ie wil. Zou nogaal vreemd zijn als je nu opeens de korting van de MM zou krijgen, ipv Microsoft zelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.
Dat weet ik nog zo net niet hoor. Bij de vorige Xbox hadden ze een actie dat je twee games en een controller kreeg als je een formulier invulde en de aankoopbon opstuurde. Ik heb toen echter de Xbox toen die actie liep, maar nadat er een prijsverlaging ingezet was. Dus een goedkopere console, maar wel met de controller + games.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dit echt nergens op. Een aktie van een winkel is toch niet hun aktie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb destijds precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet hoor. Bij de vorige Xbox hadden ze een actie dat je twee games en een controller kreeg als je een formulier invulde en de aankoopbon opstuurde. Ik heb toen echter de Xbox toen die actie liep, maar nadat er een prijsverlaging ingezet was. Dus een goedkopere console, maar wel met de controller + games.
Bovendien zal het Microsoft zelf geen reet uitmaken hoeveel jij betaalt voor een console, omdat hun marge toch van te voren bepaald is i.o.m. de winkel die de console verkoopt. Dus die winkel kan wel leuk stunten, volgens mij krijgt MS daar niet minder geld om binnen.
"e:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar was me te druk. Eerst even boodschappen gedaan, en om kwart voor 5 nog even een Elite gescored. die dingen stonden in het foldertje voor 270, maar ik kreeg hem mee voor 250. Ook pakte ik eerst een Elite zonder sticker van '50 euro terug', maar dat had ik gelukkig op tijd door, dus toen kreeg ik een 'nieuwe' met sticker. Uiteindelijk dus een Elite voor 199 euro!
Was die actie eenmalig of geldt ie nog steeds? Ik neem aan dat alle vestigingen van de MM deze actie voeren?quote:Op maandag 29 september 2008 23:02 schreef Space-Chinees het volgende:
vanmiddag in de mediamarkt (alkmaar) xbox arcade met 2 spellen (gears of wars en PGR4) gehaald met 2 controllers voor 149 EUR. pff .. was dringen.. kon nog net op tijd eentje bemachtigen.
Volgens mij was het een landelijke actie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Maar het was alleen op maandag tussen 16.00 en 17.00.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:20 schreef druide het volgende:
[..]
&
[..]
Was die actie eenmalig of geldt ie nog steeds? Ik neem aan dat alle vestigingen van de MM deze actie voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |