abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59746924
Ik word er echt helemaal gek van om tig keer op een dag uit te leggen dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om een bepaalde drank te kopen, dat een pasje van je ziektekostenverzekering geen geldig legitimatiebewijs is en dat als je je legitimatie niet bij je hebt, je geen drank meekrijgt.

Dan gaan die gasten je nog uitschelden ook, want het ligt natuurlijk aan mij en aan de winkel, want wij verzinnen gewoon zomaar rare regels omdat we het fijn vinden om mensen die geld in de winkel uit willen geven weg te sturen, want dan maken we tenminste minder winst. Daar doen we het allemaal voor!

Heel erg irritant! Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje, krijg je dat gezeik over je heen.

Sanity is (not) statistical
  zaterdag 28 juni 2008 @ 02:47:03 #2
215298 Loofus
like the band.
pi_59746947
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:43 schreef Maeghan het volgende:
(...) Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje (...)
...
pi_59747054
Een bord ophangen bij de ingang.. 'Wij verkopen geen alcohol <16'.. Het lijkt me wel grappig toe, hoe jij die arme meerderjarigen dwingt om een identiteitsbewijs te laten zien; je kan toch zeker wel jong van oud onderscheiden?
Google is your friend, abuse your friends
pi_59747059
quote:
Ik word er echt helemaal gek van om tig keer op een dag uit te leggen dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om een bepaalde drank te kopen, dat een pasje van je ziektekostenverzekering geen geldig legitimatiebewijs is en dat als je je legitimatie niet bij je hebt, je geen drank meekrijgt.

Dan gaan die gasten je nog uitschelden ook, want het ligt natuurlijk aan mij en aan de winkel, want wij verzinnen gewoon zomaar rare regels omdat we het fijn vinden om mensen die geld in de winkel uit willen geven weg te sturen, want dan maken we tenminste minder winst. Daar doen we het allemaal voor!

Heel erg irritant! Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje, krijg je dat gezeik over je heen.

waren ze wel 16 volgens hun ziekenfondspas? Zo ja, dan verdien je het.
pi_59747067
quote:

Wat ben jij flauw, geef ze gewoon alcohol

Serieus nu, wat een trieste pubertjes.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 03:06:00 #6
219792 Slaapkamermug-
negeren is geen voorruit zien
pi_59747070
hitlers soldaten deden ook gewoon hun werk. Ik wil hiermee geen parallel trekken met deze context maar ik zeg het toch maar even.
- ik wil rapper worden, hoe doe ik dat zo snel mogelijk? - UIT EIGEN WERK, deel 5, 2004, door Steve T. Slaapkamermug. Mensen lekker kleineren, lekker de grond in trappen, hun plaats weer wijzen. Heeerrlijk!!!
pi_59747081
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:06 schreef Slaapkamermug- het volgende:
hitlers soldaten deden ook gewoon hun werk. Ik wil hiermee geen parallel trekken met deze context maar ik zeg het toch maar even.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 03:10:18 #8
215298 Loofus
like the band.
pi_59747090
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef Rorata het volgende:

[..]

waren ze wel 16 volgens hun ziekenfondspas? Zo ja, dan verdien je het.
Onzin natuurlijk; Zie weinig ziekenfondspasjes met foto oid.
pi_59747094
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:02 schreef Metalfrost het volgende:
Een bord ophangen bij de ingang.. 'Wij verkopen geen alcohol <16'.. Het lijkt me wel grappig toe, hoe jij die arme meerderjarigen dwingt om een identiteitsbewijs te laten zien; je kan toch zeker wel jong van oud onderscheiden?

Alsof je het verschil kan zien tussen iemand van 15 jaar en 360 dagen en iemand van 16 jaar.

Maar goed, voor sommige dingen moet je ook 18 zijn he. En als je dan komt met je vriendje van 17, mag het nog niet. Dat heb ik niet bedacht, en of ik het er nu mee eens ben of niet, wil ik mijn hypotheek kunnen betalen, dan zal ik het toch moeten weigeren, ongeacht wat die kindertjes er van vinden.

En als je je legitimatiebewijs thuis laat terwijl je dat ten eerste verplicht bij je dient te hebben als je ouder bent dan 13 (en anders heb je niks te zoeken in een slijterij lijkt me) en ten tweede je weet dat je naar een slijterij gaat, dan ben je gewoon dom als je 't mij vraagt.

Overigens hangt er een bord legitimatie verplicht tenzij er geen twijfel mogelijk is en daarnaast ook dat iedereen zich dient te legitimeren wanneer men in groepsverband in de winkel is. Lijkt me duidelijk, dan moet je niet tegen me gaan zeiken. Ik maak de wet niet en ik maak het beleid van de winkel niet. Als je de regels stom vindt staat het je vrij ergens anders te gaan winkelen.
pi_59747123
Doet me denken aan m'n vorige baan, kwam er een hele groep binnen van allemaal jongetjes. Komt er zo'n ventje waarvan ik wist dat ie 14 was vragen om Flugel, "het is voor m'n moeder".
pi_59747149
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:15 schreef Maeghan het volgende:
Doet me denken aan m'n vorige baan, kwam er een hele groep binnen van allemaal jongetjes. Komt er zo'n ventje waarvan ik wist dat ie 14 was vragen om Flugel, "het is voor m'n moeder".
Misschien was zijn moeder wel alcoholist en slaat ze hem af als hij geen flugel voor haar haalt. Nu heb jij indirect dat jongetje mishandelt
pi_59747170
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:20 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Misschien was zijn moeder wel alcoholist en slaat ze hem af als hij geen flugel voor haar haalt. Nu heb jij indirect dat jongetje mishandelt
Hij kwam 's middags met z'n moeder boodschappen doen, heb ook vriendelijk gevraagd of z'n moeder die Flugel nog wilde hebben.

Normaal ben ik niet zo, maar een ventje van 14 aan de drank... Hij zat ook in zo'n groepje van oudere gasten waar ze jongens van tussen de 12 en 15 stiekem drank en wiet gaven. Dat vond ik toch net te ver gaan.
pi_59747186
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:26 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hij kwam 's middags met z'n moeder boodschappen doen, heb ook vriendelijk gevraagd of z'n moeder die Flugel nog wilde hebben.

Normaal ben ik niet zo, maar een ventje van 14 aan de drank... Hij zat ook in zo'n groepje van oudere gasten waar ze jongens van tussen de 12 en 15 stiekem drank en wiet gaven. Dat vond ik toch net te ver gaan.
Kom je er toch nog goed van af
pi_59747472
Ik heb 1 maal een "aanvaring" gehad met een (achteraf gezien) 21 jarige vrouw. Ze wilde sigaretten hebben, maar ze had het uiterlijk van een 14 jarige. Ik mag dan om een legitimatiebewijs zien.

Ik geloof niet dat ze dat zo leuk vond.
Ze vroeg of ze de mijne dan ook mocht zien

Kalmpjes uitgelegd dat ik dat mocht vragen. Al morrend gooide ze het bewijs dan toch maar op de toonbank.

Toen ze weg was, vonden de mensen achter haar dat ik wel gelijk had.
Zie je wel dat ik niet gek ben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 05:16:48 #15
219792 Slaapkamermug-
pi_59747490

dat doet me denken aan de tijd dat ik doktertje speelde met mijn buurmeisje, zij was 20 en ik amper 8
- ik wil rapper worden, hoe doe ik dat zo snel mogelijk? - UIT EIGEN WERK, deel 5, 2004, door Steve T. Slaapkamermug. Mensen lekker kleineren, lekker de grond in trappen, hun plaats weer wijzen. Heeerrlijk!!!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 05:18:32 #16
219792 Slaapkamermug-
pi_59747491
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 05:16 schreef Slaapkamermug- het volgende:

dat doet me denken aan de tijd dat ik doktertje speelde met mijn buurmeisje, zij was 20 en ik amper 8

ik lag 5 minuten op de bodem van het diepe van de Dolfijn, een zwembad in Maassluis, zij zag mij, een engel als het was, en ze gaf me mond op mond, derhalve leef ik om u het zuur in uw slokdarm te gunnen.

Kan wel een applausje af lijkt me, voor die engel. yeah, driewerf
  zaterdag 28 juni 2008 @ 05:23:56 #17
84524 Morwen
I got life
pi_59747496
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 05:18 schreef Slaapkamermug- het volgende:

[..]

ik lag 5 minuten op de bodem van het diepe van de Dolfijn, een zwembad in Maassluis, zij zag mij, een engel als het was, en ze gaf me mond op mond, derhalve leef ik om u het zuur in uw slokdarm te gunnen.

Kan wel een applausje af lijkt me, voor die engel. yeah, driewerf
Jezelf quoten -10
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59747498
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:06 schreef Slaapkamermug- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
  zaterdag 28 juni 2008 @ 05:26:31 #19
219792 Slaapkamermug-
pi_59747499
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 05:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jezelf quoten -10
iemand anders quoten? +10?

Geen dank
  zaterdag 28 juni 2008 @ 05:27:28 #20
84524 Morwen
I got life
pi_59747500
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 05:26 schreef Slaapkamermug- het volgende:

[..]

iemand anders quoten? +10?

Geen dank
Mijn Odok groeit met de minuut
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 28 juni 2008 @ 08:52:19 #21
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_59747907
Gewoon volgende voor laten gaan
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:35:59 #22
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_59749656
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 03:26 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jemig wat gaat dat ver!

Deed iedereen toch toen die jong was?
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_59749756
afdelingsmanager kassa bij de c1000 als beroep
dubbel royal sadness
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59750080
als ik achter die jongens in de rij had gestaan had ik dat voor hun gekocht
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59750107
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef postmortum het volgende:
afdelingsmanager kassa bij de c1000 als beroep
dubbel royal sadness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')