quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:43 schreef Maeghan het volgende:
(...) Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje (...)
waren ze wel 16 volgens hun ziekenfondspas? Zo ja, dan verdien je het.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik word er echt helemaal gek van om tig keer op een dag uit te leggen dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om een bepaalde drank te kopen, dat een pasje van je ziektekostenverzekering geen geldig legitimatiebewijs is en dat als je je legitimatie niet bij je hebt, je geen drank meekrijgt.
Dan gaan die gasten je nog uitschelden ook, want het ligt natuurlijk aan mij en aan de winkel, want wij verzinnen gewoon zomaar rare regels omdat we het fijn vinden om mensen die geld in de winkel uit willen geven weg te sturen, want dan maken we tenminste minder winst. Daar doen we het allemaal voor!
Heel erg irritant! Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje, krijg je dat gezeik over je heen.
Wat ben jij flauw, geef ze gewoon alcoholquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik word er echt helemaal gek van om tig keer op een dag uit te leggen dat je een bepaalde leeftijd moet hebben om een bepaalde drank te kopen, dat een pasje van je ziektekostenverzekering geen geldig legitimatiebewijs is en dat als je je legitimatie niet bij je hebt, je geen drank meekrijgt.
Dan gaan die gasten je nog uitschelden ook, want het ligt natuurlijk aan mij en aan de winkel, want wij verzinnen gewoon zomaar rare regels omdat we het fijn vinden om mensen die geld in de winkel uit willen geven weg te sturen, want dan maken we tenminste minder winst. Daar doen we het allemaal voor!
Heel erg irritant! Doe je gewoon braaf je werk, als een goed loonslaafje, krijg je dat gezeik over je heen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:06 schreef Slaapkamermug- het volgende:
hitlers soldaten deden ook gewoon hun werk. Ik wil hiermee geen parallel trekken met deze context maar ik zeg het toch maar even.
Onzin natuurlijk; Zie weinig ziekenfondspasjes met foto oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef Rorata het volgende:
[..]
waren ze wel 16 volgens hun ziekenfondspas? Zo ja, dan verdien je het.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:02 schreef Metalfrost het volgende:
Een bord ophangen bij de ingang.. 'Wij verkopen geen alcohol <16'.. Het lijkt me wel grappig toe, hoe jij die arme meerderjarigen dwingt om een identiteitsbewijs te laten zien; je kan toch zeker wel jong van oud onderscheiden?
Misschien was zijn moeder wel alcoholist en slaat ze hem af als hij geen flugel voor haar haalt. Nu heb jij indirect dat jongetje mishandeltquote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:15 schreef Maeghan het volgende:
Doet me denken aan m'n vorige baan, kwam er een hele groep binnen van allemaal jongetjes. Komt er zo'n ventje waarvan ik wist dat ie 14 was vragen om Flugel, "het is voor m'n moeder".
Hij kwam 's middags met z'n moeder boodschappen doen, heb ook vriendelijk gevraagd of z'n moeder die Flugel nog wilde hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Misschien was zijn moeder wel alcoholist en slaat ze hem af als hij geen flugel voor haar haalt. Nu heb jij indirect dat jongetje mishandelt
Kom je er toch nog goed van afquote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hij kwam 's middags met z'n moeder boodschappen doen, heb ook vriendelijk gevraagd of z'n moeder die Flugel nog wilde hebben.![]()
Normaal ben ik niet zo, maar een ventje van 14 aan de drank... Hij zat ook in zo'n groepje van oudere gasten waar ze jongens van tussen de 12 en 15 stiekem drank en wiet gaven. Dat vond ik toch net te ver gaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:16 schreef Slaapkamermug- het volgende:
Ze vroeg of ze de mijne dan ook mocht zien
dat doet me denken aan de tijd dat ik doktertje speelde met mijn buurmeisje, zij was 20 en ik amper 8
Jezelf quoten -10quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:18 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
ik lag 5 minuten op de bodem van het diepe van de Dolfijn, een zwembad in Maassluis, zij zag mij, een engel als het was, en ze gaf me mond op mond, derhalve leef ik om u het zuur in uw slokdarm te gunnen.
Kan wel een applausje af lijkt me, voor die engel. yeah, driewerf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerumquote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:06 schreef Slaapkamermug- het volgende:
hitlers soldaten deden ook gewoon hun werk. Ik wil hiermee geen parallel trekken met deze context maar ik zeg het toch maar even.
iemand anders quoten? +10?quote:
Mijn Odok groeit met de minuutquote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:26 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
iemand anders quoten? +10?
Geen dank
Jemig wat gaat dat ver!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hij kwam 's middags met z'n moeder boodschappen doen, heb ook vriendelijk gevraagd of z'n moeder die Flugel nog wilde hebben.![]()
Normaal ben ik niet zo, maar een ventje van 14 aan de drank... Hij zat ook in zo'n groepje van oudere gasten waar ze jongens van tussen de 12 en 15 stiekem drank en wiet gaven. Dat vond ik toch net te ver gaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef postmortum het volgende:
afdelingsmanager kassa bij de c1000 als beroep![]()
dubbel royal sadness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |