Kan standaard niet alles wat je hierboven noemt, maar kijk eens naar rtorrent..quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Daeron het volgende:
Wat is een goede command line torrent client?
Bij voorkeur moet het volgende mogelijk zijn:
- Watch folders, ik moet een torrent in een bepaalde map kunnen mikken waarna het downloaden automatisch begint.
- Web interface, zodat ik de voortgang van torrents kan volgen
- Automatisch torrents verwijderen, torrents moeten automatisch verwijderd worden als aan bepaalde voorwaarden voldaan is
Voor nieuwsgroepen kan sabnzbd dit al, zoiets wil ik dus ook hebben.
Je zou naar rtorrent kunnen kijken, met wat handigheid moet dit vrij ver komen denk ik, alhoewel je nog wel zelf wat kluswerk zult moeten doen – maar dat is meer de Unix manier van doen: schrijf een cgi-scriptje dat de rtorrent-gegevens uitleest, in plaats een client te zoeken die en webserver en torrent en scheduler en alles in een is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Daeron het volgende:
- Watch folders, ik moet een torrent in een bepaalde map kunnen mikken waarna het downloaden automatisch begint.
- Automatisch torrents verwijderen, torrents moeten automatisch verwijderd worden als aan bepaalde voorwaarden voldaan is
Als ik niet van kluswerk hield had ik wel een windows server opgezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je zou naar rtorrent kunnen kijken, met wat handigheid moet dit vrij ver komen denk ik, alhoewel je nog wel zelf wat kluswerk zult moeten doen – maar dat is meer de Unix manier van doen: schrijf een cgi-scriptje dat de rtorrent-gegevens uitleest, in plaats een client te zoeken die en webserver en torrent en scheduler en alles in een is.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oh shit. Ik denk dat ik toch opnieuw moet installeren, want ik schijn nu maar 2.4 mb vrije ruimte te hebben
Ik gebruik zelf torrentflux (als webinterface voor torrentsquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef Daeron het volgende:
Ja ik kreeg rtorrent niet goed werkende en kreeg toen van iemand de tip om torrentflux te proberen, werkt fijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf torrentflux (als webinterface voor torrents)
Heb het een tijdje terug al geīnstalleerd, maar nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Deze fix werkte bij mij, met een gewone Ubuntu distro:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef NLweltmeister het volgende:
eindelijk een distro gevonden waarmee WLAN op mijn Acer ook werkt
http://www.pendrivelinux.(...)nstall-from-windows/
quote:. Install the ndisgtk program from the package Synaptic Package Manager
2. Windows XP atheros driver from http://down2.driversdown.(...)3_XB62%28WHQL%29.zip
3. Make a folder in documents file, (I named it Wireless driver).
4. Move the downloaded .zip file from desktop to the new wireless folder.
5. Right click on the .zip file, (and choose extra here).
6. Go to System>Administration>Windows Wirless Drivers, (NDISWRAPPER will open now, (after password is given)).
7. Choose Install Driver.
8. Goto location line, click on the right folder tab and browse to:
Document>Wireless driver>Wireless_Atheros_XP32_XP64_WHQL_(5.3.0.45_l ogo)>XP32_XP64_WHQL_5-3-0-45_(Negative-Pole)70510>net5211.inf
9. Choose to intall.
10. The driver should now appear in the list on the left.
11. Select the driver, (Left click to highlight), and choose the configure network button, (This will take a few moments.
12. Reboot, Choose the network manager on the tool bar.
13. Select a wireless network, (Surf........)
Torrentflux is uitermate relax idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een punt waar nog veel aan te verbeteren valt onder Linux, het gaat wel de goede kant op maar het zal nog wel even duren voordat dat op de meeste hardware goed werkt.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
Stom, als ik mijn pc op suspend of hibernate zet en ik hernieuw de sessie, heb ik geen geluid meer..
sudo /usr/sbin/ntpdate -d -v ntp.xs4all.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:40 schreef schwa78 het volgende:
De tijd op mijn server (LAMP) staat 6 minuten achter. Hoe kan ik dit aanpassen?
Ik hoef niet een cronjob dat elke dag de tijd gelijk zet. Zo belangrijk is het nou ook weer niet. Gewoon een unix command die ik in zou kunnen voeren zou perfect zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |