Duh...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef slakkie het volgende:
Da werkt ook nog
C:\Documents and Settings\Wesley>net stop beep
De Beep-service is gestopt.
WTF!!
1 2 3 4 5 6 | do j=$(echo $(basename $i rmvb)avi) mencoder "$i" -oac mp3lame -lameopts preset=128 -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=1200 -ofps 25 -of avi -o "$j" [ $? -eq 0 ] && rm $i done |
vpnc.quote:Op maandag 8 september 2008 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gebruikt er (cisco) vpn in combinatie met ubuntu (/linux).
Ik heb echt even hulp nodig qua programma's.. Mijn ubuntu bevriest helemaal als ik vpnclient connect doe..
Iemand? :)
1 2 3 4 5 6 7 | #[main] IPSec gateway 194.134.x.x IPSec ID myGroup IPSec secret mySecret Xauth username myUsername Xauth password myPasswd |
Ja dat is het probleem juist, dat doet ie gewoon niet. Heb hem toen een uur aan laten staan maar hij bleef op dat scherm staat. Hij reboot gewoon nietquote:Op woensdag 10 september 2008 00:05 schreef Visitor.Q het volgende:
@Rossoneri, je moet op enter drukken nadat je de CD hebt verwijderd dan start de computer opnieuw op. Dat staat ook op het scherm als het goed is.
Als ik de computer gewoon opstart doet ie het gewoon goed. Ik zie het GRUB menu en ik kan mezelf daarna aanmelden bij Ubuntu. Het probleem is echt alleen bij ''herstarten''. Als ik op afsluiten klik doet ie dat prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef Visitor.Q het volgende:
Maar wat gebeurt er dan precies als je de computer laat starten? Zie je het grub menu, of een counter oid? Meldingen op het scherm. Start Ubuntu gewoon op, en is het probleem alleen bij afsluiten?
En daar ben ik!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt. Toch werkt het nu wel weer.
In ieder geval bedankt beide. Als ik volgende week m'n dual-boot op de laptop ga installeren zie je me wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |