abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 9 november 1999 @ 02:51:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217942
Okee, er zijn een aantal misverstanden over het splitsen van het forum.
Het ene forum zou het 'verdomhoekje' zijn, het andere forum het 'snobhoekje'.
Da's natuurlijk pure onzin.
In eerste instantie heb ik toen ik het forum maakte gekozen voor maar 1 forum omdat ik niet had verwacht dat het ZO groot zou worden. Nu wou ik dat ik dan wel gedaan had, dan had er namelijk niemand een probleem van gemaakt. Helaas kan ik de zaken niet terugdraaien.

Waarom nu dan WEL opsplitsen. Eigenlijk om 1 reden. Het is te druk voor 1 forum. Simpel.
We zitten op bijna 7000 bezoekers per dag, die ruim 40,000 pagina's bekijken op dit forum en we groeien nog steeds. Het forum was niet meer bij te houden en erg onoverzichtelijk. Op deze manier zou het beter moeten gaan, en het is al te merken dat alles een stuk overzichtelijker is.

Persoonlijk heb ik geen voorkeur voor een van de twee forums, en de andere moderators en admins ook niet. Wij zijn de moderators en admins en wij werken hard om dit forum voor iedereen aantrekkelijk te maken.
Phileine heeft gisteren 10 uur besteed aan het moderaten, overzetten van topics en reageren op jullie vaak niet erg vriendelijke reakties, ikzelf ook zoiets. Verder zijn er nog Arjen, Jorma en Remcow die hier het nodige gedaan hebben, allemaal om het jullie naar de zin te maken.

Daar hoeven we geen dankjewel voor te hebben, want we doen het met plezier, maar het zou leuk zijn als we niet werden afgeschilderd als boemannen die hier proberen de boel te saboteren en de lol er voor iedereen uit te halen. Als we dat willen sluiten we de site wel gewoon.

Wij werken hard om het jullie naar de zin te maken. We kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen. Vragen om sluiten van een topic of verplaatsen ervan van het ene forum naar het andere is zinloos, dat wil ik hierbij even melden. Het bijhouden van alles neemt per dag al 20-30 manuren in beslag en als we ook nog 's verzoeknummers gaan spelen wordt dat alleen maar meer. We zijn VRIJWILLIGERS en we houden dit forum bij omdat het LEUK vinden dit forum bij te houden, maar van sommige reakties hier op de maatregel de forums te scheiden en het zo voor iedereen prettiger te maken qua overzichtelijkheid en laadtijden zakt echt m'n broek af.

We hebben hier geen verdomhoekjes of snobhoekjes. We hebben WEL 2 BB forums met een duidelijk verschil van ONDERWERPEN, simpelweg omdat dat duidelijker is voor iedereen.
We besteden aan beide forums even veel aandacht en zullen ook in het 'verdomhoekje' zoals sommigen het zelf betitelen ons best doen om het overzichtelijk en netjes te houden.

Al wat we vragen is je medewerking om dingen in het juiste forum te zetten, te kijken voor je post en duidelijke subjects te gebruiken.

Wij maken dit forum voor JULLIE en het is leuk als dat gewaardeerd wordt. Kritiek mag iedereen natuurlijk hebben, maar dat kan best op een iets vriendelijker manier in sommige gevallen denk ik.

Bottom line: Help ons dit hele forum en alle onderdelen ervan het beste van Nederland te HOUDEN (want ik vind dat we hier met z'n allen het beste forum van Nederland HEBBEN).
Kritiek kunnen we best verdragen, zolang het opbouwende en terechte kritiek is waar we eventueel wat mee kunnen. Maar al meteen moord en brand roepen als er iets verandert hier nog VOOR je zelfs weet hoe 't gaat werken is voor ons niet echt een aansporing.

Wacht 't nou 's ff af, kijk hoe 't gaat en kom dan met eventuele suggesties. Volgens mij kan niemand ontkennen dat het allemaal NU al een stuk overzichtelijker is en dat zal alleen maar beter worden. Tenminste, als iedereen stopt zich buitengesloten te voelen.

Vergeet niet dat wij GEEN professionele site zijn. Wij hebben geen geld, we hebben 1 miezerig bannertje om de kosten te dekken en dan houdt 't op. Het werk dat we erin steken steken we erin omdat we 't leuk vinden en om die reden werken we ons de pleuris om het jullie naar de zin te maken.
Denk daar ook 's aan voor je ons weer voor rotte vis uitmaakt.

Verder bepalen de moderators wat in welk forum hoort mochten we vinden dat iets verkeerd geplaatst is, en zijn de moderators degenen die bepalen WAT er om WELKE reden dicht gaat. End of discussion daarover dus. We hebben geen tijd om daarover te bekvechten. We zetten er altijd bij waarom een topic gesloten wordt zodat dat misschien duidelijk maakt wat je de volgende keer niet zou moeten doen om het voor iedereen aangenamer te maken.

Dit is mijn verhaal. Reakties zijn welkom, maar ik weet niet of ik verder nog op scheldkannonades of verwijten in ga. Ik denk 't niet eigenlijk.

Rest me nog te zeggen dat het hier met de misdragingen nogal meevalt. Van de nu bijna 1400 leden heb ik er pas 3 hoeven bannen, en da's ook iets om trots op te zijn denk ik.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_217943
Bedankt Danny, voor de uitvoerige en heldere uitleg. Was blijkbaar nog 'ns nodig.

Weet dat jullie werk door velen erg gewaardeerd wordt - kijken naar BB zonder deze uitlaadklep would be true hell !

pi_217944
Beste Danny en andere moderators,

Ik vind dat jullie op het juiste momnet een wijs besluit hebben genomen. Ik heb alle commentaren op jullie plannen niet gevolgd, maar als ik je zo lees dan was het niet mals. Snap ik geen ruk van en ik ga me er verder ook niet in verdiepen.

Dank, ook namens mijn zusje

-----------
The trick is to keep feeling

The trick is to keep breathing
pi_217945
Danny ik kom hier altijd met veel plezier kijken,ik zou niet weten waar ik anders zou moeten gaan kijken,voor mij is dit een super forum waar je je ei kwijt kunt,en ik heb er twee dus je hebt het mooi opgelost door nog een forum te openen.
Misschien kunnen we als BB is afgelopen later het spaanse BB proberen te volgen ,moeten we wel een paar tolken ergens vandaan toveren.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

Admin dinsdag 9 november 1999 @ 03:18:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217946
Nog even:

Ik zit net weer 's een en ander te lezen en men lijkt er lol in te hebben om in zo'n beetje elke topic te verkondigen dat een topic verkeerd staat etc.

Dames en heren, er is een forum FEEDBACK.
Vanaf nu al dat soort opmerking DAAR plaatsen aub. Ik zal er in de andere forums direct met de gum overheen gaan. Ze zijn simpelweg off-topic en verpesten de sfeer hier.

Dank u.

pi_217947
geen bedankje nodig....

MAAR TOCH BEDANKT DANNY E.A!

(en ik vind dat jullie het erg goed doen
en dat gesplitste forum is ook een stuk prettiger)

dinsdag 9 november 1999 @ 18:52:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_217948
Danny, Phileine en alle andere Fok! kanjers:

Het forum is nu inderdaad weer veel handzamer, en weer een beetje overzichtelijk.
Het zal een ereklus geweest zijn, het forum ombouwen en verhuizen. Ik hoop dat iedereen het Forum netjes en werkzaam houdt, dan hebben we er met z'n allen lang plezier van !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_217949
Danny ik kom hier nu een week of 3 maar ik moet zeggen dat het een forum is wat perfect in elkaar zit.

Gewoon goed, wat mij betreft dus doorgaan..

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217950
Danny, je hebt helemaal gelijk en dat heb je ook duidelijk neergezet!

Toch moet ik even kwijt, dat ik dit forum echt heel erg leuk vind.

Keep up the good work!

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:33:00 #10
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217951
ehhhhh Danny waar moet ik nu dan mijn persoonlijke berichtjes aan jou gaan plaatsen?
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:45:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_217952
quote:
op 11-09-1999 om 08:33 PM schreef Bep het volgende:
ehhhhh Danny waar moet ik nu dan mijn persoonlijke berichtjes aan jou gaan plaatsen?
Plaats ze maar in je * GHaven moet zich inhouden.

sorry sorry + nog 1's sorry
'k moet er nog even aan wennen, maar ik vind het nieuwe forum echt OK.

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:52:00 #12
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217953
hou je niet in joh , gooi het eruit !

maar waarom deze reactie? jalours? *lo*

dinsdag 9 november 1999 @ 21:03:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_217954
quote:
op 11-09-1999 om 08:52 PM schreef Bep het volgende: (...)maar waarom deze reactie? jalours?

quote:
Na ruim 5 minuten piekeren weet GHaven niets beters te verzinnen dan: Ehm. I guess so.

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 9 november 1999 @ 21:05:00 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217955
mmmmmmm typen blijft moeilijk
  dinsdag 9 november 1999 @ 21:11:00 #15
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217956
niet jalours zijn joh Danny verdient het

enne ik probeer het nog een keertje *lol* pffff

Admin dinsdag 9 november 1999 @ 21:52:00 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217957
je mag me gerust 's mailen hoor Bep
Ben wel nieuwsgierig wie je nou eigenlijk ben. En een fotootje zou ik al helemaaaaal geweldig vinden !
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:00:00 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_217958
Hulde voor het initiatief, en de duidelijke berichtgeving !!

Veel succes verder !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:09:00 #18
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_217959
ok ik mail je persoonlijk naar..?
pi_217960
Hardstikke fijn Danny,zonder problemen meteen op FOK dat was de laatste weken wel anders. Vind het alleen wel erg lullig dat er zo'n lange uitleg voor nodig is!

woensdag 10 november 1999 @ 00:08:00 #20
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_217961
Danny en alle andere moderators,

Ik heb het erg druk gehad en was daarom een tijdje afwezig. Ik kom terug en ontdek een duidelijk verbeterde site en een deling in het forum.
Prima initiatief.
Ik vind het geheel zo veel duidelijker en het forum overzichtelijker geworden.
Mijn complimenten.

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_217962
Danny, ik ben heel erg blij dat jullie al dit werk voor het forum doen. Ik ben voornamelijk een lezer, en dat kost al heel wat uurtjes, laat staan een moderater!! Keep up the good work
Ranraf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')