Dat is een PUA-tactiek. Wie lacht is het Alpha-mannetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom McCain elke keer een big smile geeft over serieuze onderwerpen
http://politicalticker.bl(...)res-on-obama-attack/quote:In a statement criticizing Obama’s positions on the Iranian Revolutionary Guard, the organization claiming credit for the missile launches, McCain wrote, “This is the same organization that I voted to condemn as a terrorist organization when an amendment was on the floor of the United States Senate. Senator Obama refused to vote.”
The problem with the critique? McCain also missed that vote on the Kyl-Lieberman amendment on September 26, 2007. Records show that Obama was in New Hampshire and McCain was in New York instead of being in the Senate chamber for the vote in question.
quote:The McCain campaign admits the error but points to their candidate’s tough stance against the country President Bush once grouped into the “axis of evil.”
Hahahhaa, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja dit is een doodlopend pad voor McCain en een eitje voor Obama. Obama had het moeilijker tegen Clinton dan nu tegen McCain.
Tsjah Obama hoeft niks te doen of McCain doet domme uitspraken of een van zijn voorlichters.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahahhaa, inderdaad.
McCain is zo dom, dat zelfs rechtse hardliners op FOK zich voor hem schamen. Ongelooflijk die vent. Vooral op economisch gebied snapt hij er de ballen. Niet al te onbelangrijk met de huidige crises... die volgens McCain vooral psychologisch zijn.
Europa heeft geen postduiven meer hoor...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:19 schreef darktower het volgende:
Grappig om te zien hoe snel het nieuws uit de campagne hier in Nederland terecht komt. Leuk dat jullie het volgen!
McCain mist het charisma totaal om zich ergens uit te lullen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Obama hoeft niks te doen of McCain doet domme uitspraken of een van zijn voorlichters.
Maar in de polls is zijn voorsprong niet echt aan het uitlopen ofzo. Ik krijg van de media ook een beetje de indruk dat McCain zijn campagne de laatste weken langzaam aan het verbeteren is, terwijl Obama in de problemen zit door het voor stemmen op de afluisterwet en andere omslagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:25 schreef pberends het volgende:
[..]
McCain mist het charisma totaal om zich ergens uit te lullen.
Zie bijvoorbeeld hoe Obama zich uit het dominee Wright verhaal lult. Prachtig gewoon.
Uhm, lees maar terug hoor, ik ben een Obama fan en heb juist afgelopen week hier een post neergezet waarin ik kritiek had op zijn ommezwaaien van de afgelopen weken. Maar als je het gaat vergelijken, is en blijft het een doodsimpele keuze.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar het is toch verbazend dat de Obama fans hier niet eens een momentje hebben genomen om kritiek te uiten op Obama nav zijn stemgedrag vorige week? Als McCain een dergelijke omslag had gemaakt hadden hier weer minstens 10 zelfvoldane reacties gestaan.
Oh? Je bedoelt dat al zijn fouten nauwelijks worden besproken of worden goedgepraat. "Cut his nuts" krijgt daar een paar dagen zendtijd en verdrijft kritiek over McCain's financieel plan, wat gewoon een slecht onderbouwd plan is. Of andere fouten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik krijg van de media ook een beetje de indruk dat McCain zijn campagne de laatste weken langzaam aan het verbeteren is
De man is in Nederland en op Fok kansloos. Wij hoeven geen afspiegeling te zijn van Amerika.quote:Jullie kunnen wel eenzijdig blijven zeuren over McCain, maar zo krijg je een beetje de verkeerde indruk dat die man kansloos is in de komende verkiezingen...
Zeker. John McCain wil het beleid voortzetten van de onpopulairste president ooit, een van de slechtste ooit, hij heeft geen charisma, hij heeft geen kennis van zaken. John McCain heeft niets. John McCain is degene op wie je stemt als je Obama niet mag.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:30 schreef Reya het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zou ik McCain niet veel kans geven; wanneer je de huidige situatie vergelijkt met de (nog best nipte) overwinning van Bush in 2004, dan staat de GOP er veel zwakker voor, terwijl Obama toch wat charismatischer is dan John Kerry destijds.
Hier ook: Zeker.quote:Maar in vier maanden kunnen nog vel dingen veranderen, en Obama moet zich zeker niet te snel rijk rekenen.
Dat was ook niet John die dat zei he, maar een van zijn adviseurs waar hij onmiddelijk afstand van nam.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef popolon het volgende:
'Mental recession'.Ja John, vertel dat die mensen die hun baan verliezen of huis moeten verkopen. En dan zijn het opeens 'whiners'.
Obama reageerde daar wel weer prachtig op met z'n Dr. Phil opmerking.
De Archie Bunkers van de USA.die eigenlijk nooit gaan stemmen, maar nu express Mc Cain gaan stemmen omdat er anders een Zwarte First Lady zou komenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeker. John McCain wil het beleid voortzetten van de onpopulairste president ooit, een van de slechtste ooit, hij heeft geen charisma, hij heeft geen kennis van zaken. John McCain heeft niets. John McCain is degene op wie je stemt als je Obama niet mag.
[..]
Sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Uhm, lees maar terug hoor, ik ben een Obama fan en heb juist afgelopen week hier een post neergezet waarin ik kritiek had op zijn ommezwaaien van de afgelopen weken. Maar als je het gaat vergelijken, is en blijft het een doodsimpele keuze.
McCain heeft 't zelf ook gezegt. Vandaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat was ook niet John die dat zei he, maar een van zijn adviseurs waar hij onmiddelijk afstand van nam.
Nou wil ik niet op staan als de verdediger van McCain hier, ben zelf geen fan van hem, maar misschien wel wat interessanter om ook een ander geluid te laten horen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
McCain heeft 't zelf ook gezegt. Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |