abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60043600
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik snap ook niet waarom McCain elke keer een big smile geeft over serieuze onderwerpen
Dat is een PUA-tactiek. Wie lacht is het Alpha-mannetje.
pi_60043671

Tja, en als je Obama dan weer hoort praten, is hij in ieder geval een stuk minder seniel en minder dom dan McCain.
pi_60044787
quote:
In a statement criticizing Obama’s positions on the Iranian Revolutionary Guard, the organization claiming credit for the missile launches, McCain wrote, “This is the same organization that I voted to condemn as a terrorist organization when an amendment was on the floor of the United States Senate. Senator Obama refused to vote.”

The problem with the critique? McCain also missed that vote on the Kyl-Lieberman amendment on September 26, 2007. Records show that Obama was in New Hampshire and McCain was in New York instead of being in the Senate chamber for the vote in question.
http://politicalticker.bl(...)res-on-obama-attack/

.
quote:
The McCain campaign admits the error but points to their candidate’s tough stance against the country President Bush once grouped into the “axis of evil.”
.
pi_60047972
Ja dit is een doodlopend pad voor McCain en een eitje voor Obama. Obama had het moeilijker tegen Clinton dan nu tegen McCain.

[ Bericht 31% gewijzigd door ub40_bboy op 11-07-2008 20:03:45 ]
lollig
pi_60049402
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja dit is een doodlopend pad voor McCain en een eitje voor Obama. Obama had het moeilijker tegen Clinton dan nu tegen McCain.
Hahahhaa, inderdaad.

McCain is zo dom, dat zelfs rechtse hardliners op FOK zich voor hem schamen. Ongelooflijk die vent. Vooral op economisch gebied snapt hij er de ballen. Niet al te onbelangrijk met de huidige crises... die volgens McCain vooral psychologisch zijn.
pi_60049695
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 21:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Hahahhaa, inderdaad.

McCain is zo dom, dat zelfs rechtse hardliners op FOK zich voor hem schamen. Ongelooflijk die vent. Vooral op economisch gebied snapt hij er de ballen. Niet al te onbelangrijk met de huidige crises... die volgens McCain vooral psychologisch zijn.
Tsjah Obama hoeft niks te doen of McCain doet domme uitspraken of een van zijn voorlichters.
lollig
  zaterdag 12 juli 2008 @ 06:19:53 #207
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_60055218
Grappig om te zien hoe snel het nieuws uit de campagne hier in Nederland terecht komt. Leuk dat jullie het volgen!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_60055550
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 06:19 schreef darktower het volgende:
Grappig om te zien hoe snel het nieuws uit de campagne hier in Nederland terecht komt. Leuk dat jullie het volgen!
Europa heeft geen postduiven meer hoor...
pi_60055558
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah Obama hoeft niks te doen of McCain doet domme uitspraken of een van zijn voorlichters.
McCain mist het charisma totaal om zich ergens uit te lullen.

Zie bijvoorbeeld hoe Obama zich uit het dominee Wright verhaal lult. Prachtig gewoon.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:20:26 #210
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60056563
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 09:25 schreef pberends het volgende:

[..]

McCain mist het charisma totaal om zich ergens uit te lullen.

Zie bijvoorbeeld hoe Obama zich uit het dominee Wright verhaal lult. Prachtig gewoon.
Maar in de polls is zijn voorsprong niet echt aan het uitlopen ofzo. Ik krijg van de media ook een beetje de indruk dat McCain zijn campagne de laatste weken langzaam aan het verbeteren is, terwijl Obama in de problemen zit door het voor stemmen op de afluisterwet en andere omslagen.

Jullie kunnen wel eenzijdig blijven zeuren over McCain, maar zo krijg je een beetje de verkeerde indruk dat die man kansloos is in de komende verkiezingen...
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:30:34 #211
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60056681
Zoals het er nu voorstaat zou ik McCain niet veel kans geven; wanneer je de huidige situatie vergelijkt met de (nog best nipte) overwinning van Bush in 2004, dan staat de GOP er veel zwakker voor, terwijl Obama toch wat charismatischer is dan John Kerry destijds. Maar in vier maanden kunnen nog vel dingen veranderen, en Obama moet zich zeker niet te snel rijk rekenen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:34:59 #212
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60056733
Maar het is toch verbazend dat de Obama fans hier niet eens een momentje hebben genomen om kritiek te uiten op Obama nav zijn stemgedrag vorige week? Als McCain een dergelijke omslag had gemaakt hadden hier weer minstens 10 zelfvoldane reacties gestaan.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:38:15 #213
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60056764
Toch niet geheel, zie Amerikaanse Presidentsverkiezingen 2008 - #25 en verder.
pi_60057927
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar het is toch verbazend dat de Obama fans hier niet eens een momentje hebben genomen om kritiek te uiten op Obama nav zijn stemgedrag vorige week? Als McCain een dergelijke omslag had gemaakt hadden hier weer minstens 10 zelfvoldane reacties gestaan.
Uhm, lees maar terug hoor, ik ben een Obama fan en heb juist afgelopen week hier een post neergezet waarin ik kritiek had op zijn ommezwaaien van de afgelopen weken. Maar als je het gaat vergelijken, is en blijft het een doodsimpele keuze.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_60058040
Obama moet zich profileren als de democratische kandidaat en kan dus niet teveel zwart lijken en moet proberen ook de christenen tevreden te stellen.

Maar zich afzetten tegen de oorlog is prima daarnaast uitspreken voor een geleidelijke terugtrekking, en focussen op de verwoesting die de republikeinen hebben aangericht onder de economie en de koopkracht van de modale Amerikaan.

En die Mc Cain komt wel erg seniel over jah, ongelofelijk dat ze geen betere kandidaat hebben dan die ouwe zot
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:12:59 #216
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60058788
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:

Ik krijg van de media ook een beetje de indruk dat McCain zijn campagne de laatste weken langzaam aan het verbeteren is
Oh? Je bedoelt dat al zijn fouten nauwelijks worden besproken of worden goedgepraat. "Cut his nuts" krijgt daar een paar dagen zendtijd en verdrijft kritiek over McCain's financieel plan, wat gewoon een slecht onderbouwd plan is. Of andere fouten.
quote:
Jullie kunnen wel eenzijdig blijven zeuren over McCain, maar zo krijg je een beetje de verkeerde indruk dat die man kansloos is in de komende verkiezingen...
De man is in Nederland en op Fok kansloos. Wij hoeven geen afspiegeling te zijn van Amerika.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:20:35 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60058913
'Mental recession'. Ja John, vertel dat die mensen die hun baan verliezen of huis moeten verkopen. En dan zijn het opeens 'whiners'.

Obama reageerde daar wel weer prachtig op met z'n Dr. Phil opmerking.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60058961
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:30 schreef Reya het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zou ik McCain niet veel kans geven; wanneer je de huidige situatie vergelijkt met de (nog best nipte) overwinning van Bush in 2004, dan staat de GOP er veel zwakker voor, terwijl Obama toch wat charismatischer is dan John Kerry destijds.
Zeker. John McCain wil het beleid voortzetten van de onpopulairste president ooit, een van de slechtste ooit, hij heeft geen charisma, hij heeft geen kennis van zaken. John McCain heeft niets. John McCain is degene op wie je stemt als je Obama niet mag.
quote:
Maar in vier maanden kunnen nog vel dingen veranderen, en Obama moet zich zeker niet te snel rijk rekenen.
Hier ook: Zeker.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:26:31 #219
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60059006
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef popolon het volgende:
'Mental recession'. Ja John, vertel dat die mensen die hun baan verliezen of huis moeten verkopen. En dan zijn het opeens 'whiners'.

Obama reageerde daar wel weer prachtig op met z'n Dr. Phil opmerking.
Dat was ook niet John die dat zei he, maar een van zijn adviseurs waar hij onmiddelijk afstand van nam.

Nou wil ik niet op staan als de verdediger van McCain hier, ben zelf geen fan van hem, maar misschien wel wat interessanter om ook een ander geluid te laten horen.
pi_60059059
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeker. John McCain wil het beleid voortzetten van de onpopulairste president ooit, een van de slechtste ooit, hij heeft geen charisma, hij heeft geen kennis van zaken. John McCain heeft niets. John McCain is degene op wie je stemt als je Obama niet mag.
[..]
De Archie Bunkers van de USA.die eigenlijk nooit gaan stemmen, maar nu express Mc Cain gaan stemmen omdat er anders een Zwarte First Lady zou komen
pi_60059070
Zijn chief economic advisor... Dat is nogal wat. Verscheidene medewerkers hebben dergelijke geluiden ook laten horen, maar pas toen John McCain kennelijk doorhad dat het misschien niet helemaal goed aankomt bij de bevolking, heeft hij gezegd dat zijn chief economic advisor niet voor hem spreekt.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:31:33 #222
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60059076
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Uhm, lees maar terug hoor, ik ben een Obama fan en heb juist afgelopen week hier een post neergezet waarin ik kritiek had op zijn ommezwaaien van de afgelopen weken. Maar als je het gaat vergelijken, is en blijft het een doodsimpele keuze.
Sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.

En tsja, het is een simpele keuze als je politiek genoeg overeenkomsten hebt met Obama. Ik denk zeker dat Obama een veel betere president zou zijn als McCain, maar dat verandert verder niet zoveel aan het feit dat mijn politieke overtuigingen ook nogal eens botsen met die van Obama, en daarom kan ik niet zomaar voor hem kiezen.

Ik denk dat ik wel redelijk onbeslist zal blijven de komende tijd, maakt verder ook niet uit, ik ben immers geen Amerikaanse staatsburger.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:31:58 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60059085
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat was ook niet John die dat zei he, maar een van zijn adviseurs waar hij onmiddelijk afstand van nam.

Nou wil ik niet op staan als de verdediger van McCain hier, ben zelf geen fan van hem, maar misschien wel wat interessanter om ook een ander geluid te laten horen.
McCain heeft 't zelf ook gezegt. Vandaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60059088
Maar weet je, het is bemoedigend dat de media een beetje beginnen te letten op wat McCain en zijn medewerkers uitkramen.
pi_60059177
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef popolon het volgende:

[..]

McCain heeft 't zelf ook gezegt. Vandaar.
Volgens mij niet.

O/t: Tony Snow is dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')