Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff deze laptop met 128 MB intern deed er 20 seconden over om de DFS root te openen.. schoot niet op dus.
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos dit van Shampoo maar Amy W is niet veel beter. Ik trek er nog eentje open. proost maar weer !
Dat zal ik vast horen, krijg net een smsje (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
man man de playlist van uur 2.... Pfffffff wat een knaller van een plaat om mee te beginnen.
Heel vergezocht zat ik aan Haaksbergen te denken. Ligt in het oosten (Twente) en daar is meestal de eerste schaatswedstrijd op natuurijs van het jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden ze in Zwolle staan?
Proost!quote:
Als je wil zien wat ik eerder gemaakt heb. (de nieuwe staan nog niet online) dan klik je op R.A.W.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !
Ik heb zo'n vermoeden dat je zelfs de Rudy's Guilty PLessure nog wel kan horen en die is foutquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zal ik vast horen, krijg net een smsje () en ik denk dat dat nog even kan duren
(cocktails en wijn....)
Ik vind dit wel lekker. Deze remix!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost!![]()
Blind van Hercules & Love Affair vond ik echt geweldig maar hier moet ik toch nog even aan wennen.
Slaapt niet bij mij. Hoewel ze hemelsbreed 500m van me weg woont..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je zelfs de Rudy's Guilty PLessure nog wel kan horen en die is fout
cocktails en wijn? pffff zij is of uitgeteld of je gaat een gruwelijke avond krijgen.Bondage in de touwen zeg maar
zquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je wil zien wat ik eerder gemaakt heb. (de nieuwe staan nog niet online) dan klik je op R.A.W.
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Slaapt niet bij mij. Hoewel ze hemelsbreed 500m van me weg woont..![]()
Goede platen bij der Rudy!
Deze en ik hoor dat Les Artieste dadelijk ook komt.
Ja, op het werk gaat ie ook zwaar. Beetje raar. Want op mijn appel en op de toshiba gaat het prima!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
z
Paar pics gezien en ziet er mooi uit hoormaaruh, de site is een beetje te zwaar voor deze laptop dus check het een andere keer even wat uitgebreider.
Ah, dit moet wel Hot Chip zijn.
Is het ook lijkt me, ze gaat dan makkelijker naar huis om daar te slapen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.
Inderdaad. Maar naast dat is ze nog niet "van mij". Dus ik moet eerst veroveren. En dan gaan we die 500m overbrugge.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.
En wat ik daarna schrijf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het ook lijkt me, ze gaat dan makkelijker naar huis om daar te slapen...
Flash is net iets teveel van het goede voor een systeem/laptop met te weinig intern geheugen. Denk dat het op een andere pc al een stuk beter zal gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, op het werk gaat ie ook zwaar. Beetje raar. Want op mijn appel en op de toshiba gaat het prima!
De foto op de voorkant door mij gemaakt en pagina 3 en 4 zijn toch wel mijn trots, stiekem.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flash is net iets teveel van het goede voor een systeem/laptop met te weinig intern geheugen. Denk dat het op een andere pc al een stuk beter zal gaan.
Thanks Roel voor de tip ! btw: de chick van ned3 is wel ok ! deed vroeger geloof ik iets met het Jeugdjournaal. Pfff die biertjes hakken er toch wel in. Typen kost al wat meer moeitequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk nog Queen @ Nederland 3, Hans!
Wordt het killer(s) in het tweede uur...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks Roel voor de tip ! btw: de chick van ned3 is wel ok ! deed vroeger geloof ik iets met het Jeugdjournaal. Pfff die biertjes hakken er toch wel in. Typen kost al wat meer moeite![]()
Qua muziek vind ik dit uur vrij matig maar dat zal straks wel veranderen in uur 2 want dan staan er een aantal erg fijne platen op de lijst.
Had ik inderdaad al gezien en zien er mooi uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De foto op de voorkant door mij gemaakt en pagina 3 en 4 zijn toch wel mijn trots, stiekem.
Die heb je waarschijnlijk al gezien...
Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik inderdaad al gezien en zien er mooi uit.
quote:
Nope, maar serieus de platen die komen zijn erg tof ! uuropener is geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wordt het killer(s) in het tweede uur...
Ik vind de manier waarop zij haar stem gebruikt in dit nummer heerlijk. Maar dat melodietje erachter (out of space) maakt het helemaal af. En ik denk dat je dit moet horen als je lsd hebt genomen, of zoiets. trippin`quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Santogold, not bad!
Vooral het refrein is errug goed!
quote:23-00
System Of A Down - Chop Suey
CSS - Left Behind
Jamie Lidell - Another Day
Infadels - Make Mistakes
The Very Sexuals - Live in de 3FM studio
Beck - Loser
The Presets - My People
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
HIT ME TV - A Public Thing