quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hey Hey
Dat riep ik zondag ook nog naar Janne, maar ze zag me niet
Hopelijk lekkere chicks.. !quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht vanaf 01:39:26 op TV!
Wat zou Giel vannacht weer hebben uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida
Hey cool. Die mail was van mij
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida
Hey cool. Die mail was van mij
Ik zag vorige week dat er misschien nog een paar minuten overbleven, maar toen gingen ze nog 10 minuten lang Llinko'en.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Juweel van een plaat en leuk dat er ruimte is om die plaat te draaien.
Wat 'n track !
Hoor toch liever een goede plaat dan Llinko..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dat er misschien nog een paar minuten overbleven, maar toen gingen ze nog 10 minuten lang Llinko'en.
Zeker zo'n goede plaat als Viva la Vida. Nog maar een keer aanvragen? Ipv Lykke Li.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Yesssssss het is Karma Police geworden en niemand heeft Mika gerequest
Radiohead rules !
[..]
Hoor toch liever een goede plaat dan Llinko..![]()
Leuke voor een volgende keerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeker zo'n goede plaat als Viva la Vida. Nog maar een keer aanvragen? Ipv Lykke Li.
Ik ga em nog niet zo vaak aanvragen. Straks is ie al kapotgedraaid voordat ie uit komt (in augustus dus).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke voor een volgende keer
Rudy rookt bij wijze van proef? dan houdt hij het nog best lang vol.. Ah, daar is Giel al.
Ben bang dat dat sowieso wel zal gebeuren, maar laten we hopen dat ze het rustig aan gaan doen met die plaat. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de plaat hier uitkomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga em nog niet zo vaak aanvragen. Straks is ie al kapotgedraaid voordat ie uit komt (in augustus dus).
Klaar!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben bang dat dat sowieso wel zal gebeuren, maar laten we hopen dat ze het rustig aan gaan doen met die plaat. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de plaat hier uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |