abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217926
Het volgende is volgens mijn optiek!

Willem: klopt wel, zit niet voor niets met het zweet in de handen.

Cyrille: Bart 'misschien lig ik er iets minder mee als de rest' Freudiaans? Anouk, klopt wel: eens een concurrent blijft zeker als tweede nieuweling in het BB huis, een concurrent. Klopte ook wel, dat ze niets van haar kon leren, alleen jammer van het excuus dat direct daarop volgde.

Karin: alhoewel mijn favoriete bewoonster op dit moment (al hoeft ze voor mij het groepsproces niet op te leuken met 'genotsknots-taferelen'): klopte helemaal niet. Ze begon met Anouk: eigenlijk zonder reden, 'misschien omdat ze er het laatste is bijgekomen'. Hallo, Cyrille is ook als laatste bijgekomen. Als er geen reden is: waarom dan Anouk i.p.v. Cyrille. Waarom niet Anouk én Cyrille i.p.v. Anouk en Ruud.

Bart: volgens mij klopte dit 'in de beleving van Bart' weer wel. M.a.w. was hij in zijn beleving wel eerlijk. Al had hij zelf ook wel in de gaten dat hij over kwam als het dwarsliggende jongetje dat het groepsproces juist uit elkaar wilde houden. Wat niet klopt is, is dat zijn keuze volledig willekeurig, onlogisch en nog wat was.

Maurice: klopte helemaal. Met hartkloppingen en snakkend naar adem zijn verhaal doen. Wat mist is zijn motivatie, maar wat duidelijker dan bij al de anderen was, was de emotie. God, ik ben verliefd. Afknapper is natuurlijk wel dat hij direct uit de DBK gekomen weer herstelt en populair gaat doen: MAAAR IK HEB MAURICE MOGEN AANSCHOUWEN EN IK HOU VAN HEM!

ANOUK: KLOPT DUS ECHT GEEN ENE FUCKZOOI VAN: zit dagen te jammeren, te janken en te zeuren of anderen a.u.b. op haar willen nomineren: 'ik nomineer nog liever twee keer mezelf dan dat er iemand van de oude garde weg zou moeten in plaats van mij: dat zou ik toch echt nudels vinden!' Vervolgens stemt ze doodleuk mijn Mauriceje weg (hij heeft het zo moeilijk, sorry: wie heeft het hier moeilijk?)en haar (enige "maatje") Cyrille: voer voor psychologen!

Ruud: wel consequent, klopt wel met die wedstijdsmentaliteit, al verschuilt hij zich daar wel achter. Waarom zegt 'ie gewoon niet wat hij eigenlijk bedoelde: ik stem ze eruit want het is geen grof geschut met flinke tieten.

dinsdag 9 november 1999 @ 01:10:00 #2
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_217927
Ik snapte ook niet waar Anouk het over had. Hoezo heeft Maurice het moeilijk? Daar is mij nog niets van opgevallen. De mensen die het moeilijk hebben zijn Anouk zelf-(Heimwee), Ruud- ( Hij loopt al vanaf de eerste week ongeveer met een zere rug en hij mist zijn Bibi steeds erger, het zal wat worden met de intocht van Sinterklaas).

Karin-had eventjes een dipje maar is daar weer goed uit geklommen.

Mijn mening is dat Anouk eruit moet en op de 2de plaats Bart. Hij had eerst Bianca om dwars te zitten en nu gaat hij Karin in de dagboekkamer dwars zitten. Mijn drie favorieten die tot het eind er in moeten zijn toch Karin, Ruud en Willem.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

dinsdag 9 november 1999 @ 07:39:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_217928
overduidelijk dat karin toch wel motieven heeft m.b.t ruud en anouk....anouk= het nieuwe kindje wat verzorgt moet worden en veel aandacht wil, en Ruud= de man waar zij zich momenteel het meest aan ergert, door zijn eeuwige sexistische opmerkingen....

De reden van Maurice om Bart weg te stemmen...hij probeert dat al vanaf de allereerste nominatie.......(concurrentie)

Willum , Ruud en Karin zullen Bart (helaas) ook gaan nomineren zodra de nieuwelingen weg zijn.

Bart probeert telkens WEL contact te zoeken met de groep, maar logischerwijs, hou je daar vanzelf wel mee op als er TWEE groepjes al ruim 50 dagen aanelkaar plakken (alsof Maurice de kit voor de douche heeft gebruikt , Bart heeft helaas geen ether om deze substantie op te lossen

dinsdag 9 november 1999 @ 09:47:00 #4
1544 Tonto
King of the Piel
pi_217929
Maurice stemt Bart niet weg uit concurrentie-overweging, want dan zou hij beter Willem of Ruud weg kunnen stemmen. Bartje is gewoon nog steeds een stoer jongetje, kan zichzelf niet wezen en blijft zijn onzekerheid achter zijn stoere gedrag verschuilen. Dat is dan ook de reden dat hij over een paar weken weggestemd wordt. Alhoewel ik verwacht dat er zoveel jonge meisjes zullen gaan bellen, dat Bartje er toch weer gewoon in blijft.
De balleuh... en houw ze wèrrem

dinsdag 9 november 1999 @ 10:14:00 #5
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_217930
Als Anouk en Cyrille hadden nagedacht dan hadden ze, op grond van hun voorkennis, kunnen concluderen dat zowel Karin als Bart zouden worden genomineerd door anderen.

Stel dat Anouk en Cyrille vervolgens hadden afgesproken allebei Bart en Karin te nomineren, dan waren zowel A en C als B en K genomineerd.

Bart zou, als publiekslieveling, zijn gespaard. De 'Preciezen' (kijkers die principieel tegen nieuwe bewoners zijn) hadden hun stemmen verdeeld tussen Anouk en Cyrille. Naar mijn mening zou Karin dus de grootste kans hebben gehad er door de 'Rekkelijken' onder het Nederlandse publiek te worden uitgestemd…

Maar zo slim (of berekenend) zijn ze nou eenmaal niet…

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 9 november 1999 @ 10:21:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217931
Ben ik het helemaal mee eens Tonto. Bart hangt nog steeds het stoere manneke uit. Zag je hoe hij gisteren heel "stoer" zijn laatste shagadem uitblies? Net zo "stoer" als toen met het koorddansen...goh, echt een stoere jongen die Bart.
En het feit dat hij Karin nomineerde "vanwege dezelfde reden als zij mij nomineert" (???) bewees wel weer wat een kleinzielig menneke hij is en hoe weinig hij ervan snapt.

Jammer dat iemand zo wraakgevoelig is.

En wat mij betreft mag Karin winnen.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 9 november 1999 @ 10:28:00 #7
1660 amappa
is BB a young one?
pi_217932
Volgens mij kunnen we dit ook anders benaderen, nm dat het enige wat klopte was dat Ruud en Willem de twee nieuwe indringers nomineerden en dat Schemiel Maurice (heeft ze een tering hekel aan) en Anouk (haar concurrente) nomineerde. Voor de rest had iedereen één nominatie die gewoon niet klopte!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 9 november 1999 @ 10:50:00 #8
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_217933
Sorry maar ik moet je even corrigeren want schemiel (als je tenminste cyrille bedoelt)heeft niet Maurice genomineerd maar Bart.

quote:
op 11-09-1999 om 10:28 AM schreef amappa het volgende:
Volgens mij kunnen we dit ook anders benaderen, nm dat het enige wat klopte was dat Ruud en Willem de twee nieuwe indringers nomineerden en dat Schemiel Maurice (heeft ze een tering hekel aan) en Anouk (haar concurrente) nomineerde. Voor de rest had iedereen één nominatie die gewoon niet klopte!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 9 november 1999 @ 20:20:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_217934
Karin is volgens mij de enige die tactisch heeft genomineerd (Ruud), want die gaat er toch niet uit, als ze dat allemaal doen, samen met Willem moet er wel 1 van de 2 soulmates uit. Wilem eruit= geen (lekker)eten, Ruud eruit=geen (professionele)massage. Ik zou het wel weten...
pi_217935
Ruud wint simpel.
De nieuwe gaan er een voor een uit.
dan bart.
Dan maurice.
Karin, willem en ruudje wint simpel als wat.
Caskie Stinnett:
"A diplomat...is a person who can tell you to go to hell in such a way that you actually look forward to the trip."

pi_217936
In het begin vertoonden alle mannen van het gezelschap haantjesgedrag en nomineerden ze 2 anderen haantjes.
Nu liggen de zaken anders. Alleen begrijp ik niet waarom niemand op Willem stemt, alleen vanwege zijn kookkunsten? Er zijn toch wel meer mensen die kunnen koken en wat te doen willen hebben.
Bart en Ruud hebben veel meer persoonlijkheid ondanks het feit dat ze resp. Macho en vunzigheid vertonen. Wel jammer dat ze nog steeds niet duidelijk voor hun motivatie van nomineren uitkomen.
Karin zie ik er ook wel tot het einde inblijven.
Maurice is weinig over te melden wat mij betreft.
Luan
  dinsdag 9 november 1999 @ 23:51:00 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_217937
Men kan wel met zijn allen Bart gaan nomineren als C&A eruit zijn, maar de vraag is wie er verder genomineerd gaat worden, naast Bart. Als het Maurice of Karin wordt, denk ik dat een van deze twee zal moeten verdwijnen.
Want hoe het went of keert, Bart zorgt voor meer 'actie' in het huis dan Maurice, waar ik nog niets memorabels van kan herinneren. Van Bart wel.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_217938
Ik denk dat Ruud binnenkort ook wel genomineerd gaat worden. Die gozer wordt op een gegeven moment gewoon uitgekotst om zijn sexuele gezeik. Hij zit gewoon om een beurt gelegen. Op een gegeven moment wordt iedereen dat zat en zal er op hem gestemd worden. Hij wordt dan genomineerd met Bart of Maurice. Bart is degene die in het huis blijft omdat het toch wel degene is die zich ook voor 200% inzet voor de weekopdracht. Maurice heeft gewoon geluk alssie erinblijft en Ruud wordt door het publiek weggestemd omdat men hem toch aardig zat begint te worden. Hij lult bijna alleen maar over sex en op een gegeven moment is men dat gewoon zat.
Karin is gewoon het "moedertje" in huis en blijft er dus in. Willem zal niet zo snel genomineerd worden omdat hij gewoon een soort machtspositie in het huis heeft gekregen, ze vinden het wel makkelijk dat hij kookt, hij blijft er dus gewoon in.

Mijn voorspelling voor de laatste 3: Karin, Bart en Willem

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_217939
maurice is erg uit "the picture" gebleven,
ik denk als bart en ruud er uit zouden gaan hij meer van zich zal laten horen..
ik denk uiteindelijk toch dat willem gaat winnen!!

------------

when the dawn comes,tonight will be a memory to..

lekker belangrijk
  woensdag 10 november 1999 @ 10:32:00 #15
627 Willy
Koekenbakker
pi_217940
Ik denk dat Ruud er als voorlaatste uitgaat!
Zo kan veronica hem namelijk veel beter exploiteren. Hij kan dan allerlei gala aangelegenheden aflopen en miljoen keer met zijn kop op TV!
Als V dit doet als hij heeft gewonnen en BB is afgelopen is er lang niet zo veel exposure.
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_217941

Willy, misschien mag ik de lijn doortrekken. Wat is voor VOO van af nu de meest ideale volgorde van afvallers, en wat ziet VOO als de ideale laatste drie.????

--

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')