Willem: klopt wel, zit niet voor niets met het zweet in de handen.
Cyrille: Bart 'misschien lig ik er iets minder mee als de rest' Freudiaans? Anouk, klopt wel: eens een concurrent blijft zeker als tweede nieuweling in het BB huis, een concurrent. Klopte ook wel, dat ze niets van haar kon leren, alleen jammer van het excuus dat direct daarop volgde.
Karin: alhoewel mijn favoriete bewoonster op dit moment (al hoeft ze voor mij het groepsproces niet op te leuken met 'genotsknots-taferelen'): klopte helemaal niet. Ze begon met Anouk: eigenlijk zonder reden, 'misschien omdat ze er het laatste is bijgekomen'. Hallo, Cyrille is ook als laatste bijgekomen. Als er geen reden is: waarom dan Anouk i.p.v. Cyrille. Waarom niet Anouk én Cyrille i.p.v. Anouk en Ruud.
Bart: volgens mij klopte dit 'in de beleving van Bart' weer wel. M.a.w. was hij in zijn beleving wel eerlijk. Al had hij zelf ook wel in de gaten dat hij over kwam als het dwarsliggende jongetje dat het groepsproces juist uit elkaar wilde houden. Wat niet klopt is, is dat zijn keuze volledig willekeurig, onlogisch en nog wat was.
Maurice: klopte helemaal. Met hartkloppingen en snakkend naar adem zijn verhaal doen. Wat mist is zijn motivatie, maar wat duidelijker dan bij al de anderen was, was de emotie. God, ik ben verliefd. Afknapper is natuurlijk wel dat hij direct uit de DBK gekomen weer herstelt en populair gaat doen: MAAAR IK HEB MAURICE MOGEN AANSCHOUWEN EN IK HOU VAN HEM!
ANOUK: KLOPT DUS ECHT GEEN ENE FUCKZOOI VAN: zit dagen te jammeren, te janken en te zeuren of anderen a.u.b. op haar willen nomineren: 'ik nomineer nog liever twee keer mezelf dan dat er iemand van de oude garde weg zou moeten in plaats van mij: dat zou ik toch echt nudels vinden!' Vervolgens stemt ze doodleuk mijn Mauriceje weg (hij heeft het zo moeilijk, sorry: wie heeft het hier moeilijk?)en haar (enige "maatje") Cyrille: voer voor psychologen!
Ruud: wel consequent, klopt wel met die wedstijdsmentaliteit, al verschuilt hij zich daar wel achter. Waarom zegt 'ie gewoon niet wat hij eigenlijk bedoelde: ik stem ze eruit want het is geen grof geschut met flinke tieten.
Karin-had eventjes een dipje maar is daar weer goed uit geklommen.
Mijn mening is dat Anouk eruit moet en op de 2de plaats Bart. Hij had eerst Bianca om dwars te zitten en nu gaat hij Karin in de dagboekkamer dwars zitten. Mijn drie favorieten die tot het eind er in moeten zijn toch Karin, Ruud en Willem.
De reden van Maurice om Bart weg te stemmen...hij probeert dat al vanaf de allereerste nominatie.......(concurrentie)
Willum , Ruud en Karin zullen Bart (helaas) ook gaan nomineren zodra de nieuwelingen weg zijn.
Bart probeert telkens WEL contact te zoeken met de groep, maar logischerwijs, hou je daar vanzelf wel mee op als er TWEE groepjes al ruim 50 dagen aanelkaar plakken (alsof Maurice de kit voor de douche heeft gebruikt , Bart heeft helaas geen ether om deze substantie op te lossen
Stel dat Anouk en Cyrille vervolgens hadden afgesproken allebei Bart en Karin te nomineren, dan waren zowel A en C als B en K genomineerd.
Bart zou, als publiekslieveling, zijn gespaard. De 'Preciezen' (kijkers die principieel tegen nieuwe bewoners zijn) hadden hun stemmen verdeeld tussen Anouk en Cyrille. Naar mijn mening zou Karin dus de grootste kans hebben gehad er door de 'Rekkelijken' onder het Nederlandse publiek te worden uitgestemd…
Maar zo slim (of berekenend) zijn ze nou eenmaal niet…
Jammer dat iemand zo wraakgevoelig is.
En wat mij betreft mag Karin winnen.
quote:
op 11-09-1999 om 10:28 AM schreef amappa het volgende:
Volgens mij kunnen we dit ook anders benaderen, nm dat het enige wat klopte was dat Ruud en Willem de twee nieuwe indringers nomineerden en dat Schemiel Maurice (heeft ze een tering hekel aan) en Anouk (haar concurrente) nomineerde. Voor de rest had iedereen één nominatie die gewoon niet klopte!
Mijn voorspelling voor de laatste 3: Karin, Bart en Willem
------------
when the dawn comes,tonight will be a memory to..
--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |