quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand waar Calvin Harris?Acceptable in the 80`
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand waar Calvin Harris?Acceptable in the 80`
Ik vind hem stiekem best leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gerard: "Iemand wordt Kaal van Harris!"
"en had je er al iets van gebouwd?"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Heb laatst een doos lego opgezogen.
Lekker laat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voorspelbaar... Nu de songtekst nog....
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier is de Guinness alleen op. Zit dus gedwongen aan een Jupi.... (ook lekker)
Heinekenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !
Maar dan moet ik best een eind rijden dacht ik zo...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !
Ik heb er na deze ook nog maar éénquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier is de Guinness alleen op. Zit dus gedwongen aan een Jupi.... (ook lekker)
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb er na deze ook nog maar één.
Klopt, maar dan heb je ook wat. Al geldt dat misschien niet voor het bierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar dan moet ik best een eind rijden dacht ik zo...
Jij hebt nog colaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je ook wat. Al geldt dat misschien niet voor het bier![]()
Roel, sorry maar heb verder niets in huis behalve dan cola en Heineken.
Voeg je hem dan wel ook meteen toe aan het lijstje op http://www.3fmfan.nl/page/forum ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |