Die - is een I. Een i of een 1 dus. Net zo als op een ventilator: stand O is uit, stand I is zacht, stand II is harder, etcquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef voetballeh het volgende:
de symbooltjes die op't knopje staan zijn ''-' en 'O'
Ook ben ik wel benieuwd waarom ze dat bepaald symbooltje kozen voor 'aan' en 'uit' aan te duiden en waarom bv. niet andersom?
ik gok dat '-' aanbetekent? dat dat een verbindingsteken is....en dat 'o' uit betekent?
zeg ik het zo goed?
alvast bedankt?
Aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Darwin-award.
Hij is overleden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Darwin-award.
Ja, zijn ventilator stond op II toen hij zijn leuter er te dicht in de buurt bracht. Hij dacht dat hij uit stondquote:
als je die "-" over anders leest, wat krijg je dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef voetballeh het volgende:
Hoi ik heb net een pc gefixed voor iemand en nu heb ik denk ik per ongeluk de voedingsknop uit gezet, of aan, ik weet het niet meer zeker.
Maar hij moet in de aan-stand staan.
Nu zou ik het kunnen checken door hem aan te sluiten op stroom maar dan moet ik hem uit de schuur weer naar binnen brengen.
Ik vraag me af of julie mischien weten wat de aan/uit stand is.
de symbooltjes die op't knopje staan zijn ''-' en 'O'
Ook ben ik wel benieuwd waarom ze dat bepaald symbooltje kozen voor 'aan' en 'uit' aan te duiden en waarom bv. niet andersom?
ik gok dat '-' aanbetekent? dat dat een verbindingsteken is....en dat 'o' uit betekent?
zeg ik het zo goed?
alvast bedankt?
Hij vraagt het tenminste voordat hij eraan gaat prutsen..quote:
Kun je proberequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef Farenji het volgende:
Misschien nog een goede tip voor TS: veel pc voedingen hebben ook een 220/110V schakelaar. Als je hem op 110V zet dan loopt je pc veel zuiniger en bespaar je heel veel energie, is goed voor het milieu!
Is dit sarcastisch? Ik hoop het, maar ik reageer toch, voor het geval dat: de symbolen vind je zelfs op koffiezetapparaten terug.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het stom dat ze geen duidelijke symbolen hebben bedacht.
De voertaal is Engels, dus mijn voorstel zou zijn: o van on voor aan en o van off voor uit.
Dan hoef je alleen maar te onthouden of dat nou geldt als het symbool omhoog of omlaag staat.
God allemachtig, wat is er zo raar aan de symbolen 1 en 0.. moet je eens een streepje op papier zetten, en het blaadje 90 graden draaien (zodat de lange kant van het vel aan de zijkant komt), en dan lijkt het net op een 1quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het stom dat ze geen duidelijke symbolen hebben bedacht.
De voertaal is Engels, dus mijn voorstel zou zijn: o van on voor aan en o van off voor uit.
Dan hoef je alleen maar te onthouden of dat nou geldt als het symbool omhoog of omlaag staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop