Dus je gelooft ons niet eensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon iedereen samen, dan geloof ik het tenminste
Daar zit vaak inderdaad wel mooi spul tussen ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Neem dan zo'n mooie suicide girl: [ afbeelding ]
Ik vond het wel een mooie fotosoepquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar zit vaak inderdaad wel mooi spul tussen ja.
Deze net niet trouwens
Weet niet hoelang jij het volhoudt, maar ik zit bijna te slapen hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef Deansensitized het volgende:
Niet vol? Waarom niet?
Dat vraagt om een foute opmerkingquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:17 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is een flinke, Kees!
Ben er ook nog gewoon, maar wel moequote:Overdag een vent, 's nachts een vent!
Daarom zette ik hem zo ook neerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foute opmerking![]()
Maar ik hoor het net nog maar, dus ff kijken of ik wat kan regelen, wordt weer superdruk natuurlijk
[..]
Ben er ook nog gewoon, maar wel moe
Wat voor ding??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben ook moe. Ik ga lekker liggen en I claudius kijken. Doei mensjes!
Ah, datquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben ook moe. Ik ga lekker liggen en I claudius kijken. Doei mensjes!
Is een mooie serie uit je jaren '70 van de BBCquote:
quote:
Deze hebben ze van de schroothoop gered en weer vliegend gekregenquote:Is maar een van
Dan zal het wel druk worden jaMaar wel tof!
Serie over de Romeinen van de BBC, uit de jaren '70quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:22 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor ding??
Aldus Wikipediaquote:Ook bestaat er een zogenaamde shoarmaschotel "De Kapsalon", bestaande uit patat bedekt met shoarma, kaas en salade en is bijzonder populair. De naam ontstond nadat personeelsleden van een kapsalon bij een afhaalcentrum hun eigen favoriete gerecht hadden samengesteld.
Noem het dan de Ebut, ik eet dat ook altijd bij de shoarmaboer...quote:
Precies zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Noem het dan de Ebut, ik eet dat ook altijd bij de shoarmaboer...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, patat overladen met shoarma, knoflooksaus en salade [soms ook zonder] en kaas
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef Deansensitized het volgende:
Eet het al jaaaaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |